Sedím v pokoji na parapetu, zabalená ve své oblíbené dece a v rukou mě hřeje hrnek s horkým čajem. Pozoruju okolní svět co na mě čeká za oknem a pomalu usrkávám výborný babiččin čaj. Má babička je úžasná žena, miluju svou babičku, mám k ní už od malinka hodně blízko, dokonce se jí svěřuju daleko víc než mámě, vždycky mě dokázala nejlíp pochopit, taky to bude asi tím že oba moji rodiče dost pracují.
Po asi hodině se mi začala zavírat oční víčka tak jsem usoudila že půjdu spát, udělala jsem si svou večerní hygienu a následně se zachumlala do peřin a ponořila se do říši snů.
Ráno mě probudil budík a já teď akorát vycházím z domu a pospíchám do školy.
Sedmá hodina se blíží ke konci a já odpočítávání pomalu už i sekundy, když v tom uslyším zvuk z kterého nadšením vyskočím na nohy a začínám si balit věci do mé kabelky a pospíchám na předem domluvené místo s mnou nejlepší kamarádkou Lee, jdeme společně na oběd do naší oblíbené korejské restaurace. Kdyby jste se ptaly co je to za jméno ? Tak ano, Lee je korejka a já tak nějak zapadla do jejich asijské party a jsem za to hodně ráda, ty lidi miluju ! A za nic na světě bych je nevyměnila. Na domluveném místě už na mě čekala Lee tak jsem přidala do kroku a spěchala jsem směrem k ní, když v tom do někoho narazím a spadnu na zem. Tohle se snad může stát jen mě, ale z mých myšlenek mě vytrhne klučičí hlas, ale ne ne ne Nee a ještě k tomu je to kluk ?! Výborně Emily, to se fakt povedlo ,,Ah promiň, nekoukal jsem na cestu" a já na se na něj konečně podívám a vidím jeho ruku nataženou směrem k mé maličkosti, ale já jsem tak nervózní že se rychle zvednu na nohy a teprve až teď mám tu čest ho vidět v celé své kráse, ale v tu chvíli jsem si uvědomila, že jsem za tu celou dobu nepromluvila ani slovo a koukám na něj jako nějaký úchyl ,, N-nee to ty promiň, měla jsem se podívat, jestli někdo nejde" v tu chvíli jsem červená asi až na zadku, protože se na mě krásně usměje, bože ten úsměv, a ty malé jiskřičky v jeho očích, mám pocit že se mi asi za chvíli podlomí kolena ,,Mimochodem jsem Min Yoongi, ale přátelé mi říkají Suga" a opět ke mě natáhne ruku, ale teď už jsem svoji šanci nepromarnila a jeho ruku příjmula a taky se na něj usmála ,, Já jsem Emily, ráda jsem tě poznala ale už musím jít, tak se měj Sugo" ještě jednou se na něj otočím a pak už dál pokračuju v cestě za mou kamarádku ,, Počkej! Uvidíme se ještě ?" Já se za ním ještě ohlédnu ,,Kdo ví ?" A šibalsky se usměju a konečně dorazím k Lee ,,Ahoj" vydenchnu ,,konečně jsem tady" a trochu se uchechtnu ,,No ahoj! Už jsem myslela že mě tady necháš stát" a zasměje se.
V restauraci...
,,Takže ty se znáš s tím novým přírůstkem ?" Já na ní vykulím oči ,,Počkat, to byl on ?!" Lee už mi tak dva dny zpátky říkala že má přijít nějaký nový student na školu, prý slyšela pár učitelů jak se o tom baví ve škole na chodbě, ale kde zjistila že to bude taky další šikmooký kamarád tak to nevím, ona je hotová FBI. ,,Noo to byl on" směje se na mě ,,a taky mám novinky" pyšně se napřímí a trochu se na zavrtěla na své židli a já se jen nakloním blíž k ní na znamení že má pokračovat ,,Dneska pořádá jeden druhák party u něho doma a jelikož je pátek a my nemáme nic v plánu tak jsem nám zařídila dokonalý plán na večer a ještě jedna věc, bude tam taky Suga" já v tu chvíli přestanu jíst ,,Vážně ?" zářivě se na ní usměju ,,Ano, já vím, jsem úžasná a miluješ mě" nad touhle větou jsme se obě dvě zasmáli.
Doma...
Stojím před skříní v mém pokoji už asi přes hodinu ale prostě pořád nevím co na sebe ale jestli si nepohnu tak zase nebudu stíhat, achjo to jsem celá já. ( na obrázku je ten outfit )Nakonec jsem na sebe něco hodila a teď sedíme společně s Lee v taxíku a jsme na cestě na tu party. Když jsme na místě, tak zaplatíme taxíkářovi a pomalu se blížíme k domu z kterého jde slyšet celkem dost hlasitá hudba, s Lee se na sebe zářivě usmějem a vejdeme dveřmi do domu.
Zamíříme si to hned k samoobslužnému baru a tam si společně s Lee namícháme nějaký drink. Po chvilce se sejdeme s naší "asijskou partou" tak se všichni usadíme na venkovní posezení, já se ale nedokážu soustředit na to o čem si všichni povídají, pořád se musím rozhlížet jestli náhodou neuvidím Yoongiho, ale pořád nic.
Po asi půl hodině z tolik vypitého pití se mi chce čůrat, tak se vydám do domu hledat záchod a pořád doufám že ho tady někde spatřím.
Záchod jsem nakonec našla, ale ho jsem pořád nikde nezahlédla, teď stojím v koupelně před zrcadlem a myju si ruce v umyvadle které je umístěno hned pod ním. Vycházím z koupelny, když v tom uvidím jak nějaká holka běží mým směrem, jednu ruku si drží před pusou tak usoudím že jí asi není dvakrát nejlíp a v druhé ruce červený kelímek předpokládám asi s nějakým alkoholem, ale nejvíc se zděsím když vrazí do nějakého kluka a plný kelímek s neznámou tekutinou skončí na mě, super. Ale aby toho ještě nebylo málo tak spatřím osobu kterou jsem tady celý večer hledala.