{...}
Περασαν χρονια. Πολλα χρονια. Η Αντιγονη ειναι πλεον 36 χρονων. Στην Νεα Υορκη πλεον με διαφορετικη αγκαλια στα χερια της. Απο τοτε που ηταν μολις 20 αλλαξαν πολλα. Ισως και τα παντα. Εκεινη το πρωι που ειδε στις ειδησεις την νεα συντροφο κατι ταραχτηκε μεσα της. Τους εβλεπε παντου. Τηλεορασεις, περιοδικα, αφισες. Ομως τα χρονια περασαν αλλα δεν σταματησε να πληγωνεται . Απλα συμβιβαστηκε με τον πονο της. Δεν πειραζει ομως. Παντρεμενη τωρα, χωρις παιδια, απλα χαρουμενη.
Καποιες φορες συνηθιζει να θυμαται τον τροπο που η αναπνοη του πνιγοταν στα πνευμονια της. Κι σκεφτεται πως θα ηταν αν ειχε επιλεξει εκεινη. Αλλα η ζωη δεν ειναι παντα οπως την θελουμε.
-Καλημερα Αντιγονη μου.
Ειπε και η φωνη του αντιχησε στα αυτια της.
Ανοιξε τα ματια της και ειδε που ηταν τυλιγμενη στα λευκα σεντονια. Πηρε μια βαθια ανασα και του χαμογελασε. Ποτε της δεν τον ερωτευτηκε, ουτε για ενα λεπτο. Απλα απο την αρχη ηταν ενα πολυ ομορφο υποκαταστατο.Τον φιλησε ελαφρως στα χειλια του και σιγα σιγα σηκωθηκε να παει στην δουλεια της.
Κουμπωσε το λευκο πουκαμισο της, εβαλε το μαυρο παντελονι της, το τζιν τζακετ της και αφησε τα κοντα πια μαλλια της κατω. Πηρε το κοκκινο πανοφωρι της και εκλεισε την ντουλαπα της. Πηρε μια βαθια ανασα, απο το διαφραγμα της. Περιττο να πω οτι πριν περιπου λιγους μηνες σταματησε να τον ονειρευεται.
// Blue Jeans - Lana Del Rey //
Eκλεισε την πορτα πισω της. Περπατησε και κοιταζε τους περαστικους. Τους χαζευε. Καστανα ματια, μπλε ματια, αμυγδαλωτα ματια, πρασινα. Δεν ηθελε να παει στην δουλεια της σημερα
[...]
Σχολασε, και ηθελε να παει να πιει ενα ποτο σε ενα ησυχο μπαρακι , με soft rock , να χαλαρωσει. Με λιγα μικρα βηματα, παει. Χτυποντας τα λεπτα τακουνια της στο φθηνο ξυλινο πατωμα καθησε στο μπαρ. Παραγγειλε μια μπυρα. Eβαλε την παλαμη της στο μετωπο και αρχισε να παιζει ενα τραγουδι που τοσο αγαπουσε.
Ακουστηκαν δυο δαχτυλα να χτυπαν την πορτα του μπαρ ευγενικα και να μπαινουν μεσα. Η Αντιγονη δεν γυρισε το κεφαλι της να δει ποιος ειναι. Ηταν χαμενη στην μουσικη. Καποιος εκατσε διπλα της και ειπε οτι θα ηθελε ενα Μαρτινι. Εκεινη στο ακουσμα της λεξης Μαρτινι, θυμηθηκε τον Λοκι. Οχι πως σκεφτοταν και κατι αλλο. Ο Λοκι επινε Μαρτινι. Του αρεσε πολυ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Sweet Creature
FantasiaΔεν ήταν απο τους ιδιους κοσμους. Αλλα αυτο ήταν λεπτομεριες που δεν τους εμπόδισε να ενωσουν τα βλεμματα τους εκεινη την ημερα. Μα ισως παρα ηταν διαφορετικοι.Ηταν αδυνατον ψυθιριζαν τα σπασμενα κομματια της καρδιας τους. Ηταν αδύνατον φωναζε ο κόσ...