23.kapitola - Under Control

1.2K 91 17
                                    

 Přemýšlela jsem o tom, co mi řekl Harry, nebo přesněji, přemýšlela jsem o našem rozhovoru. Je hloupé, abych popírala, že se mi Niall líbí a že se mi líbí hodně. Nicméně, on je posedlý Popelkou. Ale je tu něco, co bych mohla klišé, i když je to velmi klišé, ale není to to, co navrhl Harry. Nevím jestli si pak uvědomí, že jsem to já na koho čekal celý život – Ano, jsem sarkastický a dramatický idiot – ale alespoň mi to bude dávat nějaký klid do duše, s vědomím, že už nebude pátrat po Popelce.

Tak tohle je můj plan: napíšu mu dopis jako Popelka a požádám ho v něm, aby mě přestal hledat. Že to, co se stalo na plese byla obroská chyba z části z mé strany a z části z jeho. Řeknu mu, že nechci aby mně našel a místo toho, aby hledal někoho, kdo se před ním schovává, měl by využít čas k relaxaci a zapomenout na všechny své problémy.

A když ho to nedonutí zastavit se, tak už nevím. Velmi zdvořile jsem ho požádala, aby s tím přestal, aby to neohrozilo jeho srdce nebo něco podobného. Jsem hodná! Mohla jsem snadno napsat dopis, ve kterém bych napsala, že se mi opravdu nelíbí, že to byl nejhorší polibek v mém životě a že ho prosím, aby mě nechal být. To by bylo zlé.

Takže když jsem v pozdních hodinách uklízela Niallův pokoj, ujistila jsem se, že jsem dopis nechala na jeho posteli, místě, kde ho snadno najde. Pak jsem úsměvavá odešla, byla jsem si jistá, že to vyjde. Dokonce jsem později narazila na Harryho a on si všiml rozdílu v mé náladě.

„Ahoj, vypadáš mnohem šťastněji. Řekni mi, že můj idiotský přítel otevřel oči,“ řekl Harry a já se zasmála a zavrtěla hlavou.

„Ne, ale přebrala jsem kontrolu nad situací, takže doufám, že se věci brzo skončí.“

„Skončí?“ Zeptal se a já jsem mávla rukou. „Co jsi udělala Ello?“

„Ššš, všechno je pod kontrolou. Teď jdi a sváděj ženy se svým molím tetováním u bazénu, Můří muži,“ řekla jsem mu, abych ho rozesmála, předtím než jsem prošla kolem něj s úsměvem na rtech.

Jsem si jistá, že jsem udělala správnou věc.

Ale pak před večeří, když jsem pomáhala v prádelně, když Cami přiběhla a její dlouhé hnědé vlasy stažené do ohonu za ní vláli, když se na mě široce usmívá, zastaví se , vezme mne za ruce a já cítím její vzrušení.

„Jeden host tě hledá! Zeptal se mě jestli jsem tě neviděla a já mu řekla, že ano a jdu pro tebe! Je venku, čeká na tebe,“ řekla mi vzrušeně se širokým úsměvem na rtech a já nechápu, proč je tak nadšená.

Pokud mne nějaký host hledá, tak je to asi proto, ab si stěžoval. Možná, že se něco ztratilo z pokoje a on nebo ona mně za to bude obviňovat. Ach, čeká mě další ponižující chvilka v mém životě.

Zasténala jsem a pustila Cami, odešla jsem z prádelny a chystala se dostat přednášku a poslouchat všechny ty urážky, které už jsem stejně několikrát slyšela. Ale když jsem vyšla ven, uviděla jsem čekat Nialla s velkým úsměvem. Mé srdce se zastavilo předtím, než zase divoce začalo tlouct v mé hrudi. Proč je tady? Proč mě hledá? Proč se takhle usmívá? Začínám být opravdu nervózní, protože opravdu nevím co očekávat. Cítím Cami za zády a já cítím její vzrušení než prostě uteče s.... chichotáním? Nejsem si jistá.

„Nialle, něco potřebuješ?“ Zeptala jsem se, nutila svůj hlas, aby zněl klidně.

„Jen jsem se nemohl dočkat do noci, abych ti to řekl. Je mi to líto, doufám, že ti tím nezpůsobím žádné problémy,“ řekl a já jsem zavrtěla hlavou. Pokud je Cami jediná, kdo o tom ví, tak je to v pořádku. Je to skvělá holka a taky nenávidí Rhondu. Všichni zaměstnanci na jisté úrovni Rhondu nenávidí.

Call Me Ella (Překládané do CZ) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat