Család

24 0 0
                                    

*****
Jack és Edward több tíz méterre a bolttól, az erdős rész mögötti vadászlesnél pihengetnek. Várják, hogy alább hadjon az akció. Edward fent áll a lesen és kémleli a boltot. Reménytelenűl körbe vették a boltot a holtak. Jack az állapota miatt nem tud felmászni a lesre. Annak lábánál ült le. A nap már a fejük fölött van. Valószínű, hogy dél van. A felhők már rég nem zavarják a napot, így még melegebb van... És büdüs. Büdös hulla, de sokkal inkább dögszag.
Kéne valamit elkezdeni, valamerre elimdulni, de Edward még megakarja nézni a boltot. Megakar bizonyosodni, hogy ki maradt életbe. Kíváncsi, hogy mi vész kárba, ha odébb áll. Azonban Edward nem hülye. Nem akarja kockáztatni az életét. Támad is egy jó ötlete.
-Hé Jack! Cimborám. Jobban vagy már?
Jack értetlenkedve néz rá. Kérdően rá hümmög
-höh?
*****
Andrea, Ron és Vanessa a lakókocsival már messze járnak. Elmennek egy fogadó mellett, ahol emberek is vannak. Vanessa bíztatja Andreat, hogy hajtson tovább
-Meg ne álj! Az is lehet, hogy ezek azok a hülye emberek.
Andrea közönbösen
-Ch. Érdekli a faszomat. Amúgy se álltam volna meg.
Majd foltatja normálisan
-Szép lassan haladunk tovább. Ahogy Edward, vagy épp Martinez vezet... biztos utol érnek minket.
Vanesse egyetértően bólogat, majd témát vált.
-És mi van Ronnal?
Andrea ismét közönbösen
-Há milenne vele? Kivan ütve mint a hatökőr, oszt pihenjen. Há nem? ... De!
Rendezte le magában.

Közben Edward próbálja győzködni Jack-et.
-Na figyelj kölyök! Szépen betotyoksz, érdeklődsz a szolgálati pultnál... És vissza jössz. Ilyen egyszerű.
Jack szemöldökét is össze húzza, úgy válaszol
-Te tényleg ilyen embertelen geci vagy?
Ekkor Edward arckifejezése át áll gyiklos komolyságu fapofára a vicceskedő fogvillantos vigyori arcról.
-Ne gecizzél velem, mert a hátadba baszom a baltát BAZDMEG!!
Innentől hangosabban mondja tovább, szinte szétveti az ideg
-Bemész a kurva boltba, megnézed hogy ki van még életben, vissza jössz és beszámolsz nekem!
Jack rémülten néz rá. Kezdi sejteni, hogy Edward még mire lehetne képes. Nincs mese! Jacknek hiába vannak nagy fájdalmai, feltápászkodik és elkezd araszolni. A bökkenő az annyi, hogy még több tucat rohadtfejü van a bolt előtt, bár a lövöldözés abba maradt.

Jack az erdős részen keresztűl megy, mert úgy gondolja, hogy így kevésbé figyelnek fel rá a járkálók. Igaza is lett. Kiért az útszélére és látja, hogy a parkoló teli van holtakkal. Megpróbálja meg kerülni az U alaku kőkerítést. Most a kerités nyitott részénél volt, de öngyilkosság lenne szemből menni a nagy hordába. Jack a hozzá közelebbi kerítéssort választja és neki indult. Ha egy nagyobbat tüsszentene akkor több rohadtfejű rohanná meg.
Most, hogy a fal mentén halad, biztonságosabb a közlekedés. Hallja a fal túl oldalán lévő tömeg harsongását. A bolt hátulját szeretné megközelíteni. Azonban az is megfordult Jack fejében, hogy egy kocsival elhajtana vagy egy fegyót keresni és megölni Edwardot.
Elért a sarokig, be fordult, de amit ott látott...
Rég látott öccse tárult szeme elé. Megvolt lőve és halálán volt. A kő kerítés ki volt törve mögötte és ott feküdt. Alig 16-17 éves öccséhez Jack siet, minden fájdalmát elfelejtve.
-Mi fast keresel itt? Mit csináltál magaddal?
Kérdezi Jack sírva, miközben térdre ereszkedik, majd folytatja a kérdezősködést mintha beszeretné pótolni a család hiányát
-Hol vannak a többiek? Ők jól vannak?
Majd öccse próbál válaszolni utolsó erejéve
-Van itt egy fejszés faszi... Szétverte apát.
Majd mutat egy kispisztolyt és folytatja mondandóját
-Ezt a rendőrségtől csortam be. Meg kell ölni azt az idegbeteg faszt! Van 4 töltényem, de.. Ágh.
Nagy fájdalmai vannak. Most veszi észre, hogy testvére is sérült és nem gyengén.
-Há és veled mitörtént?
Jack próbál komikus maradni
-Áá én csak szarul estem... megaz a kurva sámli. Tudod.
Mosolyog, de közben még is könnyes a szeme, mert tudja, hogy öccsének nincs sok hátra. Komolyra is veszi a dolgot.
-De most őszintén! Mi volt a terved? Anyáék hol vannak? Tudnak erről?
Öccse utlosó mondatai
-A főuton. Innen felfele. Van egy fogadó. Ott vannak ők is.
Ezt lassan mondta, és végig nagyokat sóhajtot. Az oldalán már teljesen átázott a vértől a ruhája. Majd a fegyvert nyujtja Jacknek, ami csak azért furcsa, mert az apokalipszis előtt biztos nem fogott volna pisztolyt. Teljesen átlagosak voltak, de minden megváltozott.
-Jack! Ezt tedd el. Ha találkozol egy fejszés fasszal, akkor nyírd ki! Anyuéknak nem mond el, hogy ezt tettem. De ők.. Ők annyira... Bénák ehez a világhoz. Segíts nekik. Segít...sss
Kifujta utolsó lélegzetét. Jack összezuhan.
-NeeeeeeEEEeeeem! Tudom ki az a fejszés! Itt van! Megölöm ÉN MEGÖLÖM!! ÁRRGH!
Hatalmasakat órdít. Az ardenalin elnyomja az összes fájdalmád. Szemében pusztító düh. Mérges Edwardra, és Martinez vagy épp Rocky sem kivétel ez alól. Megragadja a fegyvert és elindul Dedward felé. A bánat tépiszét lelkét, hogy otthadja öccse holttestét, de a düh mindent felemészt. Közben a résen kijött pár járkáló és elkezdik enni a hullát. Jack ekkor már a főuton is tul van. Nem kerül az erőn át, hanem a földuton megy végig a vadászleshez. Még oda sem ért, de már kiabál
-Gyere le te pszihopata geci. Uh. Most Geciztem veled? Na mindegy is... te GECI!
Amint kimondta, már oda is ért. A fegyvert Edward felé irányította és már lőtt is volna.
Martinez jön jobbról egy automata fegyverrel, balrol Rocky, egy shotgunnal.
-Azt dobd el!
Mondta Martinez. Ebben a pillanatban elkezd kuncogni Edward. Jack azonban tovább tartja rajta a pisztolyt.
-Oh kölyök. De kurva kár érted. De kibaszottalul kurvára kár érted bazdmeg!!!
Mondta szarkaztikusan Edward miközben Jackhez igen közel állt és a szemébe nétt. Hatalmas feszültség van köztük és mind a ketten nagyon dühösek a másikra. Jack eldobja a fegyverét, mert érzi, hogy amúgy is vert helyzetben van. De szemét továbbra sem veszi le Edwardról. Legszívesebben puszta kézzel is megölné, de meghalni azért nem akar.

*****
-Na mitcsináljunk fel főnök?
Kérdezte Rocky
-Nos a helyzetet tekintve...     Rohadtul megöljük!

The Walking Dead: Dead Or AliveWhere stories live. Discover now