eight

10.4K 789 139
                                    

beğenenler alientaetae, eatjin, swaagydboy ve 1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

beğenenler alientaetae, eatjin, swaagydboy ve 1.856 diğer kişi

mochimchim - black and white•

46 diğer yorumu gör

hoseokue fenaaaa;)

eatjin yavruma bak be, ne de güzel beslemişim

swaggydboy yanakların ellerime çok yakışacak mochi

~~~

"Hey, şu her fotoğrafına yorum yapan kişide kim?" demişti Hoseok yorumları göstermek için elinde ki telefonu Jimin'e uzatırken.

Jimin yeni yorumu okuduğunda yüzünde bir tebessüm oluşmasına engel olamamıştı.

"Kimmiş o benim çocuğumu mıncıracak!" deyip Jimin'in çenesinden tutarak kendisine çevirip yanaklarıyla oynamaya başlamıştı Jin.

Jimin Jin'in ellerinden kurtulup sandalyesini Tae'nin yanına yaklaştırırken tedirginlikle konuşmuştu.

"Kim olduğunu bilmiyorum ama beni yakından tanıyor gibi görünüyor."

"Sapık falan olmasın!" demişti Tae ortaya atılırken.

"Sapık olduğunu sanmıyorum. Dediğim gibi beni tanıyor gibi duruyor. Eskilerden biri..."

"Aklında biri mi var Jimin?" dedi Hoseok, Jimin masaya odakladığı bakışlarını kaldırıp aceleyle konuştu.

"Huh? H-hayır, aklımda biri yok." Yalan söylüyordu, ne kadar düşündüğü kişiden emin olamasa da, aklında biri vardı işte. Emin olmadan söylemek istemiyordu.

Arkadaşları onaylarcasına mırıltılar çıkardığın da bakışlarını tekrar masada ki içeceğine odakladı.

Gelen mesajla titreyen telefonunu cebinden çıkarıp bildirim paneline baktığında mesajın ondan geldiğini gördü.

swaggydboy;
Beni düşünmeyi bırakıp arkadaşlarınla eğlenmelisin:3

Gelen mesajla biraz irkilse de belli etmemeye çalışarak etrafına bakınır.

swaggydboy;
Boşuna arama, görebileceğin bir yerde değilim mochi:)

mochimchim;
Sen beni mi takip ediyorsun?!

swaggydboy;
Evet, hiç işim gücüm yok seni takip ediyorum-,-
Sen benden sonra geldin benim bulunduğum yere,
Sen mi takip ediyorsun yoksa*-*

mochimchim;
Daha yüzünü bırak,
Adını bile bilmiyorken seni takip etmemi mi bekliyorsun?

swaggydboy;
Sende haklısın tabi

Jimin tam cevap yazacakken arkadaşlarının kalkmasıyla telefonu cebine sıkıştırmak zorunda kalmıştı. Hesabı ödeyip kafeden çıktılar ve Jungkook'un basketbol maçını izlemek için sahaya yürümeye başladılar.

~BÖLÜM SONU~

Biliyorum çok güzel bir yerde kestim md7kcşqğrğd

spark ; ; yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin