"Duygu ısrar etme işte hiç gelesim yok biliyorsun beni. Ne olmuş okulun görkemli bir partisi varsa,gelmiycem işte."
Bu kız hep böyleydi her ne kadar bir yere gitmeyi istemesemde zorla götürmeye çalışıyordu ve sonunda kazanan hep o oluyordu. Onun çenesi başa bela oldugu için otamatikman gidiyordum. AA durun ben size kim olduğumdan bahsetmeyi unuttum ben deniz Gülçin Deniz namı değer Asosyal Gülçin bana böyle demelerinin tek sebebi fazla içine kapanık bir tipimdir en yakın arkadaşlarım dışında çok fazla kişiyle muhattap olmam. En yakın arkadaşlarım ise Arda,Duygu ve Merve. Diğerleri benim için cok gereksiz yani fasa fiso.
"ya kızım saçmalama çık artık şu asosyallikten her olayda sana böyle yalvarmaktan ben sıkıldım sen yalvartmaktan sıkılmadın.Nedir bu senden çektiğimiz."
"Allah Allah suçlu yine ben oldum kızım git başkasıyla uğraş istemiyorum zorla mı?"
"Evet canım ne demişler ya seve seve ya s..öve söve. Ayy töbe ne diyorum ben ya kızım al işte beni de bozdun sana 5 dakika veriyorum geldin geldin gelmedin Ardayla Merveyi arıyorum bak."
off bu son olsun ya buna da gidiyim bir daha gitmem umarım. Benim anlamadığım bunlar bu asosyalliğime neden bu kadar çok taktılar annemlerde öyle akşam yatıyorlar benim asosyalliğime takıyorlar sabah kalkıyorlar benim asosyal olmamı kendilerine dert ediniyorlar ya dert falan edinmeyin kardeşim takılın kendi kafanıza göre başka dertmi kalmadı size gidin kendi dertlerinizle uğraşın ben böyle mutluyum.
"Gülçin hala hazırlanmadın mı sen iki saattir kapıda bekliyorum ne yapıyorsun odada"
"Duygu mal mısın evladım insan gibi açamıyormusun kapıyı ödümü kopardın"
"of gülçin abartmada giyin uğraşamıycam seninle daha saçın var makyajın var"
"tamam ya ik dakika huzur vermedin."
Neyse hazırlanıyım bari de şunlarla uğraşmıyım...
Duyguyla evden çıktık ve nihayet hazırlanabildik. Ardalar bizi almaya gelmişti. Bu arada biz hepimiz ünüversite 3. sınıf öğrencileriyiz ben gastronomi öğrencisiyim bunun yanında en büyük hobim olan resim çizmede ders alıyorum. Duygu konservatuar okuyor Merve ve ardada birer avukat adayı. avukatların ciddi olması lazım ama bu ikisinin çatlaktan farkı yok gerçi konuya bağlı,bunların tersi çok pistir ikisinede güveniyorum ben. Düşüncelerimde boğulurken geldiğimizi hiç farketmemiştim.
"Hadi ama Gülçin burda bari yapma sabahtan beri sana yalvarmaktan öldüm."diyen duyguya sitemkar bir sesle
"Ne ya benmmi dedim size beni zorla götürün diye." söylene söylene arabadan indim ve okulun bahçesine girdik giderken ardanın koluna girdim çünkü bu topuklularla düşmekten korkuyorum.
"Tamam gülçin sakin ol ve yürü. alışman gerekiyor artık şu partilere okulu bilmiyormusun. Sen GAÜLÇİN DENİZ sin kendine gel ya bütün faliyetlerde yarışmalarda ismin var ama herkes kim bu gülçin diyor. Peki sen ne yapıyorsun bir ortamdayken kendini tanıtmıyorsun. Ya tamam biliyorum çok yakışıklıyım ama bu yakışıklı çoçuk seninle evlenemez demi yani gönlüm başkasına ait be kızım o senden önce kaptı o yüzden bir an önce başkasına göz koy yoksa merve seni parçalar."
"Ya deli çocuk iyki varsın ama bu dediğin hiç olmıycak bunu sende biliyorsun. Bide ben evde kalamya razıyım cınım tamammı sen beni düşünme."
Ardayla biraz daha sohbet ettik ve fark ettim ki çooktan gelmişiz. Uygun bir yer bulup oturdugumuzda onlar konuşmaya dalmışken ben kalkıp mini barın önüne gidip oturdum. Tamam asosyal bir kız olbilirim ama bende insanım içki falan içebiliyorum yani.Kokteylimi içerken yanıma çocuklar oturdu ve konuşmaya başladılar bende istemsizce kulak misafiri oldum.
"Olum duydunuzmu bu akşam şu iki ay önce yapılmış resim yarışmasının sonuçları açıklanıcakmış asıl olay bu değil birincinin ödülünü bu akşam gelicek olan Emir Sargın açıklıycakmış. Zaten bu partide o sonuçlar için düzenlenmiş"
bu kadarını dinlemem bile yetmişti duydugum anda kalbim yerinden fırlıyordu sanki, bu yarışmaya bende katıldım ve emir sargınıda çok iyi tanıyorum, tek dileğim birinci olmamak. Ben bu kadar insan içinde ödül falan alırsam, ben yapamam ya of ne diyorum ben ,saçmalamakta üstüme yok.tek isteğim nolursun Allahım birinci olmıyım nolursun buna hazır değilim. Of Gülçin sen nasıl ilerde aşçı olucaksın bende bunu anlamıyorum, daha şu kadarcık insanın önüne çıkamıyorsun ünlü bir şef olup tanınıcaksın ve buna nasıl dayanıcaksın anlamıyorum. Neyse benim bir an önce burdan gitmeme gerekiyor ama önce bizimkileri bulmalıyım birde onlardan azar işitmiyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi MELEK
Teen FictionBeni çok fazla kişi tanımaz. Konuştuğum insan sayısı iki elin parmağını geçmez. Aman tanınmakta istemem, neyes sizde beni tanıycaksınız belki seversiniz orasını ben bilemem ama hayatımıza giren fırsatlarla herkes çok değişiyor... Belki bende değişiy...