Kapitel 8

1.5K 33 9
                                    

Jag vaknade av att Oscar kom in i mitt rum och satte sig i min säng.

Du jag är ledsen för det med Felix.. sa han ledsent.

Det är inte ditt fel sa jag och tittade på honom.

Felix får inte fängelse men han får massa böter för det han gjort sa han och tittade allvarligt på mig.

Så han är fri och kan hitta mig och Hanna igen? Sa jag förskräckt.

Ja men ta det lungt han rör er inte! sa han bestämmt.

Mm mumlade jag. 

Jag var fortfarande rädd för att han skulle slå mig och Hanna igen.

Är du okej? Frågade han och log.

Ja men jag har ont i huvudet sa jag och höll handen för huvudet.

Du kommer säkert må bättre när du och Hanna går ut lite stan och shoppar lite sa han och log.

Ja sa jag och log tillbaka.

Men hur ska det gå med The Fooo då? Ni kan väll inte heta The Ooo eller? sa jag och tittade på honom.

Det löser sig oroa dig inte sa han och blinkade med ena ögat.

Han gick ut från rumet. Jag gick och tog på mig ett par svarta jeans och ett vitt line där det stod Awesome! på, jag borstade håret, tänderna, sminkade mig och gick och åt frukost.

Sen knackade det på dörren. Det var Hanna.

Är du redo sa hon med ett stort leende.

Japp sa jag och tog på mig min jacka, converse och tog min moppe hjälm.

Var Felix så när du var ihop med honom frågade jag henne.

Nej inte alls han var snäll, rolig, trevlig, charmig osv!! Men han tror fortfarande att jag var otrogen så han upprörd när jag pratar om det, det märkte du hemma hos dig och Oscar sa hon och tittade på mig.

Mm mumlade jag.

Men nu ska vi inte tänka på det vi ska ha kul och shoppa lite sa hon med ett stort leende på läpparna.

Ja svarade jag och log tillbaka.

När vi var framme i shopping centret gick vi direkt Gina Tricot. Vi gick fram till ett bord med massa tröjor på där det stod olika saker på. Det var REA så dem kosstade endast 99:- Hanna tog en där det tod Awesome Girl på.

Denna ska jag ha sa hon och gick och ställde sig i kö, den var rätt long.

Medans jag väntade på Hanna gick jag och kollade runt lite i affären, när jag tittar ut från butiken och får se....

Syster till Oscar Enestad❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora