Biasınla uzun zamandır bakışıyorsunuz , imalar, laflaşmalar falan da var ama sevgili değilsiniz. Sadece sevgililik yolunda emin adımlarla ilerliyosunuzdur. Sen okul çıkışı Coğrafya notlarını almak için kırtasiyeye gittiğin sırada kırtasiyeci gencin yaptığı espiriye gülersiniz. Ve siz gülüşürken içeri Biasın girer. Sizi gülüşürken gören;
Biasının tepkisi;
Namjoon;
İçeri girmesiyle sizi gülüşünken görmesi bir olur. Siz de kapı sesini son anda duyarsınız. Gülüşmeyi kesip gelene baktığınız da size ifadesizce bakan Namjoon'u görürsün.
"Namj-"
Yanlış anladığını bildiğinden açıklama yapmaya çalışırsın ama o seni dinlemeden çıkıp gider.
Jin;
Sizi gülüşünken görünce kıskançlık krizine girer. Ama susar ve senin yanına gelir. Ona açıklama yapma gereği dıyarsın.
"Jin-"
Anlamadan gelir.
"Efendim? "
J-Hope;
Sizi öyle görünce hemen harekete geçer. Yanına gelir ve senin beklemediğin anda yanağına uzun sayılabilecek öpücüğü kondurur.
"Bebeğim, sende mi Coğrafya notlarını almaya geldin? "
Amacına ulaşmış, size ağzı üç metre açık bi kırtasiyeci bırakır. Yanlız senide şoka soktuğundan habersizdir.
Suga;
Gördüğü manzara karşısında önce tökezler, sonra geri dönüp orayı terketmeyi düşünür ama vazgeçer. Sana doğru gelir ama aranızada üç dört adım kala tezgahın diğer ucunda durur.
"12.sınıf coğrafya notları burdaymış müsaitseniz(!) bir tane alabilirmiyim acelem var "
Seni görmemezden gelir ve cümlelerinde ki ima seni öldürmeye yetmişte atmıştır.
Tae;
Sizi görünce şaşırır. Ama sonra alaycı ve buruk bi gülümsemeyle başını iki yana sallar. Kırtasiyeci çocuk istediğiniz notu çıkartırken kulağına sessizce fısıldar.
"Hmm yakışıyorsunuz"
Sözleriyle seni yıkarken gelen notları beklemeden çıkar gider.
Jimin;
Sizi görünce o da şaşırıp kıskanır. Ama Park Jimin olmak... Herkesin gözdesi Jimin'e trip atmak yakışmazdı. İstifini bozmadan hemen yanında, tezgahta durur.
"Ben bi coğrafya notu alabilirmiyim"
"Jimin? "
Sen ona seslenince seni tanımamazlıktan gelir ve tek kaşı havada seni süzer.
"Pardon? Tanışıyormuyuz? "
Jungkook;
Jungkook sizi görünce bozuntuya vermemeye çalışır. Zor bela gülümseyerek yanına gelir ve selam verir. Sen onun bu halinden korkar sessizce mırıldanırsın.
"Jungkook anlata-"
"Neyi pardon? A ben senin neyinim ki ha sen korkma sizi kimseye söylemem."
Hiçbirşey söylemez susarsın.
***
Ağzıma sıçsa haklı. (Hihahahah neyse ki en best biasım Hoşik)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts İle Tapılası Tepkiler 👽
RandomBu kitap uzaylı Tae ve onun Hoseok'tan olan unicorn çocuklarına ithaf edilmiştir teşeke 💜💃 30.12.2017 😍🐎👽💤🙈💃