"Τέλος πάντων τι βλέπουμε σήμερα;" ρωτάει ενθουσιασμένη η Sarah αφού ξέρει ότι και σήμερα θα μείνει εδώ.
"Δεν κατάλαβες, εσύ θα κοιμηθείς γιατί αύριο έχουμε σχολείο. Εγώ θα διαβάσω και μετά μάλλον θα πάω στην Amy για προπόνηση μιας που και αυτή δεν κοιμάται."
"Καλά καληνύχτα." λέει απογοητευμένη και ανεβαίνει στο δωμάτιο μου.
"Εδώ θα μείνει και σήμερα η Sarah;" ακούω ξαφνικά την φωνή του Richard που με έκανε να τρομάξω.
"Ναι. Ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα."
"Όχι, καλώς. Καληνύχτα." λέει και ανεβαίνει και αυτός με την σειρά του επάνω.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Η νύχτα δεν περνάει με τίποτα. Έχει πάει 3 η ώρα και δεν έχω τίποτα να κανω οπότε σκέφτηκα να στείλω μήνυμα στην Amy.
Εγώ: Γεια! Εμμ... αναρωτιώμουν αν γίνεται να περάσω από εκεί για να... ξέρεις προπόνηση
Amy: Ναι εννοείται... τώρα;
Εγώ: Αν μπορείς
Amy: Φυσικά απλά να μην
ξυπνήσουμε την μαμά μουΠαίρνω το μηχανάκι και φεύγω για το σπίτι τους. Σε λίγη ώρα είμαι εκεί. Κάνω μια αναπάντητη στην Amy για να μου ανοίξει και πάμε κατευθείαν προς το υπόγειο όπου ξεκινάμε την προπόνηση.
"Μπορώ να θεραπεύσω δαγκωνιά από βρικόλακα;" την ρωτάω σε μια φάση.
"Δεν-δεν ξέρω. Και να μπορείς, δεν αποτρέπεις το γεγονός ότι είναι βρικόλακας αλλά τον βρικόλακα που τον άλλαξε από να του προκαλεί περισσότερη δίψα για αίμα."
"Ναι το ξέρω... εσύ δεν μπορείς;"
"Όχι. Για εσένα δεν ξέρω αλλά και να μπορούσες θα πρέπει να το βρεις μόνη σου."
"Υπέροχα." ειρωνεύομαι. "Ξέρεις κανέναν άλλο που να μπορεί;"
"Οι μάγισσες νομίζω."
"Ωραία!"
"Ωραία; Και καταρχήν γιατί με ρωτάς για βρικόλακες τόση ώρα;"
"Μία φίλη μου... την άλλαξαν. Τέλος πάντων συνεχίζουμε;"
Συνεχίσαμε την προπόνηση μέχρι τις 6 και μισή το πρωι ώσπου ήρθε η ώρα να πάω να πάρω την Sarah και να πάμε σχολείο οπότε την χαιρέτησα και έφυγα.
BẠN ĐANG ĐỌC
My guardian demon
Siêu nhiênΗ σμίξη ενός αγγέλου και ενός θνητού μας κάνει τα Nephilim αλλά τι γίνεται όταν οι σκοτεινές δυνάμεις ενός δαίμονα ενωθούν με τις ουράνιες ενός αγγέλου; Θα είναι κάτι που θα φέρει την ειρήνη ανάμεσα στους δύο αντίθετους κόσμους ή την απόλυτη καταστρ...