6.Dame prve.

5.7K 245 24
                                    

Kad su satovi klavira zavrsili krenula sam s Jackom na one palačinke.

Sjeli smo za stol i naručili palacinke s nutellom.

Jack:"Pa pricaj mi o sebi."

Tiara:"Nema se sta znat o meni,moj zivot je dosadan."

Jack:"Siguran sam da ima nesto zanimljivo."

Tiara:"Istina je bolna." na moje rijeci on se siroko nasmije i zahvali konobarici koja je upravo donijela palacinke."Silovana sam,pretucena saznala sam da sam usvojena i pobjegla sam od doma.Da ukratko nema nista zanimljivo u mome životu." kad sam izrekla svoje lazi,pa vecina je laz,on je buljio u mene.

Jack:"S-salis se jelda?"

Tiara:"Naravno da se salim budalo!" kazem mu i nasmijem se.

Pa za dio se salim.

Razgovarali smo tako jos nekih pola sata i saznala sam da je i Jack jedinac mama mu radi u tvrtki,a tata je doktor.Isto kao moji samo je mama doktorica a tata radi u tvrtki.

Sljedece sekunde mi je zazvonio mobitel.

Mama.

Tiara:"Halo."

Mama:"Dodi doma,dolaze nam tatini suradnici na večeru.Cula sam da imaju zgodnog sina." nasmije se i prekine vezu a ja samo preokrenem ocima.

Tiara:"Moram ic dolaze nam gosti." pozdravim ga i krenem van ali me on zaustavi.

Jack:"Vidimo se opet?"

Tiara:"Naravno." nasmjesim se i izadem iz kafica.

(...)

Kad sam napokon dovukla dupe do doma mama me natjerala da se obucem ljepse jer kao moram ostaviti dobar dojam.

Iz ormara sam izvukla sto mi je prvo palo pod ruku.

Obukla sam se,rascesljala kosu i od sminke stavila samo malo maskare

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Obukla sam se,rascesljala kosu i od sminke stavila samo malo maskare.

Jos jednom provjerim u ogledalu jer sve na svojem mjestu i izadem iz sobe te krenem prema kuhinji.

Pomognem mami postaviti stol i onda cujem zvono na vratima.

Tata:"Tiara duso otvori." vice mi tata

Otvorim vrata i vidim nizu gospodu plavih očiju i crne kose i gospodina crnih očiju i smede kose.

Sigurna sam da mi je odnekud poznat.

Tiara:"Dobra vecer,ja sam Tiara."

Gospoda:"Drago mi je duso.Ja sam Klara,ovo je moj muz Marko i nas sin Erik." sad znam od kud mi je poznat.

Zemljo progutaj me!

Njegovi roditelji udu u kucu a on i dalje stoji na vratima gledajući u mene i grizuci donju usnicu.

Tiara:"Od svih ljudi kud bas ti?!!?"

Erik:"Druge bi ubile za ovo." umisljeno kaze i rukom pokazem na svoje tijelo.

Tiara:"Laskaj si." okrenem se i odem prema kuhinji osatavljajuci idiota iza sebe.

Mama:"Sjednite djeco." kaze i ja sjednem a par sekundi nakon Erik tocno pored mene.

Tocno kad krenem staviti komad mesa u usta ovaj supak pored mene stavi mi ruku na koljeno masirajuci ga.

Vratim meso natrag na tanjur i kad nitko ne gleda zabijem onu vilicu Eriku u ruku.

Naglo makne ruku dok mu u ocima mogu vidjeti da je bijesan na sto se samo prkosno nasmijem i napokon krenem jesti.

(...)

Mama:"Zapravo mi smo vec upoznali vaseg sina.". odmah se sjetim onog događaja kad je dosao pijan.

Klara:"Kako to mislite? "vidim da Eriku nije svejedno

Tiara:"Idemo zajedno u razred pa je jednu večer dosao ovamo uciti!" viknem sto mi prvo padne na pamet i uputim mami jedan upozoravajući pogled dok vec mogu čuti tatu kako se smije."Najela sam se.Mogu u sobu?"

Mama:"Naravno.Erik duso mozes i ti s njom." mama kaze i Erik se opet nasmije.

Erik:"Vrlo rado." ustajemo od stola i krenemo prema sobi,a ja pustim njega da ide prvi,da kasnije nebi bilo nismo znali "Dame prve."

Tiara:"Zato sam i rekla da ides prvi." lupim ga po glavi i on krene u sobu.

Cim zatvorim vrata Erik me nabije na zid i stavi ruke s obje strane moje glave tako da se ne mogu pomaknuti.

Tiara:"S-sta radis?" nesigurno upitam

Erik:"Jer to nasu princezicu strah?" nagne se do mog uha i sljedecem sekunde na vratu osjecam nesto mokro.

Lize me!!

Jezikom!

Fuj!!!!!

Odgurnem ga od sebe i rukom si obrisem vrat.

Erik:"Ajde ne glumi da ti se ne svida kad svi znamo da si zaljubljena u mene."

Tiara:"Ja u tebe?Daj molim te,vidi se da je obrnuto.Slinis tu po meni ko dijete kad vidi lizalicu." na moje riječi se pukne smijati.

Erik:"Varas se."

Tiara:"Onda ti nece smetati ako napravim ovo." kazem i bez razmišljanja prislonim svoje usne na njegove.

Nakon par sekundi me privuče k sebi i zavuce ruke pod moju majcu i na dnu leda mi pocne raditi male kruzice.

Gurnem ga tako da sad sjedim na njemu i rukama mu prolazim kroz kosu dok mi on rezi na uhu.

Osjetim nabocinu na svojim nogama pa se nasmijem kroz poljubac i ustanem popravljajući svoju suknju.

Tiara'"Rekoh ti...Neodoljiva sam."

Erik:"Sta da sad radim s ovim?" pita i pokaze na svog frenda.

Tiara:"Snađi se druze." namignem mu i odem na terasu koja je u sklopu moje sobe.

Vise ga ne cujem kako prica pa shvatim da je u kupaonici pa idem u sobu i sjednem na krevet.

Nakon nekih desetak minuta Erik je izasao iz kupaonice i uzeo olovku koja je bila na mom radnom stolu te sjeo kraj mene.

Tiara:"Sta ce ti olovka?" pitam ga i on zabije tu olovku u moju ruku iz koje automatski krene krv dok mi se suze nakupljaju u ocima.

Erik:"Samo vracam za vilicu."

Tiara:"Gade jedan!" viknem za njim dok izlazi iz sobe i ostavlja mene u suzama.

Fuckboy (2.sezona)ZAVRŠENADonde viven las historias. Descúbrelo ahora