Poceo je jos jedan uzurban dan u centru grada Seoul. Bilo je lepo uprkos buci i uzurbanim ljudima na ulicama, ali da ne duzim pricu, mi odmah idemo do nase destinacije. Stan dva momka bio je bucan, ne zato sto su kasnili negde ili tako nesto, vec zato sto je bio ispunjen zenskim i muskim uzdisajima i vriscima. Malo ste u cudu trenutno, ali ce se sve razjasniti.Mm od prilikee sad.
Hoseok:*lupa na vrata iza kojih se cuju ti ljubavni vrisci * NAMJOON ODMAH DA SI IZASAO!
*soba je postala tiha.. vrata je otvorio decko bele kose*
Namjoon: sta je?.. vidis li da sam u sred nece-
Hoseok: *prekinuo ga je* 1. obuci se 2. *pogleda u polu golu devojku* NAPOLJE
Devojka: e necu! Nisi mi ti keva!
Hoseok:*vec iznerviran ulazi, hvata devojku za ruku i izbacuje je napolje iz stana sa sve stvarima, zalupi vrata i zakljuca ih* kurva mala..
Namjoon: EJJ STA RADIS BRE?!
Hoseok: NEMOJ TI MENI "STA RADIS" JEBOTE IDETE MI NA KURAC, CELU NOC SE JEBETE , NE MOGU DA SPAVAM MRTAV SAM UMORAN!
Namjoon: ....da nisi ljubomoran sto ti ne mozes da nadjes neku dobru-
Hoseok: NE NAMJOON , nego jebeno svako vece druga kurva pa dokle vise!..Namjoon ne spavam kako treba vec 2 jebena meseca juce zamalo otkaz da dobijem!
Namjoon: nije moj problem sto ne umes da se organizujes..
Hoseok: *bogleda ga ljutito*E SAD MI JE DOSTA, PAKUJ SE I IZLAZI NAPOLJE!
Namjoon:?! napolje? izbacujes me?! A stanarina? potreban sam ti! haha...
Hoseok: dogovoricu se sa vlasnikom, a sad napolje!
Namjoon: dobro neka ti bude!*odlazi u svoju sobu i pocinje da pakuje stvari*
Namjoon POV
'On ce mene da izbaci!' ljutito sam gurao stvari u kofer. 'Jao sjajno....ughh nego gde cu sad....mozda jesam preterao..... NE NE NE ma ko ga jebe bre nije mi potreban! ' zatvorio sam kofer i otisao da spakujem cetkicu za zube i jos neke stvari. Nakon pakovanja otisao sam ka ulaznim vratima i poceo da obuvam patike i oblacim jaknu. Hoseok me je samo gledao sa vrata od dnevne sobe.Namjoon: sta je... hoces da odem, odlazim..
Hoseok: dobro je.. srecno ti bilo... nadam se da ces se unormaliti i vratiti u realnost!
Namjoon: da da kako god *izlazi napolje , vuce kofer za sobom*
Hoseok:*zatvara i zakljucava vrata, vraca se nazad u krevet bacajuci se na njega* bice on ok..znam ga..*polako zatvara oci i tone u san*
Namjoon POV
Lutao sam gradom malo dok nisam odlucio da sednem na klupicu u parku. Bilo je neobicno tiho u parku.. prijalo mi je, ali i dalje nisam znao sta cu da radim. Ne znam kuda da idem... Hoseok mi je bio najbolji drug...... ugh... sta cu sad!Nakon malo razmisljanja uputio sam se ka Tattoo studiu... tamo radim , usao sam,a za stolom je sedeo moj saradnik Min Yoongi...vise poznatiji kao Suga.Suga: opa koferi? sta bi Hoseoku konacno pukao film?
Namjoon: teraj se....*stavlja kofere pored stola*....imamo li ista zakazano?.... za prepodne?
Suga: nope... *priprema potrebne stvari*
Namjoon:*seda na stolicu* ughh...... sta cu sad... mogu li kod t-
Suga: naravno... pod jednim uslovom
Namjoon: to je?*pa to je bilo lako*
Suga: nema sexa.. i tacka ne zivim sam dobro znas..
Namjoon: a da sa tobom zivi onaj.. uhh.. kako se zove?
Suga: Jin....Kim Seok Jin...
Namjoon: aa Jin hyung okk ^^
Suga: kao sto rekoh nema sexa.... Jin voli mir i tisinu.. ja takodje.....
Namjoon: ugh... ima li trenutak kad niste kuci?
Suga: ne... Namjoon stvarno treba da oladis sa tim sta ti je koji moj...... Hoseok je upravu sto te je izbacio..
Namjoon: samo hocu malo avanture to je sve...
Suga: o boze...to nije malo avanute i jebala te avantura znas.. ako hoces da zivis u istom stanu samnom i sa Jinom postovaces pravila.....
Namjoon: wowww Suga postuje pravilaa sta se tebi desilo?
Suga:.......cuti... Jin ce ti objasniti pravila kad zavrsimo i odemo kuci..
Time skip~
Namjoon i Suga su zavrsili posao i sprenili se da odu.Kada su napokon stigli i usli u stan Jin je vec pripremao rucak.
Suga: Jinee kuci samm imamo... gosta...rekao sam ti preko fona...
Jin: *izlazi iz kuhinje* hej Suga i.. uhh ti si Namjoon tako?
Namjoon: da ^^*nasmesi se*
Jin: hah drago mi je sto smo se upoznali, ja sam Jin.. ^^
Suga: Namjoon ce ostati da zivi ovde...rekao si da je ok?
Jin: da da dobro .... samo dok ne pravi probleme ^^
Suga: objasni mu pravila.. idem da se presvucem.. *odlazi u sobu*..
Jin: E da Suga!
Suga:*proviri napolje* e?
Jin: Jimin je zvao nije hteo da mi kaze sta je... rekao je da ga pozoves.
Suga: hvala *vraca se u sobu i zatvara vrata*
Jin:*pogleda u Namjoona* ^^ evo ovako dacemo ti gostinjsku sobu ^^ ona je niz hodnik
Nakon sto je Namjoon ostavio stvari u gostinjskoj sobi izasao je i uputio se prema kuhinji gde je Jin nastavio sa spremanjem rucka.
Namjoon: treba li ti pomoc?
Jin: ne , ali sedi da ti objasnim "pravila"
Namjoon:*sedne za sto* stvarno? ja sam mislio da se Suga salio....
Jin: e pa nije... dakle:
1.nema glasne muzike.
2. ako pusis cigare to radis na terasi.
3. nema dovodjenja raznih devojaka/momaka ne podnosim da mi se motaju po stanu i da cistim za njima.
4. svoju sobu sam sredujes stvari sam bacas na pranje.
5. Nemoj u alkoholisanom stanju da si mi se pojavio u stan.
6. ako ces vec da imas "avanture" imas hotela koliko neces pa izvoli.
7. ja spremam rucak, za dorucak se sam pobrini ako se probudis kasno.
to je to...... neka pitanja?Namjoon: a ako imam devojku? mogu nju da dovedem?
Jin: da imas devojku isao bi kod nje valjda ne ovde...jos nesto?
Namjoon: da te zovem keva ili?
Jin: ha. ha. ha jako smesno
*postavlja sto*Namjoon:*nasmesi se* sta cu kad sam duhovit momak~
Jin: *promrmlja* mislis narcis..
Namjoon: sta?
Jin: da da jako si duhovit ^^ *izadje u hodnik* Suga rucak je spreman!!
Suga: *izlazi sa telefonom u ruci* da da idem *ulazi u kuhinju i seda za sto*
Jin:*sedne za sto* pa prijatno ^^
•﹏••﹏••﹏••﹏••﹏••﹏••﹏••﹏•
to je to od prvog delaa~~ nadam se da vam se svidelo! ^^ vote plsss mnogo mi znaci kad znam da vam se svidja ^^|| znm malo se bzvz zavrsio ovaj deo ali jbggg~ jos ucim 😂😂😂😂😂
ESTÁS LEYENDO
Our happy end (Namjin ff~)
FanficNamjoon: ovo je moja greska... ja sam kriv... [Completed]