Aku ni,memang suka luangkan masa sengsorang. Bukan takde kawan,tapi bagi aku bersendirian tu lagi rilek. So,aku search kat google mana-mana homestay yang boleh aku rehatkan diri dengan suasana yang berbeza time cuti semester ni kan. Yelah,makbapak pun tengah outstation kat oversea,ni lah peluang terbaik nak hilangkan stress sorang-sorang. And guess what,aku tertarik kat satu banglo kat Kuantan ni,agak terpencil lah jugak dari orang ramai. Banglo 2 tingkat,besar beb. Cuba kau bayang kalau duk sengsorang kat situ wow...Nikmat dunia sia. Seriously aku nak stay situ for a week or lebih sikit. Tapi hati aku ni berbisik,gila ke nak stay situ alone,dah la terpencil,tak takut ke kalau ada hantu kat banglo tu?? Tak takut ke kalau ada orang jahat datang rogol? Hmmm babi apa pikir camtu haihhh Nana...Nana....Stop la nonsense. Okey,aku dah booking,esok aku akan gerak ke Kuantan and jumpa owner banglo tu,check in,settle!
So pagi esoknya aku gerak dari pukul 11 pagi and sampai la dalam area 3 petang or lebih sikit²...Jem campur dgn aku lagi bahagian shopping singgah sana sini haha. Sampai tuh,owner memang dah tunggu aku dah. Kitorang borak² sikit,then aku dah dapat kunci banglo tu. Masuk² je semua dah bersih. Owner dah prepared banglo ni elok-elok dulu. Ya Allah luas gila rumah ni tak macam dalam gambar pun.
Eeeee tak sabar nya nak luang masa kat sini!!! Yahoooooo!!!!!! Aku menjerit sekuat-kuatnya. Haha rasa macam dunia ni aku punya,happy gila sia. Tapi actually aku pun tengah penat. So aku kena mandi dulu then baru boleh rest and tidur. Aku decided nak stay bilik atas. Shower pun dalam bilik. Easy.
Lepas bersihkan diri,aku baringkan badan aku kat katil,nyaman. Ya Allah indahnya hidup. Sedar tak sedar aku dah terlelap pun.Aku membuka mata. Capai fon kat sebelah. Hmmm..Dah pukul 10 malam rupanya. Sedap nya tidur sia...Aku bangun. Hajat dihati nak pergi tengok tv,tapi tiba² langkah aku terhenti. Apa pasal lampu semua terang benderang? Bukan ke tadi aku tak bukak pun lampu? Aku terdengar bunyi pinggan mangkuk bertempur. Siapa pulak kat dapur tu. Aku mula berasa tidak sedap hati. Perlahan-lahan aku turun ke bahagian bawah,menuju ke dapur. Senyap-senyap aku berjalan. Dari balik peti sejuk,aku melihat seorang gadis muda tengah cuci pinggan. Allahu. Siapa tu,macam mana dia boleh masuk. Tiba-tiba gadis itu menoleh kearah ku sambil tersenyum. Aku sedikit lega. Lega lah jugak dia tersenyum,nak nye dia toleh kat aku and buat muka bengis,terkencing aku kat sini.
Gadis itu mengesat tangannya pada sehelai kain bersih.
"Kenapa tu? Pucat je." Gadis itu bersuara dan tersenyum sambil mendekatiku. "Saya Mawar. Maaflah masuk rumah ni macam tu je. Dah bagi salam tapi takde siapa yang jawab,jadi saya masuk jelah. Owner rumah ni suruh saya tengok-tengokkan cik. Maksud saya,tolong buat kerja rumah,bersihkan rumah,tolong masak. Lagi pun cik sorang-sorang kan." Sambung gadis itu. Aku seakan tersedar dari lamunan. Aku menghadiahkan sebuah senyuman manis kepada Mawar.
"Cantiknya Mawar. Macam nama dia." Aku memuji sambil tidak putus meliarkan mata keseluruh wajah Mawar. Benar. Gadis ini begitu cantik,matanya bundar dengan alis yang lentik,hidung mancung dengan dua oles bibir nipis. Aku benar² terpukau dengan kecantikan gadis ini. "Nama cik siapa?" Pertanyaan Mawar membuatkan aku tersentak.
"Er...Nama saya Inanna. Panggil Nana je. Tak payah lah bercik-cik." Jawabku mesra.
"Oh...Nana..Cantik." Puji gadis itu jujur. Jujur okey jujur. Aku tahu dia jujur sebab memang aku cantik pun haha. And aku model sambilan (tak cakap kan korang cakap aku tipu lak aku cakap aku cantik)
Aku dan Mawar bersembang hingga jam menunjukkan hampir pukul 11:30 malam. Tapi mata aku belum ngantuk lagi haishhh..Borak lah lagi,borak lah lagi...Hati aku merayu kepada Mawar.
"Nana tak bosan ke? Jom Mawar teman tengok movie. Tapi kat rumah ni ada movie lama-lama je tau." Aku tersenyum sambil menuruti langkah Mawar ke ruang tamu.
"Nana nak tengok movie apa? Mawar ikut je." Mawar menyerahkan sebakul kecil DVD yg tersusun rapi kepadaku. Aku membelek satu persatu dan mengambil DVD Titanic. Lama kot tak layan perasaan dengan movie ni hehehe. "Titanic okey?" Aku menyerahkan DVD tersebut kepada Mawar. Mawar tersenyum lantas menyambutnya dengan senang hati.Movie start. Aku dan Mawar duduk di sofa. Mawar disebelah kiriku. Hmm kalau dah tengok movie ni, tahu tahu jelah pompuan ni macam mana hahahaha. Aku ni boleh la nampak cool sikit even air mata tak henti mengalir pun pasal muka aku ni jenis serious. Yang tak tahan tu Mawar. Dahla muka comel, bila nangis pulak hahaha lagi lah. Aku memandang Mawar. Mawar memandang aku. Serentak dengan itu aku dengan dia bantai gelak tengok air mata memasing hah. Bila dah gelak tu hilang lah sikit rasa sedih drama ni kan.
Tiba-tiba,tubuh aku disapa angin lembut. Bulu tengkuk ku juga turut meremang. Dari mana datangnya angin dalam rumah? Hmm..Angin lembut,tapi sejuknya hingga ke tulang sia hmm.
"Hmm sejuknya." Mawar memeluk tubuhnya begitu juga aku. Semakin lama aku dan Mawar semakin rapat. Faktor sejuk weh. Mawar memeluk lenganku dan menyandarkan kepalanya pada bahu aku. Hangat la sikit. Aku menggenggam tapak tangan Mawar. Dia meremas-remas tanganku. Aku memandang Mawar. Mawar juga sedang menatap wajahku. Aku memerhati bibir Mawar yang sedikit diketap olehnya. Nafasnya semakin kencang. Ada perasaan aneh dalam diri aku. Kecantikkan Mawar benar-benar memukau. Kelopak mata Mawar mulai redup. Dengusan nafasnya kendengaran. Aku juga tidak dapat menahan perasaan aneh yang muncul dalam diriku. Aku mengucup lembut bibir Mawar yang begitu comel. Nafasku juga sudah mulai turun naik. Mawar menatap mataku. Kami saling bertatapan,dan aku mengucup bibirnya lagi. Kali ini Mawar membalas kucupanku. Kami saling berkulum lidah sehingga Mawar terbaring dengan posisi aku diatas. Mawar meraba-raba badanku dan perlahan-lahan menanggalkan tshirt sendatku. Terpampanglah buah dadaku yang belum pernah disentuh oleh sesiapa. Aku juga menanggalkan pakaian Mawar. Aku lucutkan satu persatu pakaian dalamnya.
"Nana,awak cantik." Bisik Mawar dengan mata yang redup. Tangannya melingkari leherku. "Awak pun sayang." Balasku sambil tersenyum.
Aku tenggelam dengan keasyikan asmara bersama Mawar. Dua gadis cantik bersatu. Seluruh tubuh Mawar aku terokai. Begitu juga Mawar,seluruh tubuhku disentuh dengan lidahnya yang begitu hangat. Desahan demi desahan kendengaran. Bau tubuh Mawar yang begitu harum benar-benar merangsang nafsuku. Lubuk berliannya juga aku terokai. "Ermmm...Lagi Nana...Hmmm....Ouhhhhhhhh." Rengekan manja dari Mawar membuatku semakin ghairah. Aku semakin galak menjilat kemaluannya yang semakin basah dibanjiri air nikmat. Tiba-tiba kepalaku dikepit oleh dua belah kaki Mawar. Tubuhnya kejang bersama dengan satu keluhan yang begitu menggoda. "Aaaahhhhhhhhh Nana.. ......" Tubuh Mawar terangkat seketika. Nafasnya semakin perlahan. Aku mendapatkan bibir Mawar. Dengan rakus dihisap bibirku sambil terkadang kendengaran gelak ketawa manja kami. Kini kami menukar posisi. Giliran Mawar pula memuaskan aku. Mawar kelihatan lebih berpengalaman daripada aku yang tak pernah ke ranjang sebelum ini. Tubuhku mengalami kenikmatan yang luar biasa. Enaknya tubuhku apabila dibelai oleh seorang gadis secantik Mawar. Aku benar-benar hanyut hingga tertidur kepenatan di ruang tamu bersama Mawar.Keesokan paginya,aku terjaga. Aku mendapati tubuhku masih lagi berada di sofa. Maknanya,semalam bukan mimpi? Hmm...Apa nak jadi lah dengan aku ni. Perempuan pun boleh. Aku mencapai pakaianku. Mawar. Mana Mawar? Dah balik rumah ke? Ish...Aku memakai pakaianku dan menuju kebilik untuk mandi. Sewaktu membersihkan diri,aku perasan banyak lebam-lebam pada tubuhku. Kat peha,lengan. Semua macam lebam kena gigit. Nak kata lovebite yang Mawar buat,lovebite bukan macam ni. Hmmmm..Tiba-tiba kendengaran telefon bimbitku berbunyi. Aku cepat-cepat menyudahkan mandian. Dengan hanya bertuala,aku mencapai telefonku. Panggilan daripada mama. Aku menyambut panggilan tersebut dan berbual dengan mama untuk seketika. Usai berbual,aku mematikan panggilan dan mengemaskan barang-barangku. Mama menyuruhku pulang dengan segera. Ada hal penting yang perlu diselesaikan. Mama dan papa juga akan bertolak pulang dari London. Aku akur,nampaknya terpaksalah aku batalkan percutian dan menelefon Encik Karim,owner banglo ni. Selesai mengemaskan barang kedalam luggage,aku menyiapkan diri.
Tap...Tap...Tap...Kendengaran seperti tapak kaki sedang menaiki anak tangga menuju kebilikku. Hatiku berdebar. Siapa tu.. Mawar ke...Hmmm..Mawar kot. Aku cuba menghilangkan debaran. Tap...Tap...Tap...Tap..Bunyi tapak kaki itu berhenti dihadapan pintu bilikku. Aku menanti gerangan siapakah yang datang menjengukku itu? Haha ceh..Hmm tapi siapa plak. Yang aku boleh teka Mawar jelah..Anehnya,pintu bilikku tidak pula dibuka. 'Seseorang' tu seakan berhenti dihadapan pintu bilik aku je.
''Err...Mawar..??" Sepi...Tiada jawapan. Maknanya tu bukan Mawar..Mungkin perasaan aku je kot. Tapi wait,aku nak jumpa Mawar. Aku nak number phone dia hmmm. Aku rasa aku dah jatuh suka kat Mawar. Even aku dengan Mawar perempuan? Hmmm..Kisah plak aku. Takpe lah,nanti aku tanya Encik Karim pasal dia.
"Nana.. ...." Aku yang sedang make up ni terus membatu. Macam dengar ada suara yang panggil nama aku je..Ishhh..*Di luar banglo*
"Jadi nak cancel lah ni? Takpe lah, bayaran pakcik pulangkan,tapi sebahagian kecik tu pakcik tarik tau." Kata Encik Karim sambil tersenyum manis.
"Takpe lah pakcik. Nak buat camne takde rezeki nak stay lama-lama kat sini. Tapi lain kali saya nak datang lagi tau." Aku membalas senang.
"Seronok tak tinggal kat situ walaupun sehari je?" Encik Karim bertanya lagi. Soalan tersebut membuatkan aku teringatkan Mawar. Tersenyum aku dibuatnya. Nasib baik dia tanya,boleh lah aku mintak number phone Mawar sekali. Hampir terlupa dah tadi.
"Seronok lah pakcik. Lagi-lagi ada teman macam Mawar tu,dia siapa ek,anak encik ke? Cantik sangat." Senyuman Encik Karim mati. Dahinya berkerut-kerut.
"Teman? Mawar?? Kamu...Ka..Kamu jumpa Mawar???" Tanya beliau pucat.
"Err...Ya...Kenapa ya??" Soalku kembali. Dah kenapa dengan Encik Karim ni pucat je.
"Astarafirullah...Ma...Mawar dah...Mawar dah mati. Mawar dah mati...Mawar dah lama takde." Tutur Encik Karim tergagap-gagap dengan muka separuh terkejut. Serentak dengan itu,perutku memulas,kepalaku pusing. Seluruh pandangaku menjadi kelam.
YOU ARE READING
Berasmara dengan siapa..? [girlXgirl]
HorrorMengisahkan tentang Nana yang ingin mencari ketenangan disebuah banglo misteri. Namun,kehadiran seorang gadis cantik bernama Mawar sedikit sebanyak mengocak naluriya sebagai perempuan. Wehh tak reti nak describe,yang aku tahu cerita ni creepy sikit...