Polisler geldiğinde elimden geldiğince normal davranmaya çalıştım. Olay yeri inceleme ekibi evi incelerken iki polis yanıma gelip "Karakola kadar gidip ifade vermeniz gerekiyor." dedi. Sakince kafamı tamam anlamında salladığımda polislerden iri ve uzın boylu olan eliyle polis arabasını işaret etti. Arabaya bindiğimiz de tam anlamıyla ölüm sessizliği vardı. Neyse ki karakol 15-20 dakikalıl mesafedeydi de karakola varmamızla sessizliğin bozulması bir oldu. Kısa boylu polis kapımı açıp inmemi emretti. İyi polis - kötü polis oyunu sorgulamada başlamıyormuydu? Karakolun alt katındaki sorgu odasına girdiğimde masanın üstün de kağıtlar ve dosya vardı. Masanın önündeki sandalyeye oturduğumda arabadaki sessiz adamlardan eser yoktu. Sorularını sormalarına izin vermeden olayları en ince ayrıntısına kadar anlattım. Sanırım ifadem tatmin edici olmuştu ki kağıda imza atmamı istediler. İmzayı attıktan sonra "Gidebilir miyim?" diye sorduğumda ikisi aynı anda "Evet." diye cevapladılar. Aklımdan :İfadeyi verdikten sonra iyi polis kötü polis kalmadı. diye geçirerek. Gülümsedim.
&&&
Eve geldiğimde cesetler ve olay yeri incelemeden kimse yoktu. Sadece cam kırıkları ve kan lekeleri vardı. Ev de benden başkası olmadığına göre bütün temizlik bana kalmıştı. 1-2 saat saat sonra heryer tertemiz olmuştu. Birden Baileys havlamaya başladı. Aaah bu kadar işin arasında onu ne besledim ne gezdirdim tamamen aklımdan çıkmıştı. Ev de bana karışıcak kimse kalmadığı için Baileys i içeri aldım. Bahçeye tekrar çıkıp unuttuğum mama ve su kabını aldım. Mama ce su kabını doldurup Baileys in önüne koyduğumda Baileys in ne kadar aç olduğunu tekrar anladım. İki dakikada iki kapta da hiç bir şey kalmamıştı. Baileys i de doyurduğuma göre dinlenebilirdim. Kumandayı alıp koltuğa uzandığım da gece olmuştu. Büyük bir geceydi ama hiç bir şey umrumda değildi. Hatta onlardan kurtulduğuma sevinebilirdim diye düşünürken telefon çaldı. Telefonu açtığımda tipik bir soru olan "Kiminle görüşüyorum?" sorusunu sordum. "Ben aile Avukatınız Alexandre. Yanılmıyorsam akrabalarınızdan sadece enişteniz ve yengeniz hayatta ve 18 yaşından küçüksünüz." dedi. "Yani?" diye cevap verdiğim de hiç bozuntuya vermeden "Yani yeni aileniz enişteniz ve yengeniz." diye söylendi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Tatil
HorrorKahrolsun psikolojisi düzgün olan insanlar, Yaşasın tam bağımsız özgür ruhlu psikopat insanlar.