•Nakon par sati se budim.David i dalje spava,a Sare nema.Ustala sam i krenula da je tražim.Ulazim u njenu sobu i vidim je u svom krevetu kako spava prigljena uz mamu.Krenula sam da izađem.
M:Prenela sam je u njen krevet,da vam ne smeta.
Ja:Nisi morala,ali dobro.Jel ti pričala koliko se uplašila?
M:(kroz blagi smeh) Šta misliš zašto sam ovde?
Ja:Idem onda ja..
•Nasmejala sam se i izašla.Ulazim u svoju sobu i vraćam se u krevet.
D:Eej..
Ja:Joj..probudila sam te.Izvini!
D:Ma uživaj,ionako bi trebalo da krenem.
Ja:Zašto?
D:Ne bih opet da slušam:"Sine,sa mnom možeš o svemu da pričaš."
•Nasmejala sam se.
Ja:Okej onda.
D:Vidimo se sutra!
Ja:Mhm
•Poljubio me je i otišao.
~Jutro~
•Ustajem,obavljam higijenu.Zvoni mi telefon,Ksenija je. K:Kad krećeš? Ja:Evo samo da se obučem. K:Šta si do sad radila?
Ja:Brzoo ćuu! K:Ajde vidimo se.
•Brzo se oblačim i izlazim iz kuce. Krenula sam po Kseniju.
Ja:Ulazii!
K:Gde si Tea!
Ja:Ma gde ću biti..
K:Nisi nešto raspoložena?
Ja:Ma nije ništa,samo sam malo nervozna?
K: Zašto?
Ja: Bez razloga..
K:Okej.
•Stižemo do škole,ugledala sam slobodno parking mesto,što je vrlo retko,jer ovde svi voze..međutim nije ispalo kako sam planirala.Marija je zauzela slobodno mesto,pa sam produžila dalje.
K:Koja guska!
•Nasmejala sam se.Pa smo izašle iz kola i krenule u školu.Ugledala sam Matiju kako ide ka meni.
Ja:Ćao Matija!
M:Tea..
•Baš je..čudno to rekao.
Ja:Danas smo nešto posebno raspoloženi?
M:Kao i obično.
Ja:Doobro..
K:Ajmo na čas.
M:Ćao Ksenija!
K:Da da..
•Ušle smo u učionicu i kao i obično,Marija nas prati pogledom.
K:Da li će ta devojka ikad gledati svoja posla?
Ja:Mm..ne?!
•Sele smo,zatim je došao profesor.
°°°
•Nakon dva časa,Ksenija i ja smo krenule da doručkujemo.Obično sedimo svi zajedno(Ksenija,Matija, David i ja),ali ne i ovog puta..Umesto Ksenije i mene tu su bile Andjela, Marija i Marko.Matija je ustao i pozvao nas.
Ja:Neću sa njima..
K:Ni ja.
•Prošaputale smo i sele odvojeno od njih.Zatim mi je prišao David.
D: Što niste došle kod nas?
Ja:Vrlo dobro znaš da ne podnosimo njih dve.Kao ni one nas..
D:Tea,moraš da se pomiriš sa tim da se mi družimo od kako znamo za sebe.
Ja:Njih da prihvatim?Nikad! Okej i Marko i Matija,ali njih dve..
K:Previše..
Ja:Upravo tako.
D:Uredu.
•Samo se okrenuo i otišao.Poludela sam!Kako može i da pomisli da ću da sedim za istim stolom sa takvom osobom?Tačnije,njegovom ludom bivšom.Samo me zanima šta je sad naumila.
K:Nemoj da se nerviraš.Pusti budale.
Ja:Ludim!
K:Opusti se bre!
Ja:Ne znam ni zašto mi se svideo..
K:Ma daj,sad prereruješ.
M: Tea,nemoj da se nerviraš,utiče na lepotu.
•Prišla nam je Marija,a meni se kosa na glavi diže! Htela sam da je rasčerupam!
Ja:Nemoj da ja utičem na tvoju! Nosi se!
•Primakla mi se malo bliže.
M:Slušaj ti mala,lepo sam ti rekla šta ti je činiti,a ti ne odustaješ.Znaj da će on na kraju svejedno biti moj.I pazi kako pričaš da mnom,inače..!
Ja:Inače šta?
M:Pazi se,nikad be znaš šta može da te iznenadi.
Ja:Mhm
M:Nemoj posle da kažeš da te nisam upozorila!
•Produžila je dalje u učionicu.Nakon par minuta,smo i nas dve krenule.
Ja:Glupača jedna! Šta misli bre da je?!
K:Umišljena,odvratna veštica!
Ja:To sam zaboravila vidiš.
K:Ajmo na čas i..nemoj da se nerviraš.
Ja:Ma znam sve..
°°°
•Završio se poslednji čas,pa sam krenula kući.
D:Tea čekaj!
Ja:Ostavi me na miru Davide!
D: Stani bre!!!
•Svi su gledali u nas,a on je nastavio da ide za mnom.Ubrzala sam hod. Stižem do auta i otvaram vrata. Hvala Bogu pobegla sam mu.A onda sam osetila ruku na svojoj,gurnuo je vrata od auta kako bi ih zatvorio.Okrenem se,a on me uhvati čvrsto za ramena.
D:Vrlo dobro znaš da meni ne možeš da pobegneš.
Ja:Pusti me!
D:Izvini za ono jutros.
Ja:Pusti me!
D:Znam da ih ne volite,ali šta ću,ja ih dugo znam i ne mogu da ih kuliram.
Ja:Ni ne tražim do od tebe.Samo nemoj mene da teraš da budem u njihovom društvu.
D:Okej.Izvinii!
•Poljubio me je.Kako to da posle samo jednog poljupca sve bude uredu? Zašto dozvolim da tamo neki dečko, koga do skoro nisam podnosila,na bilo koji način utiče na mene?Ja sam luda..Nakon ovoga se kajem što sam takva prema njemu.Ali šta ću kad ih ne volim.Samo bih volela kad bi nestale Marija i Anđela,tada bi sve bilo uredu.
D:Vidimo se kasnije,idem na trening.
Ja:MhmIzvinite što dugo nije bilo nastavka,svašta mi se izdešavalo,pa zbog toga mi je ponestalo inspiracije.Potrudiću se da nastavci češće izlaze.💖😘
YOU ARE READING
Slatka patnja
RomanceNakon selidbe u veći grad,Tea upoznaje Matiju-simpatičnog i veoma zgodnog dečka sa kojim vrlo brzo sklapa prijateljstvo. Međutim,priča se zahuktava kada upozna njegovog brata i obojica započnu borbu u osvajanju "nove devojke".