tanitim 2

21 3 0
                                    

Merhaba arkadaşlar bu benim için bir ilk .yazdığım ilk kitap ta sizlerle olmaktan onur duyuyorum. inşallah kitabi beğenebilir siniz sizi simdiden bolca selamlıyorum.


Yine  benim için güneşsiz bir sabaha merhaba dedim.neden böyle dediğimi merak ediyorsunuz demi ? Geçmişteki yaşanmışlıklar yüzünden bu cümleyi kurdum. Her şey annemin aşık oldum ben, aşık olduğum adamla gidiyorum deyip deyip gitmesiyle başladı . O zamanlar küçüktüm ve hep babamı suçlardım o kadar zengin güçlü bir adam olup anneme aşkı verememesinden onu suçlardım. Sahi aşk neydi ?

Aşkın acımasızlığını ve aşk'kı büyüyünce anladım.  Annem aşk yüzünden beni ve onu koşulsuz seven adamı terk etmişti .

Zaman geçtikçe babamı suçlamayı bırakıp gerçek suçluyu aramaya başlamıştım meğerse gerçek suçlu annem ve büyük bir zaaf olan aşkmis.
O gün büyük bir yemin edip aşka kustum . 

O gunun üstünden tam tamina 12 yil gecti  simdi ise babamin meslegini elime almis karanlik bir dunyada kadin mafyaydim. Karanligin kraliçesi "İPAR ARSEN ANDAÇ".


Sert yakisiklive karizmatik deyince akilara gelen sesiz insan "İLTER KANDEMİR" kimse onun fazla konuştuğunu ve gülüşünü gormemistir oda ipar gibi anneden yaralidir.  Kadinlara güvenmez.

Ama ask bu ne olacagini biliemez bakarsin kadinlara guvenmeyen adam kadinin sözünden cikmaz .
Bakarsin aska kuzen kiz aski ugruna ölüme bile gider olur .

KALP KIRIKLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin