"Taha hal ve hareketlerine dikat et."
"Neden neyaptım."
"Feyzadan uzakdur."
"Neden?"
"Bizim bulundugumuz yerde aşka yer yok biz kimseyi sevemeyiz eyerki arkadaşlıktan öteye giderse ikinizde ölürsünüz."
"Neden aşka izin yok."
"Aşk zafiyet demektir bizdede olacak en sonşey zafiyetir. Onedenle feyzayla arkadaştan öteye gitme."
"Peki ama öteye gidecegini nerden biliyorsunuz"
Olcaş sigarasını yaktı üflerken gözüne yaş dolacak gibi oldu
"Dün akşam sormuştun feyzayı ve bugün onu gördügünde gülüşünden"
"Anladım."
"Çikabilirsin unutma çanının yanmasını istemiyorum."
Çıktım yataga dogru giderken neden uyarmak istediki.
------------------------------------------------------------------
Olçaşın agzından.
Odaya girdim şöminemi yaktım koltuga oturdum sigaramı yaktım eski günlerim aklıma geldi taha gibi çocuk oldugu dönem ve sıtajerligi yagmur. 2 sene önce sıtajerlik eytiminin ilk günleri tanışmıştı italyada yasinin yanında sıtajerdi yasin farketirmeden gizli gizli buluştugu günler geldi aklına sigarasından bir yudum daha aldı yasinin onu takip edigi güngeldi nası farkedememişti takip edigini yagmurun yanına kavuştum 10 dakika sonra yasin geldi
"Olçaş tanıştır mayacak mısın yengemizle"
Biranda afalamıştı yagnur konuştu.
"Merabalar ben Olçaşın kız arkadaşıyım."
"Bende yasin olçaşın abisi memnun oldum."
Yerimden dogruldum
"Kalkalımı"
"Hayır oturalım hanfendiyle tanışmak istiyorum"
Yalvaran gözlerle yasine baktım.1 saat sonra kaltık konuşma boyuncada konuşamadım. Vardıgımızda yasin üstüme yürüdü.
"Bu olayı bildirmeyecem ve sen birdaha konuşmaya caksın kızla anladınmı"
Kafamı kaldırmadan.
"Anaşıldı efendim."
"Sana ögretmedilermi kimseye aşık olunmayacagını veya kimseyle samimi olmayacagını."
"Ögretiler."
"Peki neden yakınlık kurdun ozaman ha."
Sesimi cikar tamadan odaya gidiyordum.
"Yarın sabah ilk ucakla elazıga gidiyoruz işadamı gelecekmiş elazığa. Başına bir şey gelmemesi gerekiyor."
"Tamam"
İcimde ufakbi sevinc vardı sonkez görme ihtimali var. TÜRK havayolarında bilet gişesinde calışıyor. Sabah erkenden kalkıp cıktık bilet gişesine yaklaştıgında arkatarafta gördüm uzakdurması için işaret etim gelmesi pasoportlarda farklı isimler vardı elazığa direk ucak yoktu istanbuldan aktarmalı aldık sonkez gördüm yeter bana. Elazıga 8 sa9at sonra vardık otele yerleştik reepsiyonis elindepoşetle geldi uzatı aldım icerigirdigimde silahları birleştirdim.
"Ucagı 1 saat sonra inecek otoparka araba bırakmış olmalılar gidip cikart otelin önüne getir olçaş"
"Tamam "
Hava alanına yaklaşıyorduk yazıkonagın icine girmeden saga döndük inmesiye yarım saat var etrafı kolacan ediyorduk uçak indi adam korumalarıyla cıktı arkadan gelen kız yogmur olamazz buraya nası gelir. Yasine fark etirmeden arabaya bindik otele dogru gidiyorduk arabanın arkasına takılıp otele girdik otelin yazılımına girerek güvenlik kameralarını izlemeye başladık adam farklı kıyafetlerle aşagı indi.
"Peşine takıl başına bişey gelmesin olçaş"
Adamı takip ediyordum son bahar ayı oldugu icin kapşonu kafama örtüm adamı takip ediyordum. Biranda karşımdan gelen yagmuru gördüm boynuma atladı.
"Burda neişinvar senin."
"Seni takip etim."
"Burda olmaman lazım tersledim."
Adam uzaklaşıyordu. Yagmurun gözleri doldu. Kenara itim adamı takip etmeye başladım arkamdan kolumu tutup cekti
"Neden."
Nediye bilirimki icim kan aglayarak
"Sevmiyorum seni ne işinvar burda dedim."
Aglayarak uzaklaştı bunu nasıl yaparım ben. Adamı takip edmeye başladım aglamamak için zor duru yordum. Otele kavuştuk.
"Neyaptı?"
"Gazi cadesinde turladı sonra taksiyle harputa gidi gezdi ve otele döndü."
"Tamam"
"dinlene bilirmiyim harbut biraz savuktu. "
"Harput karabalıkmıdı."
"Ramazanlık etkinlikleri vardı oyuzden karabalıktı."
"Tamam git dinlen 3 gibi uyan kamarayı devral."
"Tamam."
Kaltım kamarayı devraldım son sigaramı ictim yarın sabah icemiyecektim. Öylene dogru otelden cıktık. Harputaydık adama tarihi yerleri gösteri yorlardı. Yagmur bizi takip etimiş biranda yanıma gelip tokatı bastı" sen ne adi bir adamsın."
"Alşunu götür olçaş" bagırdı.
Zorla arabaya bindirdim buzluk amagrası nın oraya götürdüm 1 saat sonra yasin aradı.
"Nerdesin?"
"buzluk magrasının orda."
Telefon kapandı ne olcak şimdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Görev
FantasíaYetim haneden alınan cocugun derin dünya icine hazırlanması ve derin dunyanın bir parcası olmasını anlatan macara dolu hikayesi