Két napot voltam a korházba megfigyelésen. Nagyon jól esett, hogy a fiúk végig mellettem voltak. Mikor haza értünk (vagyis Justin-ékhoz) Anita és két rendőr fogadott a nappaliban.
-Jó napot kisasszony. Feltennénk önnek pár kérdést.
-Rendben.
Leültünk a kanapéra és belekezdtünk a „kihallgatásba".
-Hol járt csütörtök este? Kivel volt? Hol járt? Mit ivott?
Válaszoltam minden kérdésre majd elhagyták a helyiséget. Kikísértem őket a bejáratig.
-A laborba elküldjük a korházban kapott eredményeket. 2 hét múlva levélben értesítjük önöket.
-Rendben, köszönöm, viszlát.
Becsuktam az ajtót, neki dőltem és a hátamon lecsúsztam a földre. Justin leguggolt mellém.
-Minden rendbe szívem?
-Persze.-villantottam egy hamis mosolyt.
-Gyere nézzünk meg egy filmet.
Felsegített, bementünk a nappaliba és beraktuk a kedvenc közös filmünket.
-Holnap mit szeretnél csinálni?-kérdezte félenken.
-Hát nem akarok elmenni itthonról. Mi lenne ha át hívnánk a fiúkat és felelsz vagy merszeznénk, vagy beszélgetnénk.
-Jó ötlet.
-Akkor felhívom őket skypon.
Elindítottam a csoportos hívást, a második csippanás után fel is vették.
-Szia Kim.-köszöntek egymás után.
-Sziasztok. Azt beszéltük Justin-nal, hogy holnap átjöhetnétek és beszélgethetnénk meg ilyenek.
-Jó, én ráérek.-mondta Dylan.
-Én is. A csajom is jöhet?
-A csajod? Van barátnőd? És nem is mondtad?-kiakadtam de elröhögtem magam.
-Nem kérdezted, de akkor majd holnap megismerkedtek.
-Okés akkor 11 körül gyertek. Sziasztok
-Szia.Filmezés után letusoltunk és elmentünk aludni.
Justin-nal egyszerre ébredtünk, megreggelizünk és felöltötünk.
11-kor megszólalt a csengő. Lemetem és kinyitottam az ajtót. Dylan köszönés nélkül berontott, Cam egy öleléssel köszöntött. Cam mögött megláttam egy gyönyörű lányt, biztos a barátnője.
-Szia Kim vagyok.-nyújtottam a kezem a lány felé.
-Szia, én Elly.-a kezemet félre lökte és szorosan megölelt. Kicsit ledöbbentem de visszaöleltem.
-Hallottam mi történt, nagyon sajnálom.
-Jaj, nem kell sajnálni, gyertek be.
(Elly: 19 éves egyetemista. Fekete haj, sötét barna szem. 175 cm.)
Justin-ék is bemutatkoztak és elkeztük a játékot. Megpörgettem az üveget és Cam-en állt meg.
-Na felelsz vagy mersz?
-Hmm, merek?
-Sétáld körbe az asztalt miközbe Elly-vel csókolózol.
Megcsinálták. Cam pörgetett.
-Justin f. v m?(felelsz vagy mersz😟)
-Felelek.
-Tíz per mennyi Elly?
Elly-re néztem és kicsit ledöbbent.
-Hát nem akarlak megbántani de 10/7.
-Nem bántassz meg, mindenkinek meg van a saját véleménye, de amúgy a 7 az jó.
Justin jön. Rám mutat az üveg.
-Na szivi f. v m?
-Felelek.
-Hány pasid volt?
-Hát akivel jártam is az kettő.
Én pörgettem. Elly-re mutatott.
-F. v m?
-Felelek.
-Ne már pedig olyan jót találtam ki. Akkor,van tesód?
-Igen. Kettő is, egy fiú iker pár. 6 évesek.
-De jó neked.
-Miért neked nincs tesód.
-Nincs.-mondtam szomorún és Justin megsimogatta a hátamat.
-Valami baj van?-kérdezi Elly is szomorúan.
-Majd egyszer elmesélem.
-Rendben akkor én jövök.
Dylan-től kérdezett.
-F. v m?
-Merek.
-Vidd ki Kim-et az erkélyre és kiabáld, hogy éjlen a menyasszonyom.
Kikerekedett szemekkel néztem a lányra aki csak fülig érő szájjal mosolygott.
Dylan nem válaszolt csak felkapott és kivitt az erkélyre. Kiabálni kerdett és láttam, hogy a szomszédok furcsán néztek ránk de nem igazán érdekelt.
Még játszottunk pár kört, meg megbeszétük, hogy ha a srácok jönnek hozzánk látogatóba Elly-t is elhozzák.
Miután éjféjkor elmentek gyorsan lefürödtünk.
Elfáradtunk az egész napos semmit tevésbe, lefeküdtünk és már aludunk is./Sziasztok. Ez a rész is elég rövid lett de majd jönnek hosszabbak is. Legyen meg az 1K és votoljatok! Szép estét! És jó hétvégét!😊/
ESTÁS LEYENDO
-Valódi érzés-
RomanceA történet kitaláció ahogy a szereplők is. -----2018.02.17.➡1K----- -----2018.10.29.➡2K----- -----2019.02.22.➡3K-----