BAŞLADIĞINIZ TARİHİ YAZIN <3
Her zaman ki gibi gözler üzerimdeydi. En son dayanamayıp arkamı döndüm '' artık gidebilirsiniz. Okula geldim zaten'' arkama bakmadan ilerlemeye başladım. Sınıfa girdiğimde herkes susmuştu çıt ses çıkmıyordu. Kimse bana bakamıyordu bile, neden mi? Çünkü ben en güçlü mafya ailelerinden birinin tek kızıydım Ben Melodi Korkusuz mafya ailesinin kızı olduğumdan dolayı normal olarak kaba bir kişiliğim var. Bir anda arkamdan Asel'in vurmasıyla sendeledim, Asel benm en yakın arkadaşım. Ders zili çaldığında yerimize geçtik yine başlıyordu sıkıcı tarih dersi...
------
Nihayet okul bitmişti eşyalarımı topladım, Asel ile beraber yola koyulduk ancak okulun bahçesinden çıkmamla korumalar yanımızda belirdi. Cidden beni sinir ediyorlar hepsini tek tek dövmek istiyorum. Asel'e göz kırptım beni anlamıştı her zaman ki gibi korumalardan kaçacaktı. '' 1, 2 ...'' korumalar neden saydığımı hala anlamamıştı. ''...3!'' Asel ile ara sokaklardan sapıp koşuyorduk. İkimizde koşuda yetenekliydik fakat korumalar babamdan acayip korktuğu için hala peşimizdeydiler hatta kilolu bir korumamız yokuştan çıkarken yuvarlanmıştı Asel bileğimi tutup sürüklemeseydi hala gülüyor olacaktım.
Yine gördüğümüz ilk sokağa girerken Asel ile birbirimize bakıp ''Şimdi işedik'' dedik. Çıkmaz sokağa girmiştik maalesef tek çaremiz uzun duvardan atlamaktı. Fakat bu bizim için pek zor değildi duvara doğru koşup üstünden atladım koşmaya devam edeceğim zaman Asel'in atlamadığını farkettim. ''Melodi bu etekle atlayamam!'' haklıydı hemen üstümdeki ceketi Asel'e attım ''beline bağla ve hemen atla yakalanacağız!'' Asel durumu hemen kavramış olsa gerek cümlemi bitirir bitirmez atlamıştı.
Nihayet korumalardan kurtulmuştuk yürürken birinin sertçe bana çarpmasıyla sendeledim üstüme çikolatalı pasta dökülmüştü!!! Kafamı kaldırdığımda benden 1-2 yaş küçük görünen bir kızla karşılaştım kız kıpkırmızı olmuş çatık kaşlarıyla bana bakıyordu tabi ben de gözlerimi kısmış sinirden dişlerimi sıkıyordum. Kesinlikle kavga çıkacaktı bundan eminim.
BERKE'DEN
''Hay ben böyle işin..!'' masamdaki dosyaları sinirle fırlatarak ofisten çıktım. Yine bir adam yakalama işi vardı. lamborghini'me atlayıp depoya sürdüm. Bizim adamlar adamı yakalayıp depoya götürmüştü. Arabayı park edip depoya girdim. ''Bırakın lan beni!'' adamın sesi kulağıma sıçmıştı. ''o sesini hemen kesmessen dilini münaasip bir yerine sokarım'' sesim her zaman ki gibi soğuk ve ürkütücü çıkmıştı. ''Berk bu adamı sen hallet benim randevum var'' diyip sırıtan Arel'e gözlerimi devirdim. Annem bunu doğururken hata yapmıştı. ''Defol git Arel'' Arel sırıtarak depodan çıktığında adam yine bağırmaya başlamıştı ''hepinizi yakarım lan itler bırakın beni!'' Adama bir yumruk çaktıktan sonra bayıldı gerizekalı. Furkan'a adamı işaret ettim geriye kalan işleri o hallederdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA BOZUNTUSU
Historia CortaBen suydum, o Ateş Ben havaydım, o Toprak Ben damardım, o Kan O beni tamamlayan tek şeydi. Ben Melodi 20 yaşına girmesine az kalmış bir kız. Kızıla kaçan turuncu saçlarım gibiydi kalbim, ateş gibiydi, intikam ateşi ile dolup taşan ama onun bir bak...