-O duc pe doamna Withman Kim la o intrunire importanta.Cred ca stii foarte bine cine-i doamna Withman,il intreba Caroline mandra.
-Stiu foarte bine cine-i acea doamna si chiar nu-mi pasa.Acum te rog sa cobori,pentru ca eu am urcat primul.Kim auzind toate astea,urca enervata in masina,langa acel ignorant, continuand prostia prietenei sale.
-Sa o crezi tu ca vom cobori,se rasti Kim nervoasa la el.La naiba,in seara asta ma voi distra si nu voi lasa un ignorant ca tine sa-mi distruga placerea asta.Iti convine,bine daca nu,poti cobori. Acesta o privi putin amuzat,mutandu-si asupra blondei privirea de inciminator: "Intrunire importanta,huh?"
-Cine te crezi sa-i vorbesti asa?Stii cine-i el?Bolborosi femeia din bratele sale clatinandu-se.
-Putin imi pasa cine e el.
-Taci,Vicky.I se adresa femeii de langa el, bruneta observand linia maxilarului cum se incordeaza.Sa cobor?Un tupeu cat California de mare.Primul venit,primul servit,continua acesta cearta,nelasandu-se calcat in picioare.
-De fapt e cat Texas-ul de mare.Si scuteste-ma.Eu nu cobor din aceasta masina.Poti chema tot mapamondul,dar nu ma clintesc de aici.Satenul mari putin ochii in semn de uimire,inchizandu-i pe urma,dandu-si capul pe spate.Incerca sa se abtina sa-i spuna vreo doua acestei ingamfate care se credea buricul pamantului si care avea o gura extraordinara,din ambele perspective. Caroline o privi mandra pe bruneta, intorcandu-se pe urma la sofer,care astepta ca cearta sa se incheie,asteptand instructiunile.
-Car,unde mergem?intreba Kim nonsalanta.
-Sofer,la Shezy Club,i se adresa soferului .
-Ce?Nu,interveni roscata din bratele barbatului.
-Vicky,e bun si clubul asta.Plus ca vor plati ele .Deci,bucura-te.
-Mmm,daca esti de acord atunci totul e bine,murmura femeia sarutandu-l incalzita. Kim se abtinu aproape tot drumul sa nu le deschida portiera si sa-i arunce din masina pe cei doi nesimtiti.Tot drumul s-au sarutat si si-au atins zonele intime, aruncand din cand in cand niste cuvinte murdare.
-Puteti astepta naibii pana ajungeti la club?Aveti acolo destule camere.!
-De ce?Nu poti rezista si vrei si tu?O provoca barbatul privind-o insistent.Aceasta il privi taios dar privirea sa de un caprui inchis ii provoca o sanzatie de tremur.
-Sa o crezi tu ca un barbat ca tine ma poate satisface,i-o arunca dur. Barbatul pufni in ras si privi pe geam amuzat.Cand se intoarse spre ea se simti paralizat de privirea violeta care era extrem de furioasa,aruncand cu sulite in ei.
-Domnisoara, am ajuns,ii intrerupse soferul.Caroline ii indesa banii si cobori.Kim il privi cu dezgust pe barbat si o urma pe blonda.Acesta o privi confuz.Privirea ei avuse un efect ciudat asupra lui.O lua pe roscata de brat si cobori si el din masina. Se grabi putin pentru a le ajunge pe fete din urma pentru a-i admira silueta brunetei de la spate,nerealizand acest lucru.
-Kim,m-ai lasat fara cuvinte!O lauda Caroline razand.
-Serios,Car.Daca il mai vad in fata ochilor il-
-Ah ,taci ca e superb!Exclama Chicotind si facandu-i semn sa se uite spre el.
-Ba deloc.E un ....Un curvar, exclama scarbita.
-Kim,ai aproape 30 de ani.Nu cred ca ti-ar strica o aventura de o noapte.
-Caroline,mai taci,zise stanjenita.Si am 27,mai sunt 3 ani ,la naiba. .
CITEȘTI
The Game Of Life
RomanceKim Withman, o adevarata luptatoare. Orfana, stiind nimic de parintii ei, a crescut cum era si normal, la un orfelinat din Washington DC. Tot ce avea pe lume era Caroline Cymbrus, prietana sa cea mai buna, care de asemenea a crescut alaturi de ea l...