yaz askim alp

258 2 0
                                    

merhaba ben Su 16 yasindayim .pek güzel bir kiz degilim.kumral saclarim kahverengi gözlerim var.siradan bir güzellik yani.götüm desen essek kadar.neyse ben direk konuya geceyim.

gecen yaz Antalyaya gittim.hem de tek basima babam izin vermisti.Antalyada bir arkadasimda kalacaktim hem de bir ay .inanilmaz.

Antalyaya gider gitmez gözüm yakisikli cocuk aradi .apartmana girer girmez komsu cocuguna gözüm takildi.cocuk tam bir meteor parcasiydi.

Adini sordugumda Alp oldugunu soyledi.yemyesil gozleri.kumral saclari vardi.bugday tenliydi.inananamiyordum.bu cocuga asik olmustum.arkadasim Mine de benim salak bakislarimi anlamisti.

merhaba!

olamaz bu Alp'in sesiydi.cook karizmatikti.

ihim ihim merhaba :)

salak gibiydiim olamaaz topuzum bozulmus,t-shirt üm de üstüme yapismisti.

Su'ydu degil mi?

Aman tanrim adimi nerden ogrenmisti?

Evet senin adin neydi? Alp miydi yoksa ahaha tabi ki Alp salak gibi .cok yakisiklisin bu arada neyse ben susayim

aptal miydim ben? aaaa ihtimalim tamamen yok oldu cocuk bakacaksa da tum ihtimalleri siktim.

Mine araya girdi.

Neyse Alp Su simdi yorgun aksam konusursunuz.

bu kiz benim kurtaricimdi.Aah! Tanrim bu kiz benim kardesim olarak dogmaliydi.

Eve girdik .ben kendimi koltuga attim.

aah Mine cok saol bebekim .hayatimin saver'isin.

Gorevim beybisi götünü nasil kurtardim ama haha salak .aptal asik

cook uykum vardi .zaten Alp'le konusurken gotumden terlemistim .Mineye uyuyacagagimi soyledim.aksama guzel olmami cunku Alp'le beraber sahile inecegimizi soyledi .amk cocuga asik oldum simdi de yuzune bakacagim.ne kadar kotu bi sey .

Uyudugumda ruyamda direk Alp'i gordum.Aaah olamaz beni kendine cekip dudaklarini dudaklarima yapistirdi.o his cook degisik bir histi.ama denemeye degerdi.

uyandigimda saat 19.23 'tü.saclarimi topuz yapip kot sortumu gecirdim .kabul ediyorum bacaklarim cok guzeldi .uzerime babamdan asirdigim t-shirt ümü gecirdim.ogrendigi zaman agzima sicacak ama umrumda diil.inadim inat artik bu benim.ne kadar kotuyum ya :):).

neyse kapi caldi.kapiya ben baktim kapida Alp vardi.bu jojuk bu kadar datlu olmak zorunda degildii.

sahil zamani hanimlaar ;)

gülümsemesi ayri bir guzeldi.aah bu cocuk dort dortkuktu .

sahile gectik.klasik bir goruntu yerine 15-20 kisilik bir grubu gordum karsimda .dogruluk cesaretlilik oynuyolardi.olamaz ben bu oyundan nefret ediyorum.ama mecbur oturdum.

sisenin soru kisni bana cevap kismi Mine' ye gelmisti.klasik soruyla basladim .

sevdigin cocuk kim?

biraz etrafina bakindi sonra da:

emre dedi.ne? sumuklu emre mi? haha inanmiyorum.gulmemek icin kendimi cok zor tuttum .

Emre derken kucukluk askin mi?

evet :)

Aah emrenin su anki halini gormeyi cook isterdim.neyse gecelim o konuyu.sira bana geldi.cesaretliligi sectim ve ali bana beni op hem de dudagimdan dedi .bu cocuk tam bir mal.asla dedim.o sirada Alp soze girdi."bu artik fazla kiz istemiyosa zorlayamazsin."

bir erkek ilk defa beni savunuyordu.Aliyle kavgaya girmek uzereydiler Ali tam yumruk atacakken araya girdim.yumrugu bana denk geldi

Aah dostum! bunu bana yapmamaliydin.

deyip.en siki yumrugumu ona indirdim.wooow ben bile kendime inanamadim.cocugun dudagi patlamisti.

eveet sonunda birini dovebilmistim

arkadslar

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 06, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

yaz askim alpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin