BEN SADECE KIRILDIM.

71 1 0
                                    

2. BÖLÜM

Harry'den Çok Hoşlanıyorum Duygularıma Engel Olabilsem Keşke.Onun da Bende Hoşlanabileceği Fikrine Kapıldım Ama Bence Benden "Aşık Olmak" Şeklinde Hoşlanmıyor.Bende Emin Değilim Ama Sanki Aşık Oldum.

Yani Kimse Jackson İle Olanları  5 Dakikada Unutturamazdı Bana.

Aman Tanrım Ben Ona Gerçekten Aşık Oldum Ama O Ya Benden O Şekilde Hoşlanmıyorsa. Kafamın İçinde Dolanıp Duran Şu Cümleler

Ya Harry Beni Bu Şekilde Sevmiyorsa ! - Ya da O Bana Aşıktır- Duyularımız Karşılıklı Değil-Kes Şunu Rebecca !

Kafam Çok Karışık Bu Yüzden Rahat Rahat Oturup Sohbet Edebilmek İçin Harry'i Bize Çağırdım Annem İle Babam Yemeğe Çıkmışlardı. Evde Tek Kalmak İstememiştim Aynı Zamanda Harry'nin Evi Bir Arka Sokakta Oturup Film İzledik "ÇIĞLIK" Bu Filmi Tam 20 Kere İzledim Ama Her Seferinde Yine Korkuyorum. Her Korktuğumda Harry Beni Sardı Ve Beni Sakinleştirdi Bu Çok Güzel O Benim Hayatımın Erkeği Olabilir O Jackson Gibi Bir Serseri Değil.!!

Oturup Konuşmaya Karar Verdik. Daha Sonra Bana Jackson'dan Bahsetti Her Gün Benim Arkamdan Konuşuyormuş. Bu İnanılmaz ! Ona Bir Süre Sonra "Seninle Konuşmak Çok Rahatlatıcı" Dedim. O da Bana Aslında Seninle Yapılan Her Şey Güzel Rebecca Sen Muhteşemsin!

"Hayır Sen Muhteşemsin" Dedim. 

O da Bana Dedi Ki "Jackson seni öpmenin Çok Harika Olduğunu Söylerdi"

"Oo Güzel de Konuşuyor Demek Ki" Dedim Gülerek.

"Acaba Gerçekten Öyle Mİ ?" Dedi.

Çok Heyecanlandım Ne Söyleyeceğimi Bilemedim Ve Sonra Cesaretimi Toplayıp Ona Dedim ki "Deneyip Görmek İster Misin Dedim.

"Çok İsterim" Dedi.

Bana Yavaşça Yaklaşarak Beni Öptü. Bence Bu Çok Güzeldi Bana "AŞIK OLMA" ihtimali Birazcık Daha Yükselmişti Bu Çok Rahatlatıcıydı.BEN SADECE KIRILDIM ve İyileşmek Üzereyim Bundan Eminim .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BEN SADECE KIRILDIM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin