~*~

1.1K 108 23
                                    

Słabością Yoongiego oprócz samego Jimina było... oglądanie Jimina w za dużych swetrach i koronkowych majtkach. Wybrali się razem na zakupy, a dwudziestolatek mógł spędzać godziny na wybieraniu oraz przymiarzaniu różnych bluz, sweterków oraz bielizny, które sprawiały, że wyglądał na jeszcze bardziej niewinnego niż był w naprawdę. Zazwyczaj Yoongi czekał przed przymierzalnią, lecz tym razem miał inne plany. 

Jedna z kabin, mimo tego, że było ciasno, mieściła aktualnie dwie osoby. Osoby, które wymieniały się mokrymi pocałunkami, a dłońmi wodziły po swoich ciałach. 

- Y-Yoongi - sapnął cicho młodszy, gdy dwudziestoczterolatek przerwał pieszczoty. 

- Zobacz - Min odwrócił go w stronę lustra i cmoknął w kark. - Zobacz, jak cudownie wyglądasz skarbie. - szepnął i powoli wsunął dłoń pod miętowy sweter. Zaczął drażnić jego sutki na co młodszy stęknął cichutko oraz wypinął się trochę. 

Za każdym razem, gdy czarnowłosy dotykał Parka w ten sposób, ten drżał a oddech automatycznie stawał się płytki. Był uzależniony od tych dłoni i głosu. 

- Chciałbym cię widzieć tylko w tych majteczkach Jiminnie. - szepnął jedną ręką podwijając miękki materiał sweterka, a drugą wsadzając za gumkę różowych, koronkowych majtek. 

- P-podobam ci się? - 

- Jak cholera. - 

Szarowłosy uśmiechnął się szeroko, jednak znikł on wraz z cichutkim jękiem, który wywołała dłoń Yoongiego zaciskająca się na materiale majtek w miejscu, gdzie znajdował się jego penis. Oparł się dłońmi o lustro i patrzył na odbicie w lustrze. W ciasnej przymierzalni temperatura skoczyła do tysiąca stopni. W kącikach oczu Parka zebrały sie łzy, a ciało drżało, kiedy jego partner drażnił kciukiem trzon przyrodzenia, a następnie wysunął go spod materiału by mocniej chwycić. 

- Y-Yooni.. - z pełnych, malinowych ust dwudziestolatka uciekł cichy jęk, a nogi stały się jak z waty. - Uh... Tak dobrze.. - 

- Wziąłbym cię tu i teraz. - szepnął po czym przygryzł płatek ucha młodszego. - Ale niestety nie mogę. - 

- Błagam, nie zostawiaj mnie w takim stanie... oh... byłem grzeczny... uhm - Jimin zagryzł wargę by powstrzymać głośniejsze westchnięcie. Byli wkońcu w miejscu publicznym, więc nie mógł zachowywać się zbyt głośno. 

- Masz rację, byłeś bardzo grzecznym chłopcem. - zamruczał dwudziestoczterolatek i przestał stymulować członka swojego skarbeczka, co spotkało się z dźwiękiem niezadowolenia.

Yoongi ukucnął przed wypiętym, jędrnym tyłkiem Parka i ścisnął go, a następnie rozchylił te piękne bułeczki. Przejechał językiem po wejściu szarowłosego drażniąc się z nim, co powodowało mocniejsze drżenie tego anielskiego ciała. 

- Yoongi, p-proszę.... - sapnął desperacko bardziej wypychając  biodra do tyłu. 

- Bądź cierpliwy kochanie. - powiedział cicho by następnie wsunąć w niego swój język w celu odpowiedniego nawilżenia chłopaka. Młodszy zacisnął dłoń w pięść i przyłożył ją do ust w celu tłumienia swoich jęków i westchnięć. 

Po chwili czarnowłosy wstał, rozpiął swoje jeansy i opuścił je wraz z bokserkami w kolorze włosów. Otarł się kilka razy swoim przyrodzeniem między tymi pięknymi pośladkami, a następnie wsunął się w niego powoli. Szarowłosy oddychał ciężko, a oczy przymknął kiedy starszy zaczął się poruszać. 

- Patrz w lustro Jiminnie. - wymruczał niskim głosem Yoongi do jiminowego ucha. - Zobacz jaki jesteś śliczny. - 

Twarz młodszego była zarumieniona, a usta zakryte dłonią, którą gryzł z mocniejszym pchnięciem. W życiu by nie pomyślał, że będzie teraz pieprzony w sklepowej przymierzalni przez swojego partnera, którego poznał ledwo dwa miesiące temu przez czat. 

- Taki delikatny... - szarowłosy nie wiedział już czy drży pod wpływem głosu Mina czy jest już blisko spełnienia. 

Chłopak rozpaczliwie jęknął, gdy doszedł intensywnie brudząc lustro po czym zacisnął uda i mocniej oparł się o ścianę z lustrem, bo nogi odmawiały my na razie posłuszeństwa. Min cmoknął swojego chłopca w kark i ubrał spodnie. 

- Posprzątaj tu i ubierz się. Kupię ci ten sweterek kochanie. -  

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 13, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Fitting room ||Yoonmin||Where stories live. Discover now