,, Lucy poď okamžite dole.'' kričal na mňa môj otec. Zbehla som po schodoch a namierila si to do kuchyne. Môj otec si práve viazal kravatu. No neišlo mu to.Prišla som k nemu a zaviazala ju.
,, Choď sa obliecť. Dnes pôjdeš so mnou.'' vybehla som do izby a obliekla si prvé šaty čo som našla. (obrázok na boku) Ešte som si vzala balerínky a kabelku. Nastúpili sme do auta a vyrazili. Zastavili sme pre firmou pána Wiliamsa. Nikdy som ho nevidela iba viem že je otcov obchodný spoločník. Vošli sme do budovy a nastúpili do výťahu. Zastavili sme na 10.poschodí. Vystúpili sme a otec povedal niečo sekretárke, ktorá sedela ze stolom.
,, Môžete vstúpiť už vás čaká pán Wiliams.'' povedala a otec išiel k dverám. Rýchlo som ho nasledovala. Za stolom sedel muž asi rovnako starý ako môj otec. Mal čierne vlasy a zelené oči. Keď sme vošli hneď vstal a podal si s otcom ruku.
( - Wiliams, * Lucy, + Mark (Lucyn otec) bude písať podľa znakov. )
- Ahoj Mark. Tak ako sa máš?
+ Stefan. Dobre, ale vieš v akej som situácii.
- To áno. Tak a kto je to krásne mladé dievča?
* Som Lucy Smith.
+Moja dcéra. Vravel som ti o nej. Tak pristúpme k dohode.
- Dobre. Takže oboznám ju s tým.
+ Lucy. Tak môj podnik krachuje a ja potrebujem peniaze. Takže som sa rozhodol že ťa vydám do ich rodiny.
*To myslíš že sa mám vydať???
+ Áno.
* Ale ja sa nechcem vydávať. Mám iba 20 rokov.
+ Musíš ma pochopiť. Potrebujem peniaze.
*Takže ma chceš predať??'' do očí sa mi tlačili slzy.
+ Nebudem o tom s tebou diskutovať. Takže daj mi tú zmluvu.
- Lucy.
*áno?
- Mám syna je mu 24. Je síce trochu výbušný. Vzali by ste sa tak asi za 3 týždne možno 1 mesiac. Zajtra sa k nám nasťahuješ. Celý deň stráviš s ním. Spoznáte sa a všetko bude dobré.
*Ale ja sa nechcem vydávať.
+Dosť Lusy. Zajtra sa sťahuješ k ním a dosť.'' skríkol otec
Do vnútra vošiel chalan okolo 22 rokov. Mal na sebe modrý oblek a niesol nejaké papiere. Keď nás uvidel zastavil.
,, Toto je môj obchodný spoločník Mark Smith a jeho dcéra.'' povedal pán Wiliam
,, Ja som Jared Wiliams.'' povedal ten chalan.
Takže toto je môj budúci MANŽEL???
Moja nová story....Dúfam že páči :) :)
YOU ARE READING
SOLD - Predaná 1.
RomanceMladá Lucy žije dosť ťažký život. Má síce peniaze, vilu a otca. Jej otcovi je jedno čo s ňou bude. Ale jeho firma začína krachovať. Pôjde za pánom Wiliamsom. Dohodnú sa že ak sa ich deti vezmú Lucyn otec dostane peniaze na oživenie svojej firmy. Odr...