Azi după 5 ani o să -mi revăd prieteni ,și voi putea din nou să stau cu Rydel ...Azi tata și mama mă vor conduce la aeroport ....
Mama:Vanessa o să intârziem ...haide mai repede ...
Eu:Acum !stai că mă dau cu ruj ...gata :-)
Tata:Uhh cred că Ross ..o să se topească ..
Eu:Tată !!
********************************
Am ajuns la aeroport unde mi-am luat rămas bun de la ai mei ..voi sta câteva luni cred că o să le lipsesc ...și ei o să-mi lipseasă ...Mama:Ai luat crema pentru razele soarelui ?
Eu:Da ..
Tata:Ti-ai luat haine groase ..
Eu:Ce nu !tata în L.A. este foarte cald ..
Mama:Să ai grijă de tine ..să fi cuminte ..și să îi asculți pe Stormie și Mark ..
Eu:Da mamă ..
Tata:Te iubim ..
Eu:Și eu vă iubesc ..
****************************************
Tot zborul am ascultat muzică ,am citit ...și finally am ajuns ..am coborât din avion ..apoi am mers în parcare unde era Mark ...mă aștepta ..
Mark:Hei Vaness ..cum a fost zborul ?
Eu:Obositor ..dar acum e bine ..
Mark:Ok haide !
**********************************
I-am văzut pe Riker ,Rocky ,Ryland și Rydel ..în fața uși ..când am deschis-o toți au sărit pe mine ..dar lipsea unul Ross ..Rydel:Mu pot să cred după atâția ani ..suntem din nou împreună ...
Eu:I love you Delly
Rydel:I love you more Vaness
Ryland:Arăți super ..
Eu:Wow ți-ai făcut șuvițe Ryry ..:-)
Riker:Hei ..mi-a fost dor de tine ..și de clătitele tale
Eu:Lol..și mie mia fost dor de voi dar unde e Rossy ?
Rydel:E în camera cu iubita lui ..
Eu:Are o iubită !
Rydel:O cheamă Lariss se întâlnesc de 2 luni ..YourCrazyR5FanGirl rândul tău :-)
Eu:Ooook ...
Și dintr-o dată îl văd pe Ross coborând scările ..era atât de schimbat și de frumos ..mereu am fost îndrăgostită de el ...
Ross:Vanesss ....omg ...ce mult te-ai schimbat ..
Eu:Uităte la tine ...
Ross:Vaness ...ea e Lariss iubita mea ..
Eu:Vanessa îmi pare bine ..
Lariss:Și mie ..ești tare drăguță ..
Eu:Aww ..și tu ești drăguță ..
Din prima vedere Lariss pare o fată de treabă și drăgută...
După câteva ore 18:00
Am despachetat și între timp Lariss a plecat..iar Ross a venit să mă ajute la despachetat ..
Ross:Mi-a fost dor să vorbim ..
Eu:Și mie ..auzi cum te-ai cunoscut cu Lariss ..
Ross:Păi ea nu e de aici e din România ca și tine ..și ea a venit pentru studii ..am întâlnit-o la concertul nostru ..
Eu:Drăguț ..:-)
Ross:Nu știu cât va dura relația cu ea ..pentru că a început să vorbească cu un coleg de al iei și petrece foarte mult timp cu el ..abia ne mai vedem ..
Eu:Aha ...nasol ..de tine
Ross:Auzi..dar tu cum stai cu băieții ?
Eu:Nici cum ..nu am iubit ..și nici prieten ..
Ross:Mișto ..
Stormie:Copii haideți la cină ...
Ross:Cine ajunge ultimul nu primește desert ....
Am început să alerg ca o nebună dar Ross era în fată ..și nu aveam șanse să ajung prima ...
În bucătărie ...
Ross:Ha ..n-ai să primește desert ..
Eu:Asta o crezi tu ..
Hey guys ,am revenit cu o nouă carte ..iar cealaltă am șters-o fiind că nu prea îmi plăcea ...YourCrazyR5FanGirl sper să îți placă...love you baby ..:-) scuzați-mă pentru greșeli ..p.s.pupici