-Mamă!
-Da,scumpa mea,chiar eu.De ce pari asa surprinsa,asteptai pe altcineva?Deranjez cumva?
Mdaa...chiar nu aveam chef de vreo vizita de la "scumpa mea mamica".
-Nu,mama,nu astept pe nimeni,doar ca ma surprinde vizita ta.Cu ce ocazie ai venit?
-Ce intrebare e asta?N-am dreptul sa-mi vizitez fiica,o fiică care nu poate sa dea nici macar un telefon sau sa ne viziteze..
-Hai,mama...doar stii ca sunt foarte ocupata si chiar nu am timp sa va vizitez pe tine si pe tata.
-Cum spui tu,draga,dar eu vreau sa mai stau cu fiica mea,asa ca raman la tine cateva zile si nu accept niciun refuz!
Oricum,n-am cum sa concurez cu ea,daca o dau afara,mi-o pun in cap,asa ca,n am ce sa fac...Aoleu,Henry!!
-Bine,mama,ma duc pana la baie..revin imediat.
-Alo,Henry..ce faci?
-Bine,frumoasa mea,in 5 minute ajung la tine,am luat si o sampanie buna doar pentru noi 2...
-Bai,nu mai veni,ca e groasa rau treaba.
-De ce?!
-M-am pomenit cu mama la usa,a apucat-o dorul si spune ca vrea sa stea cateva zile la mine..
-Fuck!Acum s-a gasit si ma-ta..si eu ce fac acum,ca am p*ula sculata de cand ti am auzit vocea?
-Chiar nu stiu,gasesti tu ceva..du-te sa f*uti o curva ceva.
Hai ca te las acum,am o nebuna pe cap.
-Bine,pa!
-Adda!
-Vin,mama,vin.
-Doamne,Adda..tu altceva inafara de pizza nu mananci? Uita-te si tu ce in bucatarie,numai mizerie..
Dar de maine,curat eu tot si iti fac si o supa buna asa cum stiu numai eu..
-Bine,mama,faci cum vrei tu.
Acum du-te si fa-ti un dus sa te mai relaxezi putin,ca esti venita dupa un drum lung...
-Ca bine zici,ma duc..
Mama nu este o persoana rea,doar ca ma dadaceste prea mult,uita ca nu mai sunt un copil si vrea sa-mi controleze viata,tocmai de aceea m-am si mutat de acasa,pentru ca ai mei parinti sunt foarte comunisti.
-Doamne,ce m-am relaxat de la dusul asta,foarte frumoasa baia ta,apropo.
-Da,stiu si mie imi place foarte mult.
-Pentru in seara asta avem ce sa mancam,am venit eu cu niste preparate de acasa,foarte gustoase..
-Stai linistita ma'..o sa comandam ceva..
-Nici nu vreau sa aud despre asa ceva,cat stau eu aici mananci doar mancare bio!Acum mancam ce avem,iar maine o sa ma duc eu la piata sa cumpar.
-Ok..
-Acum,ia sa vad..tu ai ceva de mancare prin frigiderul asta?
-Mama,nu frigiderul,nuuuuu!!!!
CITEȘTI
Nimfomana'!? [+18]
Любовные романыVa fac un scurt rezumat legat de aceasta poveste: "In aceasta carte o sa intalniti o fata care devine oarecum obsedata de sex,asa intalnindu.l pe marele Christian Cross,care n o sa fie barbatul care credea ca a inceput sa l cunoasca.