~ 42. Γιασμίν, Σεβντά και Ζαφειρένια στο ίδιο σπίτι! ~

1.5K 164 14
                                    

Γιασμίν!

"Θα σε βοηθήσω." Μου απάντησε η Ζαφειρένια και έκλεισα το τηλέφωνο. Αμέσως επέστρεψα στο δωμάτιό μου και προσποιούμουν πως κοιμόμουν.

Δεν είχα ύπνο γιατί με είχε κυριεύσει μία τεράστια αγωνία. Με την άφιξη της Ζαφειρένια στο σπίτι θα έρχονταν τα πάνω κάτω και σίγουρα εγώ με τον Ομέρ θα τσακωνόμασταν άσχημα.

Δύο μέρες αργότερα!

Σήμερα ο Ομέρ θα έπαιρνε στα χέρια του τα αποτελέσματα από το τεστ πατρότητας που έκανε για να αποδείξει πως το παιδί της Σεβντάς δεν είναι δικό του. Περίμενα με τρελή αγωνία για να μάθω τι συμβαίνει και ποια είναι τελικά τα αποτελέσματα. Ο Ομέρ έφτασε στο σπίτι αρκετά θυμωμένος. Είχε διαβάσει από ότι φαίνεται τα αποτελέσματα. Όμως δεν επέστρεψε μόνος του. Είχε μαζί του και την Σεβντά με το μωρό της. Τότε κατάλαβα πως το τεστ βγήκε θετικό. Γέμισα με θυμό και κατέβηκα τις σκάλες αρκετά γρήγορα , που τους έφτασα αμέσως.

"Τι κάνει αυτή εδώ μέσα Ομέρ;" Του είπα τσαντισμένη.

"Γιασμίν μην αντιδράς έτσι."

"Πως θες να αντιδράσω Ομέρ όταν φέρνεις την ερωμένη σου να ζει στο ίδιο σπίτι με εμένα. Μου το υποσχέθηκες Ομέρ. Υποσχέθηκες και δεν κράτησες τον λόγο σου."

"Γιασμίν!" Φώναξε τόσο έξαλλος και τόσο θυμωμένος. "Δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς. Είναι διαταγή των αγάδων. "

"Εφόσον πρόσταξαν οι αγάδες τον αρχηγό τους , εμένα μου περισσεύει ο λόγος."Του είπα και έκανα στην άκρη για να περάσει.

"Τώρα εμείς οι δύο θα τα λέμε πιο συχνά."Μου είπε εκείνη μόλις ο Ομέρ ήταν αρκετά μακριά για να μας ακούσει.

"Μην χαίρεσαι Σεβντά. Εδώ ήρθες στην φυλακή σου. "

"Αποδέξου επιτέλους πως δεν μπορείς να τα βάλεις μαζί μου Γιασμίν. Μόλις είδες τι κατάφερα να κάνω. Έφτασα και πάλι ένα βήμα κοντά στον Ομέρ."

"όπως είπες ένα βήμα. Δεν είσαι κοντά γιατί εκεί είμαι εγώ και έχεις πολύ δρόμο για να με φτάσεις γενικώς. Κέρδισες μία μικρή μάχη και όχι τον πόλεμο. Σε μερικά δεύτερα φτάνει η ανατροπή." Της είπα εγώ και οι πόρτες του σπιτιού άνοιξαν. Η Ζαφειρένια είχε καταφτάσει. "Σεβντά να σου συστήσω την άλλη ερωμένη του Ομέρ." Της είπα και εκείνη με κοίταξε με γουρλωμένα μάτια και ύστερα έφυγε τσαντισμένη .

"Αυτή είναι;" Με ρώτησε η Ζαφειρένια και ο Ομέρ βγήκε έξω πιο έξαλλος από ποτέ.

"Τι κάνει αυτή εδώ Γιασμίν;"

Yasmin... Στην Φυλακή Του Έρωτα!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang