=23=

122 26 4
                                    

A/N : Acum, sincer vorbind, ca de la autor la cititor, afirmația lui Haru îi cannon.

Twpsyn

-----

   — Rei! Ce mai faci, iubire~?

    Rei simți cum se înroșește ușor în timp ce Rin se îndreptă spre el, sub privirile celorlalți. Nagisa și Gou se uitau intens la ei, parcă așteptând ceva anume să se petreacă, Makoto se uita îngrijorat ba la Rei, ba la Nagisa, iar Haru… săracul băiat, nu voia decât să plece odată de-acolo ca să se întoarcă acasă și să-și petreacă restul zilei în cadă.

    Rin rânji ca apoi să-l apuce pe Rei de fund, ochelaristul dându-i un cot fix piept.

   — C-Chiar trebuie să-mi spui așa de față cu toată lumea?!

   — Logic. Trebuie să știe lumea că picioarele alea îmi aparțin.

Rei pufni ușor ca apoi să-și dea ochii peste cap și să se îndepărteze de Rin.

   — În vise!

   — Nimeni n-a spus că nu se întâmplă asta deja.

    Rei nu știa sincer ce se întâmpla între cei doi, dar după două luni și ceva de vorbit cu Rin pur și simplu se obișnui cu asta. Dacă Rin nu se dădea la el măcar o dată pe zi ceva nu era în regula cu el, pur și simplu devenise deja o rutină pentru Rei să-l asculte pe tip lăudându-i picioarele.

    “Asta nu înseamnă că-mi place când o face în public, de față cu toți ceilalți”

   — Oricât mi-ar plăcea să fiu martor la tensiunea sexuală dintre voi doi, putem porni la drum?

    Toate privirile se îndreptară spre Haru ce, imediat ce termină de vorbit, începu să se îndepărteze de grup. Makoto fu primul ce reacționă și, îngrijorat pentru prietenul lui, începu să alerge după el ca să-l prindă din urmă.

    Atât Rei cât și Rin erau roșii la față. Era și de înțeles, doar Haru le atrase atenția despre tensiunea sexuală dintre ei. Haru. Fix Haru. Nu Nagisa, nu Gou, ci Haru.

   — D-dar nu este adevărat! Nu, Rin?

   — D-Da! Haru chiar nu știe ce-i aia glumă.

    Liniște.

   — O-Oricum, ar trebui să mergem.

    Rin porni la drum, Rei imediat după el. Gou și Nagisa îi priveau cum se îndepărtează, nesiguri ce ar putea spune.

E doar un pervers //RinRei fanfiction//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum