Inceputul

23 0 0
                                    

Buna,sunt Zenovia,si am 16 ani,sunt din Lousiana,New Orleans,Cartierul Francez,si sunt la scoala de Arte.Toata povestea a inceput, de la un simplu  mesaj:
El:Heei,ce faci?❤
A inceput totul frumos,am inceput sa ne cunoastem, sa vorbim,sa fim foarte apropiati,a fost super,ma facea sa.mi iau gandul de la tot,iar a doua dimineata,eu mi.am dat seama ca poate ma place,si i.am spus ca momentan nu vreau o relatie,fiindca,suferisem din cauza unui alt baiat, si  el a inteles,am continuat sa vorbim in fiecare zi timp de o saptamana,ne.am si intalnit,simtindu-ne bine,a fost super,ma facea sa simt ca intr-adevar sunt iubita,iar cand sa implinim doua saptamani de cand ne scriem.Vorbind la telefon,mi.a spus " Tu esti motivul pentru care m.am lasat de droguri",atunci cand am auzit a cazut cerul pe mine,de atunci sa schimbat totul intre noi,nu a mai fost nimic la fel,noptile nu le dormeam,uitandu-ma pe pereti si intrebandu-ma cu ce am gresit,de am meritat asta,el defapt avea pe altcineva,o fata Patricia.Nu am mai vorbit deloc,pana cand si.a facut un alt cont de facebook,si l.am intrebat de ce si.a facut alt cont,crezand ca a facut cineva un cont fals in numele lui.A inceput sa ma intrebe cum mai sunt,si am inceput sa vorbim despre noi,despre ce sa intamplat,despre ce mi.a facut? Mi.a spus ca ma "iubeste"❤😒.Si ca sa gandit mereu la mine,dar fefapt poate mintea,a fost o saptamana groaznica la fel ca celelalte,a fost oribil,am inceput sa ne distantam foarte tare,nu mai vorbeam deloc,treaceau si saptamâni si noi nu mai vorbeam nimic...pana cand.........

Prietenie"sinceră"!😒Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum