Ik zij in chapter 21 dat ik ging stoppen met dit boek maar ik heb eigenlijk nog best veel inspiratie voor dit boek dus ik schrijf nog wel verder, sorry voor de verwarring!!
POV Lara
Ik zat op de bank met Luciano tv te kijken. We gaan gewoon trouwen schatje mompelde Luc . Ja en ik kroop nog dichter tegen hem aan. Maar het is nog wel een beetje vroeg. Ja maar dat maakt niets uit dan trouwen we wat later maar we gaan trouwen. Ik lachte en gaf Luciano een kus. Je bent zo mooi laar. Waarom zeg je dat nou steeds. Omdat het zo is je hebt ijsblauwe ogen een prachtige glimlach mooi bruinblond haar een prachtig lekker sexy licht getint lichaam, en je bent ook nog een super lief en gewoon alles. Soms denk ik gewoon dat ik niet goed genoeg voor je ben. Ik zuchtte en duwde Luc op zijn rug op de bank. Ik ging op hem zitten met een been aan een kant. Luc luister goed. Jij hebt een super mooie glimlach met sneeuw witte tanden en ogen waarin ik kan verdwalen van hier tot Tokio . Een lichaam met fucking lekkere sixpack dat nog lekkerder ligt dan mijn eigen fakking kussen! Je bent lief talentvol sexy knap en ik ratelde maar door. En jij denkt dat je niet goed genoeg voor mij bent? We zijn voor elkaar bestemd Luc ik meen het ik hou echt superveel van je en ik laat je nooit meer gaan.
Lezen op eigen risico
Luc wou iets zeggen maar ik legde mijn vinger op zijn lippen en bracht mijn hoofd iets dichter bij dezijne om hem te plagen ging ik iets dichter met mijn lichaam tegen de zijne en schoof zacht heen en weer. Ik zag lust in zijn ogen. Lara damn..... Ik ging door en glimlachte. Hij kwam zachtjes omhoog en zoende mij zacht. Hij liet zijn tong naar binnen glijden en ik maakte er een sappige vurige tongzoen van. Luc ging met zijn hand onder mijn croptop en liet hem rusten op mijn borst. Hij kneep zacht in mijn billen en trok zacht aan mijn string. In een beweging trok ik zijn shirt uit en ging naar beneden kusjes geven op zijn sixpack. Ah Lara..... Ik deed zijn broek open en ik ging op zijn boner zitten. Ik voelde hem steeds groter worden. Ik ging van hem af en rende naar de deur toe. Ik deed hem op slot. Je weet maar nooit. Ik ging verder en deed zijn onderbroek naar beneden. Ik trok hem af . Damn Lara......ik ging steeds sneller. L Lara i ik . Ik begreep hem en ik stopte. Hij sleurde me omhoog en tilde me op in bruidsstijl , Luc gooide mij op het bed en hing boven me. Hij begon me heftig te zoenen. En plots stak hij zijn hand in mijn onderbroek en begin hij mij te verwennen . Hij stak een vinger in me en toen nog een. Ahh ja! Luc neem me fluisterde ik in zijn oor..... Hij liet het zich geen twee keer zeggen en stootte in een keer hard in me. Ahh Luc!! Ja! Hij ging hard heen en weer en het werd steeds zachter. Hij kwam uit me en ik begon hem weer te verwennen. Ik ging als een paardje op mijn knieën voor hem zitten en hij begon me van achter te nemen. Hij pakte mijn clipje van me bh en begon mijn borsten te masseren . Hij zat nog steeds in me. Hij stootte nog een paar keer hard en kwam klaar. Hij hing boven me en zoende me zacht. We kropen onder de dekens en ik verwende hem nog even en hij mij. Hij ging weer in me en ging heel zacht heen en weer.-
Ik werd wakker met Luc naast me. Ik voelde iets in me. Hij zat er nog steeds in. Ik bleef gewoon liggen. Luc fluisterde ik. Hij bewoog en hij kwam uit me. Ahh ik kreunde nog zacht. Hij lachte. Vond je het lekker. Ja. Jij ook? Zeker. En toen hoorde ik de deurbel. Ik zuchtte luid. Waarom altijd op zo een moment mompelde ik. Ik kwam oveneind. Lara niet doen. Laat ze maar een keer staan. Wij hebben ook een privé leven. Ik knikte en ging weer liggen. Lara je was echt goed gisteravond. Je bent nog nooit zo goed geweest. Ik bloosde. Ik ging met mijn vingers over zijn sixpack. O ja was ik goed? Ik kan het ook slow doen hoor..... Ik hoorde de mobiel van Luc. Met Luciano. Hey bro waarom sto or j je me. Hij kronkelde en zuchtte wat want ik had zijn boner vast en trok hem zachtjes af. N ne er is niets zij hij met moeite. Oke. Ja ik k kom er aan. J ja die ligt n naast me. Ja ik k kom er aan. Hij gooide zijn mobiel op het nachtkastje. Hij pakte mij vast en trok me boven hem. Dat was een rotstreek! Vond je het niet lekker dan en ik keek hem met een pruillipje aan. Tuurlijk wel en hij zoende me zacht. Maar ik moet nu naar beneden want Brandon staat er met 5 minuten . Ik knikte en ging van hem af. Ik rekte me uit en ik voelde een tik op mijn billen. Hey! Jij zij dat je moest gaan dus dan geen gevrij meer. Ik liep de badkamer in en pakte wat kleding. Luciano deed zijn boxer korte broek en een los hemd aan hij kwam de badkamer in. Hij pakte al zijn haarproducten. Hij deed wat gel in. Hij zuchtte. Lukt het schatje. Nee mopperde hij. Ik duwde hem een stukje naar achteren en ging op de wasbak zitten. Kom eens hier. Ik pakte een beetje van zijn haarlak en spoot het erin. Ik woelde wat door zijn mega zachte haar. En klaar. Luc keek in de spiegel en glimlachte te vreden. Bedankt schatje en hij gaf me een kus. No problem. Ik loop achter Luciano de trap af en ga een eitje bakken. Luc wil je ook een ei?! Ja is goed! Ik bakte twee eitjes met kaas en spek en deed ze op een gebakken broodje uit de oven. Ik legde wat tomaatjes op het bord en wat peterselie als finishing toutch. Eten is klaar! Ik kreeg geen antwoord. Ik ging naar de woonkamer en ik hoorde Luc praten met Brandon. Ik keek om het hoekje. Ik zag Brandon huilend staan. Maar ze is mijn focking zusje! Ik heb haar zo lang al niet gezien!! Maar eigenlijk was ik al die tijd al bij haar! Een zusje heeft Brandon een zusje dacht ik. Hoe ben je er dan achter gekomen. Je weet wel die serveerster die jullie eten gaf die avond op jullie date dat is mijn moeder. Ze vertelde dat ik ook nog een zusje had en dat ze bruin blond haar had met ijsblauwe ogen net als mij. En ze vertelde haar naam. Dus Lara is jou zusje?! En die woorden waren het. Ik ben het zusje van Brandon?! Ik liet mijn glas water op de grond vallen. En de jongens keken mij geschrokken aan. Hoeveel heb je gehoord vroeg Luc . Alles mompelde ik met tranen.....
JE LEEST
A real perfect mess
Novela JuvenilLara is een lief meisje van 17 jaar , ze heeft donkerblond haar een beetje bruin haar en ze is licht getint met blauwe ogen. Ze gaat naar een internaat vanwege haar ouders die steeds ruzie hebben en haar vader haar moeder heeft vermoord . Het is nie...