Pov:Nisrin

1K 57 1
                                    

De volgende morgend stond ik op,ik had na al die maanden eindelijk weer het gevoel dat het goed was om een nieuwe dag te beginnen. Ik ging naar de badkamer maar ik zag dat sanae nog steeds sliep. Ik pakte wat koud water en deed het op haar,ik filmden alles via snap en zetten het op men verhaal. Wlh ze gilde niet normaal hard. We kleedden ons om en maakte ons op. We gingen naar de eetzaal beneden, we pakten wat ontbijt op en we ontbeten.

Na ons ontbijt gingen we terug naar onze kamer onderweg botste ik tegen een meisje. Ik zei :sorry. Ze zei :geen probleem. Ze raakte aan de praat ze is heel lief ze is ook van België en heet sara echt ren mooi meisje mashallah. We gingen terug naar onze kamer daar aangekomen zei sanae : ik vertrouw die sara niet ze geeft me een rare gevoel. Ik zei :ik vind haar nog hartstikke lieg, mesha kom we gaan de stad verkennen of blijf je hier de hele dag praten. Sara keekme lachend aan en pakte haar handtas en we gingen de stad verkennen.

We kwamen aan bij de eifeltoren. We beklommen hem tot helemaal boven en maakt enig wat foto's. Het uitzicht was zo mooi. Nadat we dat hebben gedaan beginnen we honger te krijgen, we gingen naar de Mac. Daar aten we 2vismenus. Nadat we klaar waren gingen we terug naar ons hotel.

We kwamen aan in onze kamer en we zagen een heel pad van rozenblaadjes. We keken elkaar met open mond aan. We volgde het pad en we zagen een kaart op de grond met allemaal kaarsen bij. Er was ook rond die kaart een hartje gemaakt van rozenblaadjes. Op de kaart stond de naam sanae. Sanae keek me raar aan ik zei dat ze de kaart moest openen. Ze deed het er stond in sierlijke letters :
Liefste liefste liefste sanae
WLH ik hou ni normaal veel van je we zijn al even samen, ik vind dat je dit verdiend. Je maakt me elke dag weer gelukkig. Jou glimlach is gwn goud waard in mijn ogen. Vanaf de dag dat ik jou leerde kennen wist ik dat jij een ware was. Ik ben mss niet een van de direcste of snelste in omze relatie. Maar vergeet niet dat ik van je hou

Groetjes je mannetje ❤️💍

Omg sanae huilde gwn. Ik hoorde ineens een stem achter me. We keken en zagen rida daar staan. Ooohnnnnn hij nam haar in een knuffel. En toen gebeurde er iets wat niemand zag aankomen. Hij ging op zen knieën en vroeg haar ten huwelijk. Ayemaaaa! Zo Sweet wlh. Ik zei hem : heb je al met haar ouders gepraat? Hij zei: ja deuhh! en ze vonden het goed.

Die avond ging rida terug Naar België want hij moet morgen werken. Kijk hij moet morgen werken en nog steeds komt hij wlh zon qutieee. Die avond zei ik tegen sanae : wlh schat ik gun het je oprecht, wlh men bitch gaat gwn trouwen. Ze zei: rustig hé of anders word je men bruidsmeisje niet. Ik keek haar hc aan en zei : wlh je gaat zien mana geen bruidsmeisje . Ze begin te lachen en zei :wacht mar tot jij gaat trouwen....!

~Wassim en Nisrin~ ( voltooid ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu