Justin'e zarar vermek isteyen sadist kişiden:
Gel Gürkan.
Efendim ben daha fazla devam edeceğimi sanmıyorum. Kız Justin'e aşık. Hiçbir şekilde kızı elde edemiyorum. Üstelik Eva zamanında gelmeseydi Justin beni öldürecekti.
Tamam Gürkan. Anlaşılan devam edemeyeceksin. Çıkabilirsin. Bana Doruk'u çağır.
Tamam efendim.
Doruk içeri geldiğinde onunla konuşmaya başladım.
Sana çok önemli bir iş vereceğim Doruk.İş nedir efendim?
Senden bir kızı takip etmeni, o kız hakkında herşeyi öğrenneni istiyorum. Yeterince bilgiyi öğrendikten sonra o kızı baştan çıkarıcaksın. Eğer kızı baştan çıkaramassan onu kaçır ve ona taciz et.
Hmmm... büyük bir zevkle efendim. Pekiii bu işin sonunda ne kadar para alıcağım.
Yeterince, hatta daha fazla ve büyük bir miktarda.
İşe ne zaman başlıyorum?
Hemen yarın.
Hayhay. Unutmadan kızın ismi ne?
Eva DERAN.
Doruk denilen piçin ağzından:
Kızı araştırmıştım. Kız bir kıza göre fazla... hatta çok fazla seksiydi. Bu iş benim için çok büyük bir zevk olacaktı. Hatta bu iş için para almasam bile olurdu. Üstelik kızla öyle yada böyle cinselliğe girecektim. BU MUAZZAM!!! Tek sorun kız Justin Bieber ile sevgiliydi ve onu baştan çıkartmak çok zor olacağa benziyordu. Aslında direk kaçırıp taciz edebilirim. Ama bu planımı benim "B PLANIM" olacak. O yüzden ben bir kızı baştan çıkarmaya çalışıyım, bir şansımı deniyim. Belki kızla arkadaş olurum. Bir gece yarısı onu sarhoş eder ve ona taciz ederim. Mükemmel planlarım var. Hele ki kız benim elime düşerse bir gün boyunca onunla yatabilirim. Bunun iki sebebi var. Birincisi kız çok seksi. İkincisi ben çok azgınım. Ona Justin Bieber'ın verdiği zevkten bin kat daha iyisini vereceğimi biliyorum. Kız da istekli olursa onunla MÜKEMMEL ÖTESİ bir cinsellik deneyimimiz olur. Eminim ki kız Justin Bieber gibi birinin elindeyse kızın bakire kalması İMKANSIZ.
Arkadaşlar aklıma daha fazla şey gelmedi ben de kısa kesiyim dedim. Bu işin yarınıda var. Yani yarın da yeni bölüm var. GÖRÜŞÜRÜZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İLK GÖRÜŞTE AŞK
Hayran KurguBir erkek bir kadını en fazla ne kadar sevebilir? Ya da bir erkek bir kadını en fazla ne kadar kıskanabilir? Erkek kadını sevdiğinden mi yoksa kadının kendisini delirttiğinden mi kıskanır? Bu soruları Justin Bieber davranışlarıyla yanıtlayacak. NOT:...