Değer verdiğiniz bir kişiyi kaybettiniz mi? Peki değer verdiğiniz kişi eğer ailenizse onu kaybettiniz mi? Ben kaybettim,hem de öyle bir zamanda kaybettim ki çok önemli bir günde... Üç kişiyi aynı anda,aynı saatte,aynı dakikada... Çok güzel bir günde en acı haberi aldım. O an saat durdu,dakika,evren herşey... Peki gözlerinizin içine bakan iki mavi gözüde toprağa verilmesi sizce acı mı? Bence acı çünkü o kıyamadığınız beden o toprağa girdi. Yapmayın dedim durduramadım. Bağırdım,çağırdım ama durmadılar... Sadece geriye üç mezarla baş başa kaldım... Peki değer verdiğiniz ikinci kişiye ne oldu. Onunla güldüğün,onunla ağladığın,herşeyi onunla yaptığın. İyice bağlandığın. Sonra bir bakmışsın kalbin onunla atıyor,nefesini onun yanındayken alırsın,uyumadan önce onu düşünürsün acaba uyudumu,üstünü örttümü,acaba beni düşünüyormu... Sonra telefonunu alırsın fotoğraflarınıza bakarsın ne kadar mutlu olduğunu görürsün ama aklına şu gelir ya bir gün biterse diye düşünürsün. 'Ama asla buna izin vermem'dersin... Gün geçtikçe dahada bağlanırsın,gözlerine bakarsın,dudaklarına izini bırakırsın,kalbine dokunursun... Gün gün daha,daha ve daha fazla bağlanırsın... Onunla hayeller kurarsın evleneceğini,çocuğunun olacağını hayal edersin... Güzel hayaller dimi,kurması güzel gerçek olduğunu düşünsenize... Deli gibi onu seversin,uyurken rüyana girer,çimlerde el ele yürüdüğünüzü,onunla deli gibi dans ettiğini,utanarak gözlerini kaçırdığında gülüşü,bakışı,dokunuşu öyle bir yaparki seni her yaptığı,her dokunuşu seni alev alır... Sonra 'seni seviyorum' sözü sana çok anlamlı gelir sana ona söylersin bir kere,iki kere,üç kere ama onun sana söylemediğini anlarsın ama o utanır diye geçirirsin ama öyle değildir. O senden soğur ama bunu anlamassın çünkü onu deli gibi seviyorsun... Bir gün arar ve gidersin mutlu bir şekilde bana süpriz yapar diye gülersin... Yanına gidersin güzel konuşursun ama o soğuk davranır sende sorarsın ona,o ise "Yürümüyo,yapamıyorum,bana müsade"der ve gider sen ise sadece onun gidişini izlersin o gider arkasına bile bakmaz sen ise neden bıraktığını düşünürsün olduğun yerde öylece kalırsın bir damla yaş akar gözünden devamı gelir ama tutarsın... Eve gelirsin ağlarsın gözlerin şişene kadar,gözünde yaş kalmayana kadar... Sonra kendine sorarsın 'neden ben' boş bir soru dimi cevabı olmayan bir hiçlik... Geri geleceğini düşünürsün gelecek o bana gelecek dersin ama gelmez... Belki geldi dersin onunla olduğun her yere gidersin her baktığında ağlarsın,daha ve daha fazla... Kendine gelemessin,her türlü şeyi deneyip iyiyim dersin ama onu hatırlatacak bişi olur ağlarsın gine ve gine... İyi olmadığını düşünürsün psikologlar fayda etmez çünkü onlar sana gelmicek der ama sen gelecek dersin bu yüzden fayda etmez. Sonra en iyi çözüm intihar dersin ölmek istersin olmaz,yok olmak istersin olmaz... Sonra bir bakmışsın yok olmuşsun ve yok olurken dediğin tek şey 'gelecek'...
Gel be ailem... Yalnızlığında Tek Kaldı Kalbim..!
Gel be sevdiğim... Yalnızlığında Tek Kaldı Kalbim..!
♧♧♧
《Yorumlarınızı bekliyorum. Vakit ayırdığınız için teşekkürler...》
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnızlığında Tek Kaldı Kalbim...❤
Teen FictionBir kişi görürsün aşık olursun deli gibi seversin gözün hiçbirşey görmez hayata soyut kalırsın sonra bir bakmışsın seni hiç olmadığın yerden parçalamış KALBİNDEN...