*Úvod*

74 7 9
                                    

Ahoj jsem Sarah a tohle je můj příběh. Nejdříve vám řeknu takové ty nejvíc hlavní postavy, a něco o nich. A ještě se chci omluvit za chyby.

Sarah- no Hmm... Prostě já :3 jsem milá ale když mě někdo naštve, tak se buď urazím a nebo je s ním amen.

Nikol Vardžaaa- ...(nemá cenu to příjmení říkat celé...) Nikol patří mezi moje nejlepší kamarádky ze školy.Je milá ale dokáže se naštvat.Jeji vlasy mají barvu špinavé blond. Má zelené oči a obvykle nosí černé oblečení.

Nikolas Brich-  Nejlépe vyznámenany strážce z oddílu vedlejších. Je to ochránce od Nikol.Je  homosexuál a jeho partner je Rico Drewis. Často bývá mírumilovný a laskavý ale někdy se chová až moc jako matka. Má bílé vlasy, často nosí růžová nebo modré tričko a černé nebo růžové legíny a má šedé oči.

Jack Jordyn- druhý nejlépe vyznamenány strážce z oddílu vedlejších. Můj ochránce.Je Heterosexuál ale nemá holku. Má špičaté zuby protože ještě před tím než zemřel a stal se NBS(Nebeským strážcem) tak byl kanibal. Jeho zlozvyk je to že FURT NĚCO ŽERE a je strašné perverzní xD.Má hnědé vlasy, často nosí modré tričko a černé legíny a má modré oči .

Karl Revencer- Je třetí nejlépe vyznámenany strážce z oddílu vedlejších ale už byl dvakrát varován hlavními NBS že pokud nepřestane porušovat pravidla NBS tak propadne do slabší úrovně.Je Heterosexuál a Má tmavě hnědé vlasy hnědé oči a často nosí zelené nebo oranžové oblečení, a je strašné perverzní.

Rico Drewis- patří mezi oddíl Hlavních NBS.Je homosexuál a jeho partner je Nikolas Brich. Má celkem výbušnou povahu. Má blond vlasy většinou nosí červené tričko a černé legíny Má brýle a má hnědé oči.


*A těd něco o NBS*
Liga nebeských strážců se skládá ze dvou oddílu
Vedlejší strážci
A
Hlavní strážci
Každý člověk na celém světě má svého strážce tímto strážcům se říká vedlejší zatím co hlavních strážců je jen 100 ti mají za práci hlídat všechny strážce aby se prozradili a aby dodržovali pravidla. Hlavní strážci můžou posílat vedlejší strážce do temnoty a hlavní strážci neochraňují žádného člověka.

Temnota
Temnota je místo kde nic není jenom ticho tma a samota. Strážci se tam nemusí dostat jenom trestem ale můžou se tam dostat i tím že je někdo zabije- ano strážce jde zabít i když už je mrvy sice neumře ale už bude navždy v temnotě navždy sám ve tmě kde nic není. Strážce může umřít jen když ho někdo polije slánou vodou. Samotné sůl ho jenom popálí ale i tak je to pro něj bolestné.

Tohle je odemě prozatím vše. Doufám že se vám tento úvod líbit a co nejdříve se budu snažit vydat nový díl. Takže ČUUUS! x3

Liga nebeských strážcůKde žijí příběhy. Začni objevovat