Mitt Liv

106 1 2
                                    

Hejsan! Detta är en sann berättelse om mitt liv som mig själv Nellie Lemoni!

Just nu sitter jag här har dö tråkigt.. Och jag städade precis min hamsters bur! Nu vet jag lite fakta om mig

Namn:Nellie Lemoni Nammour Frisk

Ålder:10 år

Djur: Hamster

Afro hår ja!

Bruna ögon ja!

Swag ja!

Och jag gillar Justin! :)

Jag har ställt till med en drama kriss!

Jag älskar en kille som jag aldrig har träffat han är 2002 och han är 1,80 han heter Brian!

Jag e dö kör i honom och jag e ju 1,55 ovh 2003! Men jag älskar honom verkligen! Det är svårt att förklara men det saknas en bit i mitt hjärta när han jag inte ser honom :(... Han går på basket och är skit lång som jag sa!

Men jaja jag sa till emil i min klass att han skulle säga att en tjej gillar honom till Brian och helt plötsligt skriver han på kik ''Vill du bli ihop med Nellie!?'' jag ville bara gråta medans jag fortfarande ville att han skulle göra så... Men Brian sa nej! Jag grät i timmar! Men så skrev Doris som känner Brian väll att '' Sluta vänta. Jag känner Brian han skulle aldrig kunna menat illa. Han ville nog inte ha ett förhållande med en främling''

Då förstår jag plötsligt... Det är ju sant!

Och förresten glöm inte en annan idiot jag ska inte nämna namn men jag säger W till henne istället för namn!

Jag var ihop med en kille som heter Martin W skrev på kik att hon hatade mig! jag blev såklart ledsen sen när vi hade blivit vänner igen så säger hon till Martin att JAG är kär i HENNES pojkvän! Och då gör han slut med mig! Sen efter typ 1 månad så kommer hon fram till mig och säger ''HEJSAN! KAN VI LEKA IDAG?'' Jag går bara ifrån och säger ''Seriöst tror du efter allt du gjort mig så ska vi bara leka.. NEJ TACK!''

Hoppas ni forttter läsa om mitt hopplösa liv / Nellan..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 06, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mitt LivWhere stories live. Discover now