Ce mi se întâmplă?

1.7K 67 54
                                    

Încă o săptămână a trecut foarte repede pentru noi...Bianca are un băiețel perfect sănătos...Și toată lumea e fericita...Încă 2 săptămâni...Încă două săptămâni și îmi voi putea ține minunea în brațe!Doamne...Cat de fericita sunt!Nu îmi puteam imagina vreodată ca viata mea va fi asa...Dacă îmi spunea cineva cum va fi viata mea,ma jur ca îl scuipam intre ochi.Am mai mult decât ce mi-am dorit vreodată.Doar că în ultima perioadă nu știu ce s-a întâmplat cu mine...Ma simt rău...Am grețuri,amețeli...Nici de mâncat nu mai mănânc cum trebuie...Cred ca micuța mea abia așteaptă să vină pe lume și mă atenționează...Nu știu dacă asta este adevărat sau e doar în imaginația mea...
Acum stau pe marginea ghiuvetei în baie uitându-mă în oglindă...Mi se pare că m-am îngrășat cam mult...Nu știu de ce m-am îngrășat...Cred ca mai mult ca sigur din cauza nașterii.
Ies din baie mergând spre cameră...Cristi era la calculator...
Eu:Mă,de ce nu ai făcut și tu putina curățenie în cameră...
Cristi:Acum am puțină treabă...
Eu:Văd cat de ocupat ești...Trebuie sa fac eu singura totul!
Cristi:Lasă că fac eu imediat!
Eu:În baza ta...mai bine fac eu!
Cristi:Puiu' meu,nu vrei tu sa nu mai fii asa de morocănoasă?spune ridicându-se de pe scaun și venind înspre mine.
Eu:Nu.Nu pot sa nu fiu când vad ca nu faci nimic toată ziua și trebuie sa fac eu singură totul!
Cristi:Gata!Fac eu acum!spune și îmi pune mana pe obraz sărutându-mă apăsat.
Eu:Să te văd cum faci!Și mai repede ca după avem putina treaba!
Cristi:Ce treaba?
Eu:Vei afla mai încolo!
Cristi:Vreau sa aflu acum!
Eu:Mergem sa cumpărăm haine...
Cristi:Iar ai rămas fără haine?
Eu:Nu idiotule!
Cristi:Dar de ce luam haine,idioato?spune el râzând.
Eu:Pentru fiică-ta!
Cristi:Nu mai spune asa!
Eu:Dar ce am zis omule?
Cristi:Nu ii mai spune " fiică-ta".Spune-i și tu mai frumos "fetita noastră" sau "micuța noastră".
Eu:Offf...omule cat ma poți enerva!
Cristi:Te enervez?Atunci de ce ma mai iubești?
Eu:Cine a zis ca te iubesc?spun râzând.
Cristi:Aha...Deci nu ma iubești...Bine!
Eu:Bă tâmpitule,cum sa nu te iubesc?Spune-mi și tu mie cum as putea eu sa nu te iubesc?E imposibil sa nu te iubesc.Daca nu te iubeam,fii sigura ca acum nu eram aici.
Cristi:M-ai mințit mai devreme ca nu ma iubești,dar eu defapt știu ca ma iubești.
Eu:Și m-ai lăsat sa să îți facă acea "declaratie" de dragoste,când eu puteam sa ma îmbrac în acest timp!Off!Mă înnebunești!
Cristi:Cred și eu!spune uitându-se la mine cu o privire perversă.
Eu:Doamneee...Dă-mi doamne putere că-l bat de-l rup!
Cristi:Ce sa faci tu?spune venind înspre mine.
Eu:Nu ai auzit bine?
Cristi:Nu...Ai spus cumva ca ma bați?
Eu:Da,am spus!
Cristi:Ia sa te vad!spune apropiindu-se mai tare de mine eu aproape lipindu-ma de perete.
Eu ii dau cu putere un pumn în umăr iar el mă lipește de perete sărutându-mă.
După lungi secunde se desprinde din sărut în semn ca nu mai are aer...iar eu nici atât.
Eu:Gata cu pupaturile!Hai sa ne îmbrăcăm!
Cristi:Ok.
Eu:Eu ma duc în baie?
Cristi: De ce?
Eu:Sa ma schimb!
Cristi:Pe bune?
Eu:Da!
Cristi:Hai mă...Ce am?De ce nu vrei sa stai în camera cu mine când te schimbi?
Eu:Mi-e rușine.Na!
Cristi: De mine?De soțul tău?Dacă era altcineva mai ziceam și eu...Dar asa...sunt soțul tău...Nu are de ce să îți fie rușine de mine!
Eu:Știu dar...Mna.
Cristi:Schimba-te aici si lasă rușinea!
Eu:Ok!Dar sa nu te uiți la mine spun râzând.
Cristi:Doamneee...
Eu:Glumesc!
După o oră eram în mall...Am mers într-un magazin de bebeluși...Era atât de frumos...Abia aștept sa se nască Maia.
I-am luat prințesei foarte multe hăinuțe și jucării si un cărucior.
Celelalte lucruri necesare le cumpărasem deja când ne-am mutat în casa și am mobilat-o, sau le-am primit de la diferite persoane.Iesim din mall după 2 ore de cumpărături...Deja ma dor foarte tare picioarele și mai avem de mers și pana la mașină...Am noroc ca a venit și Diana cu noi și ma mai țin de ea ca altfel cădeam pe jos demult.Cu puțin timp înainte sa ajungem la mașină am simțit.........






Hei lume.Sper sa va placa capitolul.
Va pup.
P.S:Scuzați greșelile gramaticale!Capitolul necesita corectare!

Iubire la limita infinituluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum