Numele meu este Olga sunt o fata mai timida si inchisa in mine. In urma cu o luna parintii mei au avut un accident de masina doctorii mi-au spus ca am fost norocoasa ca am scapt cu viata. In urma accidentului eu a trebuit sa ma mut la bunicii mei. Aici lucruri foarte ciudate mi se intampla lumina se intrerupe frestrele se dechid singure si in toata casa este sange i -am intrebat pe bunicii mei ce se intampla , dar nu au vrut sa-mi spuna. De aici am avut niste suspiciuni de ce nu vor sa imi spuna ce ascund. Am decis sa îi urmaresc asa am descoperit ca bunicii mei sunt defapt niste fantome diabolice ei m-au trimis sa locuiesc impreuna cu matusa mea Blue. Ea este persoana care ma intelege cel mai bine ,dar mi-au spus ca daca îi voi spune ca ei sunt niste fantome ma vor bantui pentru tot de auna.Eu am ahuns la Blue matusa mea si aici lucruri ciudate mi s-au la fel ca la bunicii mei. Intr-o noapte toate rudele mele s-au strns la matusa mea.Puse toate la o masa mi-au spus ca toți sunt fantome si ca parintii mei m-au adoptat pentru ca si-au dorit foarte tare un copil . Eu am fost surprinsa de ce ar vrea niste fantome un pui de om ,dar totusi m-am simtit fricita ,deoarece ei mi-au spus adevarul chiar daca sunt niste fantome ei tot familia mea raman.
Sper ca v-a placut aceasta poveste si ma bucur ca a-ti citit-o.
CITEȘTI
Cimitirul
HorrorO fata pe nume Olga este nevoita sa locuiasca inpreuna cu bunicii ei deoarece parintii ei au avut un accident de masina si au murit. Lucruri ciudate se intampla la bunicii Olgai snge cutite etc.