Part 2

6 1 0
                                    


Ashley pov.

Po 2mėn.

Per šiuos 2 mėnesius prisiminimų grįžo vis daugiau ir daugiau ir aš tuom labai džiaugiuosi, nes  gydytojas sakė jog turėtu mane greitu metu paleisti.

Kodėl aš visada noriu miego? Taip pagalvojusi užmigau.

........................................................

-Ian'ai atiduok mano šukas!- Sušukau ir pasileidau bėgti broliui iš paskos.

-Nu man irgi reik .- Pasakė jis man.

-Savo neturi?-Mama, Ian'as neatiduoda man mano šukų!-Sušukau mamai kuri turbūt su tėčiu virtuvėje gėrė kavą.

-Ian'ai  atiduoksesei šukas, o tau nupirksim naujas.- Sušuko mama.

-OK.-Brolis pasviedė šukas man ir laimingas nuėjo į savo kambarį.

.....................................................


Mane pažadino palatos durų girgždėjimas kuris pranešė jog kažkas atėjo.

-Nebūk paniuręs ir būk malonus su sese netaip kaip aną kartą-PAsakė Ian'ui mama.

-Tai šiandien ją išleidžia?- Pasidomėjo brolis.

-Tikriausiai bent taip sakė gydytojas.- Pasakė turbūt mano mama. KAi balsai nutilo atmerkiau akis. -Dukrele, kaip jautiesi? Gal pakviesti gydytoja? Ar tau nieko neskauda?- Puolė isterikuot mama.

-Ne,mam, nereikia. Man tikrai viskas gerai.- Nusišypsojau jai.

-Tai ruoškis mes važiuojam namo. Štai tavo daiktai.-Pasakė mano "mielas" broliukas ir pametė tašę man i rankas.

-Tai gal išeisit?- Paklausiau.

-Ah, taip tuoj.-Pasakė mama susijaudinusi.

Persirengusi išėjau iš palatos.

-Galim eit?-Paklausė mama.

-Taip. O tu sutvarkei dokumentus, kad galiu išeit?

-Jo. Viskas jau senai sutvarkyta.- Pasakė mama ir atrakino automobilį.

Aj be to pamiršau paminėti jog man 17 ir greit mano gimtadienis. Užsigalvojusi apie 12-os klasės baigimą nepastebėjau kaip privažiavome namus.

-Wow.. Kaip...čia viskas pasikeitė.-Pasakiau ir apsidairiau. Staiga pastebėjau jog visi mano kaiminystėje gyvenantys žmonės spoksojo į mane pro savo namų langu.-Mama, o kodėl kaimynai į mane taip žiūri?-PAsidomėjau mamos, nes pasidarė nejauku.

-Dukrele, eime į vidų ir viską tau papasakosiu.-Tai tarusi mama įsitempė mane į vidų.

**********************************************************************************

Sveiki! Taigi... ŠAti ir 2-oji dalis. Kuri tikiuosi jums patiks ir sulauksiu VOTE bei comment!

Myliu xo xo



Vaikystės prisiminimasWhere stories live. Discover now