Vem jag är?

24 3 5
                                    

Hej
Hallå
Hello
Hi
Hola
Cześć

I alla fall Hej och välkomna till mitt liv *applåder*.
Tack så mycket. Tack så mycket.

Okej jag vet att ingen applåderade men jaja. Jag tänkte göra en sådan här bok när man pratar om helt ointressanta saker i sitt liv.

Ja du läste rätt jag har faktiskt ett liv.

Okej... Varför är detta stelt?? Jag sitter på min stol kl 00.44 den 11/2 2018 och skriver detta. Normalt liv.

Okej innan jag gör massa kapitel om mitt ointressant liv så kanske jag ska börja med att presentera mig själv.

Hej mitt namn är Ida och jag är dum i huvudet.
Kan man skriva så? Jaja.
Jag är 12 snart 13 år och jag gillar spaghetti.
Jag bor i ett hus med mina föräldrar som då är min mamma och pappa. Jag har en bror med autism och jag har en hund som är korkad.
Jag är yngst i familjen för min bror ska fylla 16.
Min hund är en schäfer för er som undrar och han ska fylla 10 år i sommar.

Jag går på kunskapsskolan så förlåt om jag använder namn som ni inte förstår. Tex BG rummet och PH samtal.

Jag identifierar mig som en helt "vanlig" kvinna och jag attraheras av det motsatta könet än sålänge.

Jag är inte ett dugg lik mina föräldrar och min bror för alla är brunetter medan jag är blond och alla är tjocka medan jag är smal.

Om ni är lätt kränkta så borde ni inte läsa denna bok. För jag skämtar om typ allt och alla så ja? Plus att jag har brutal humor.

Ok det var en sammanfattning om mitt liv? Okej jag märker hur jag suger på detta men jaja fortsätt läsa och tryck på den lilla stjärnan i vänstra nedersta hörnet så får jag filling  för att skriva Tack  <3

Förlåt för stavfel.

Ida 11/2 2018

Fast I Mina tankarWhere stories live. Discover now