Bab 1

3 0 0
                                    

Bodoh, Sial punya lelaki ,baik u mati jak.. Herdik sara dalam biliknya, aku tak akan maafkan kau penipu..
segala barang di atas meja telah di hempas dan di buang... Dia tak kisah apa pekerja lain mengatanya  dia tak peduli sudah apa orang luar cakap...

Apa kecoh2 ini laung dato dari arah belakang mereka,semua rasa terkejut bila melihat dato di belakang mereka maaf dato kata yang lain...
Sudah sudah pergi buat kerja masing masing...
Hariza ikut saya pergi bilik kejap kata dato..

Maaf dato cik sara mengamuk lagi..
Jadi apa masalah yang lain berkumpul di sini..

Maaf dato.. Kata semua kakitangan hr holdings itu...

Sudah pergi buat kerja masing2 jangan sibuk hal orang jak...

Maaf dato.. semua perkerja hr holding beralih ke tempat duduk mereka masing- masing-...

Hariza ikut saya sekejap biarkan sara itu...

Ok dato hariza cepat cepat mengambil notebooknya dan terus ke bilik dato...

dengan muka pucat lesu hariza masuk ke dalam bilik itu.."semoga take ada malapetaka lagi doa hariza Salam hati"

Ada apa dato suru saya masuk sini kata haliza...
Kamu tahu kan kenapa saya suru kamu masuk...
Maafkan saya dato Kali ini saya take tahu kenapa cik Sara mengamuk..
Kamu jangan tipu saya haliza kamu bukan setakat pa pada anak saya kamu juga kawan bail anak saya
Namun haliza hanya mendiamkan diri sahaja
Belum sempat dato bertanya lagi pintu pejabatnya di buka Dari luar oleh Sara..
"Papa xpayah marah riza begitu itu bukan tugas dia pun...."
Jom masuk bilik saya... Awak pa saya kan bukan pa pada papa sya jadi masuk bilik sya....
Harizaa pening sendiri dengan perangai majikannya namun dia pun mengikut cik sara juga ..

Riza lain kali bila papa suru masuk bilik dia awak tak payah masuk sekarang awak kemas kan bilik sy maaf menyusahkan awak pula
Saya takdapat kawal hati saya tadi.
Hariza memberanikan diri bertanya

Cik sebenarnya kenapa?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 28, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

seandainya kau tahuWhere stories live. Discover now