1.Bölüm

918 41 26
                                    

Herkese merhaba.Bu benim ilk kitabım. Umarım beğenirsiniz.😊

Her zamanki gibi normal bir okul günüydü.Çantamı toplarken Serra bana seslendi.
"Elif hadi çıkalım bir sürü ödevim var"dedi. Serra benim en yakın arkadaşım. Eve gelmiştik Serra ile ikimiz aynı evdede kalıyorduk. Akşam olunca canım sıkıldı ve televizyonu açtım her yerde aynı haberler vardı . Birini açtım ve izlemeye başladım. Spiker,ülkemizde bir virüs olduğunu ve insanların yiyecek ,içecek ve silah alıp güvenli yerler bulmamızı önerdi.Ben hemen Serra yı çağırıp haberleri gösterdim.Çok kotkmuştu hemen ailelerimizi aradık .
Annem" Elif iyi misin?"
Ben"İyiyim asıl siz nasılsınız ?"
Annem"Elif çaabuuk şehri terk et"

Çok korkmuştum. Sonra Bora yı aradım.Bora benim sevgilimdi.
Bora"Elifff nasılsın iyisin değilmi çabuk yanıma gel ve bu nalet şehiri terk edip güvenli bir yer bulalım."
Ben"Tamam sen iyi misin?"
Bora"İyiyim ama çabuk olun ben Akifi de çağırıcağım."
Ben"Tamam geliyoruz."
Arif Serra nın sevgilisiydi.
Sonra Serranın yanına geldim ve eşyalarını topluyordu. Ona Bora ile konuştuklarımızı söyledim.Sonra iki tane çanta aldık.Birine yiyecek ve su diğerine ise kesici aletler ve bir iki parça eşya aldık.Dikkatlice dışarı baktım ve gördüğüm karşısında şok olmuştum bir süri insan sarhoş gibi etrafta dolanıyorlardı.Ağızlarından kanlar akıyordu ve çok korkutuculardı.Aşağıda anahtarının yerini bildiğim araba gözüme çarptı.Dikkatlice kapının deliğine baktım ve bir şey yoktu ama yinede elime bir çekiç almıştım.Arabaya doğru Serra ile hızlıca koşup kapıları kilitledik ve bize doğru geliyorladı hemen arabayı çalıştırdım araba kullanmayıda geçen sene babam ögretmişti.Bora nın evine gelmiştik ama ...

ZOMBİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin