Opis postaci

306 6 3
                                    


StarSky

(Wygląd w formie człowieka Taki jak na obrazku poniżej)

(Wygląd w formie człowieka Taki jak na obrazku poniżej)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wiek: 18 lat ( ma urodziny 13 lutego )

Ulubiony kolor: błękitny, pomarańczowy, fioletowy, niebieski, czerwony.

Charakter: Zazwyczaj spokojna, lubi robić kawały(zwłaszcza jak chce się na kimś odegrać), sprytna, nieprzewidywalna, szybko się uczy.

Ulubione słodycze, dania i napoje:Pizza, frytki, spaghetti, gofry, coca-cola, gorąca czekolada, lody truskawkowe, szarlotka jabłkowa, naleśniki z serem.(Jedząc ludzkie jedzenie nie potrzebuje energonu.)

Umiejętności: przemiana w człowieka, mechanicznego tygrysa, auto (Mosler MT900SP), odrzutowiec (F-22 Raptor), może stać się niewidzialna i całkowicie ukryć swój sygnał, potrafi porozumiewać się telepatycznie, jej rany szybciej się goją.

Wygląd Femme: Szczupła Femme ze skrzydłami średniej wielkości, cała błękitna z pomarańczowymi wstawkami. Na głowie ma coś na wzór tiary z małą pięcioramienną gwiazdą na środku. Tak samo jak w ludzkiej formie ma jedno oko czerwone a drugie niebieskie pod którym ma ledwie widoczną gwiazdę. Przy pasie ma 2 sztylety z wyrytym jej imieniem.

Wygląd mechanicznego tygrysa: Wygląda jak błękitny tygrys szablozębny ze skrzydłami na których tak jak na całym ciele są pomarańczowe cętki, dwukolorowe oczy i srebrny kolczyk na lewym uchu.

Wyglądu auta i odrzutowca nie będę opisywać dlatego że jak można się spodziewać jest cała błękitna z pomarańczowymi wstawkami.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nie jestem zbyt dobra w opisywaniu niestety ale mam nadzieje że tyle wystarczy. :)

StarSky - WyjątkowaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz