În aceasta poveste este vorba despre o fata de 13 ani,pe nume Eliza. Ea s-a despărțit de părinți ei la varsta de 8 ani ,pentru ca părinții ei s-au despărțit si apoi au murit intr-un incendiu.
Nu am inteles niciodată de ce a trecut asa de usor prin acea suferință ,poate pentru ca era puternica . Apoi de ea a avut grija bunici ei. Ea isi dorea foarte mult sa-si revadă părinții , deoarece îi era dor de ei .
Dar nu spunea la nimeni ce avea în suflet înafară de bunici ei .
Intr-o zi , pe când împlinise 11 ani o prietena de-a ei i-a spus :
-La mulți ani!, scumpa mea prietena...
-Multumesc mult ,dar îmi doresc ca dorinta mea sa devină realitate. Spuse Eliza.
- Stai fara griji prietena mea ca totul se intampla la momentul potrivit...
Pe la ora 17:00 Eliza a adormit, aceasta a visat ca era împreună cu părinți ei . Pe la 19:00 s-a trezit si a inceput sa plângă, iar bunici ei i-au spus ca vor face orice doar sa o apere de trecutul dureros.
Eliza arată asa:Bunici ei au vorbit cu toata lumea sa nu scoată vreo vorbă despre acel dezastru din trecut.
Totul a fost asa cum au plănuit bunici ei.
După ce trecuseră vreo doua luni fata era mai fericita .
Prietenele ei erau:Ana
Maria
Teodora
Corina
Gina
Amelia
Cristiana
Georgi
Intr-o seara cand atipise Eliza a visat ceva care urma sai schimbe viata.
Apoi a doua zi era complet diferită .
Se comporta al fel.
CITEȘTI
DRUMUL FARA SFARSIT
SpiritualEste vorba despre o fata pe nume Eliad,care isi va pierde viata intrun accident la fel ca părinți ei.