Danae’s pov
Περνούσα από το γήπεδο όταν άκουσα φωνές. Βασικά αναγνώρισα μια συγκεκριμένη. Του Αλεξ. Στάθηκα λίγο εκεί και αναγνώρισα εκείνο το παιδί που συνάντησα πριν, στο σπίτι του.- μόνο να τις κοροιδεύεις όλες ξέρεις. Έχεις αγαπήσει ποτέ καμία; Όχι. Τα ίδια με όλες! Μια ζωή! Να τη ρίξεις στο κρεβάτι θες έτσι; Και αυτή
- μπορείς να σκάσεις; Δε ξέρεις πως είναι! Σταμάτα!
- τουλάχιστον δε μπορείς να κρατήσεις ένα στάνταρ κολλητό; Πρέπει κι αυτούς να τους αλλάζεις, όπως αλλάζεις και τις γκόμενες;
- Άρη σκάσε, μα τη Παναγία θα σε πλακώσω. Σκάσε!
Είπε ο Αλεξ και τον πλησίασε. Δεν ήθελα να το δω αυτό. Δεν ήθελα να επέμβω γιατί θα καταλάβαινε ότι τόση ώρα τους άκουγα. Είχα δακρύσει. Άρα σε όλες τα ίδια λέει. Άρα έχει πάει και με άλλες, που γνώρισε μέσω των κολλητών του. Άρα όλα ήταν ψέματα.
Έφυγα. Δεν άντεχα να ακούσω άλλα, ούτε και να δω. Πήρα ένα ταξί και πήγα σπίτι. Πήγα κατευθείαν στο δωμάτιό μου και κάθισα εκεί.
Alex’s pov
- κάνεις μεγάλο λάθος! Εκείνη την αγαπάω! Δεν είναι όπως οι άλλες. Και δε σας κορόιδεψα!- καλά εντάξει τώρα. Τι άλλο θα έλεγες εσύ.
Είπε και του έδωσα μια δυνατή μπουνιά στο μάτι.
- σου είπα ότι έχω αισθήματα. Τι δε καταλαβαίνεις;
Μου έδωσε και εκείνος μια μπουνιά και κάτι μου είπε που δεν άκουσα. Έτσι συνεχίσαμε να πλακωνόμαστε και να λέμε ο καθένας τα δικά του.
Μετά από αρκετή ώρα αφού είχαμε γίνει και οι δύο μέσα στα αίματα και στις μελανιές σταματήσαμε. Δεν είπαμε κάτι άλλο παρά βριστήκαμε μια τελευταία φορά και χωριστήκαμε Μπήκα στο σπίτι του Ray και αμέσως έτρεξε η Polly κατά πάνω μου. Φυσικά δε με πλησίασε αφού με είδε σε τέτοια κατάσταση. Φώναξε το Ray πανικόβλητη και ο Ray έτρεξε επείσης πανικόβλητος να δει τι μου συνέβει.
- Ω για τη Παναγία ρε μαλάκα! Πως έγινες έτσι;
- Ααα είχα μια ευχάριστη συνάντηση με τον Άρη νωρίτερα!
Γούρλωσε τα μάτια του ενώ εγώ γελούσα με τα χάλια μου.
- είσαι άρρωστος έτσι; Γιατί γελάς;
- τίποτα μωρέ. Απλά παίξαμε λίγο ξύλο αυτό ήταν όλο.
- ΛΙΓΟ ξύλο;
- ναι! Γιατί λίγες έφαγε ο μπάσταρδος!
- τι έγινε ακριβώς;
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Αγάπησα Έναν Αλήτη
Romance- καλά καμία δε μπορεί να μου αντισταθεί. - λοιπόν... να μια. Είπα δείχνοντας τον εαυτό μου και σηκώθηκα. Καθώς περνούσα από μπροστά του με έπιασε και με τράβηκε από το χέρι με αποτέλεσμα να πέσω πάνω του. Άρχισε να με φιλάει. Δε μπορούσα να αντιστ...