Hirtelen olyan érzésem lett mintha csak pillangók repdesnének a gyomromban és a szívem majd kiugrik a helyéről. Adrien meg csak egyre közeledik még.......
*Írói szemszög *
Elkezdett csörögni a fiú telefonja. Mind a ketten hátra ugrottak egy nagyot. Marinette olyan színű volt mint egy paradicsom, de Adrien se nézett ki másképp. Sőt most az egyszer Adrien feje most pirosabb volt. Adrien ijedtében kiszaladt és úgy vette fel a telefont. Nino volt az. " a legjobb haverom vagy Nino de miért pont most?!?" Kérdezte magában a szőke hajú.
-Szia Nino! Mi újság?
-Csá tesó!Semmi. Ti hogy haladtok?- Kérdezte Nino.
-hát öhm.......-"igazából bele se kezdtünk" Válaszolt a fejében.
-Mert mi képzeld Alyaval nagyon jól haladunk. Nemsokára kész van.- Lelkendezett a vonal másik felén.
-Az jó.
-Ó bocsi tesó de mennem kell mert Alya hív. Csá.
-Szia.-Köszönt el.
Adrien már nem tudta ,hogy mi baja lehet. Egyszer Fekete Macskaként nem bír magával most meg Adrienként?Már azt se tudja szegény ,hogy hol áll a feje.
-Most akkor melyik?- Szólalt meg Plagg Adrien belső zsebében.
-Nem könnyíted meg a dolgomat Plagg.
-Oké vedd úgy, hogy itt sem vagyok. - Bújt el.
Adrien vett egy nagy levegőt és úgy döntött vissza megy Marinettehez.Egyikőjük sem hozta azt fel ami néhány perce történt. De elkezdtek dolgozni
-Szóval két részre osztjuk?
-Szerintem úgy jobb lenne.- Mondta ki a véleményét a fekete hajú lány . - Egyik fele katicáról szólna a másik pedig macskáról - Magyarázta a fiúnak.
-Akkor legyen enyém Fekete Macska a tiéd meg katica.- Mondta a szőke fiú.
-Rendben . A Refrént azt meg közösen.
-Akkor szerintem kezdjük azzal.
Csak úgy jött mindkettőjükből az ötlet. Végül erre jutottak. (Azért nem franciául írom mert Marinette szövegében olyan mondatok vannak ,hogy Mások rájönnének az igazságra. Sajnos nem tudom máshogy elmagyarázni e nézzétek meg teljes francia változatot.)
Miraculous!
Simply the best!
Up to the test when things go wrong!
Miraculous!
The luckiest!
The power of always so strong!-Nagyon jó! - Olvasta el vagy huszadjára a fiú.
-Nem túl rövid?-Kérdezte a lány.
-Szerintem nem.- Látszott Adrienen ,hogy tetszett neki.-De majd többször is elénekelhetjük ha zavar.
-Rendben. -Bólintott.
-Most írjuk meg a két verszakot.
-Mi lenne ,ha egyszerre írnánk meg és majd a végén megmutatnánk egymásnak? -adta az ötletet a szőkehajú.
-Nekem teljesen mindegy. De pontosan mit írjunk bele? Hogy mit gondolunk róluk ? Vagy, mutassuk be valahogy őket? Vagy mit írjunk?- Tette fel egymás után a kérdéseket Marinette.
- Hát nem is tudom- vakarta a feje búbját Adrien. -Az a lényeg mennyire ismered katicát.
-Hát nagyon közel állunk egymáshoz katicával....konkrétan úgy ismerem mint a tenyeremet- Mondta zavartan a lány,hogy nehogy valahogy rá jöjjön az igazságra. De ne is mondjon nagy hazugságot.
ESTÁS LEYENDO
Kit válasszak?(SZÜNETEL)
De TodoEzt a kis sorozatot a kistestvérem nézi.Egy nap megkérte hogy nézzem vele,és nem tudom hogy szégyelljem-e de megtetszett. Főleg azért mert Adrien túlságosan is hasonlít egy olyan személyre aki nagyon-nagyon fontos nekem. Na de inkább térjünk is a tö...