Psikopat Sevgilim 1 bölüm

1.1K 29 7
                                    

''O senin Baban'' cümlesi sürekli aklımdan çıkmıyordu Babam'ın var olması beni karmaşık bir duruma sokmuştu şuan ne yapmam gerektiğini ne hissetmem gerektiğini inanın bilmiyorum çok garip buraya taşınmadan önce Babam çok hastaydı Annem beni hep Babam'dan uzak tutmak için çabalıyordu. Sonra Babam fenalaştığını görünce Hastaneye götürdük. Orda ise ölüm haberini almıştık o an dünyam yıkılmıştı şimdi ise Babam Annemi bile bile arabayı üstüne sürmesi inanın bilmiyorum. Doktorun odadan çıkmasıyla düşüncelerimi yok edip doktorun  yanına gittim. ''Doktor bey Annem'in durumunu öğrene bilirmiyim?''dediğimde doktor bana bakıp ''Siz neyisiniz?''diye cevap verdi titrek sesle ''Kızıyım, Annem iyimi, göre bilirmiyim?''dediğimde doktor bey arkaya bakıp sonra bana baktı hızla başımı arkaya çevirdiğimde arkada 2 adam duruyordu ikiside siyaha  bürünmüştü. Önüme döndüğümde doktor ''Bakın Annenizin ayağı ezilmiş 1 yada 2 gün burada kalması gerekiyor''dediğinde gözlerim dolmuştu ''Annem yürüyebilecek dimi?''dediğimde doktor başımı okşayarak ''Tabiki yürüyebilecek hemde eskisinden daha hızlı yürüyecek''dediğinde içim ferahlamıştı. Arkamı döndüğümde o 2 adam yanıma doğru gelmeye başlamıştı ne olduğunu anlayamadan yanıma geldiler ''Hamit bey sizi görmek istiyor zorluk çıkartmayın ''dediğinde şaşkınlıktan dilim tutuldu ne yani şimdimi aklına geldi Kızı olduğum ne saçma birşey ya ''Tamam geleceğim ilk Annemi görmem lazım görmeden gelmem!!''dediğimde hemen Annemin odasına gittim. 

''Hoşgeldin kızım''diyen Anneme sarıldım''İyimisin annecim''dediğimde gülümseyerek öpücük attı.''Anne sana birşey demem gerekiyor Babam beni çağırıyor ''dediğimde Annem şaşkınlıkla Bana baktı ''Hayır, sana zarar verecek gitme ''dediğinde Anlamaya çalışıyorum ne demek istediğini''Neden böyle söyledin Anne, birşey mi biliyorsun?'' dediğimde elimden tutarak ''Baban önceden çok hastaydı sen 4 yaşındaydın Hatırlıyorsundur , seni hatırlamaya bilir çünkü çok küçüktün seni ondan almıştım. Yapmam gerekiyordu canını kurtarmak için kaçmamız gerekiyordu. Kaçtık'ta sana öldüğünü söylemiştim, Yalan attım kızım özür dilerim senin iyiliğin için yapmam gerekiyordu ''dediğinde gözlerim dolmuştu  sımsıkı sarıldım Annem'e ''Biliyorum Sana çok kızmıştım Babamdan ayırdığın için özür dilerim anne''dediğimde odaya o 2 adam gelip ''Hadi gidelim''dediğinde oflayarak Anneme baktığımda Annem  bana "Hazal baban  hakkında sana önemli birşey söylemeliyim kızım sana ama bunu nasıl diyeceğini bilmiyorum yalnız konuşalım 2 dakikanı almaz tatlım " dediğinde arkamda duran 2 adama bakıp "Annemle yalnız konuşmam gerekiyor " dediğimde ikiside odadan çıkmıştı hemen Annemin  yanına oturup Babam olucak o adam hakkında neler diyeceğini merak edip Annemi  can kulağıyla dinledim.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Odadan çıktığımda  Annemin söylediği o cümleler aklımı yiyip bitiriyordu. Bir insan neden bu kadar kansız olabiliyor anlamıyorum bunca zaman babamı gördüğüm ve Annemin  dediği kadarıyla cani  diyebilirim...

Hamit biri nasıl biri sizce ?

Hazal Annesini Hamit beyin elinden kurtara bilecekmi ?

Psikopat Sevgilim 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin