Din nou mămică!

1.9K 81 36
                                    

Pentru o atmosfera mai plăcută,ascultați melodia de la media în timp ce citiți.Nu veți regreta ca a-ți citit ascultând-o.
------------------------------------
Cristi povestește...
Intru foarte încet astfel încât sa nu trezesc minunea ce dormea ca un îngeraș în brațele iubitei mele.Ea nu m-a observat...Vorbea încet cu fetita ce o ținea în brațe spunându-i tot felul de lucruri minunate...
"Ești cel mai bun lucru ce mi s-ar fi putut întâmpla"
"Tu și tatăl tău sunteți totul pentru mine!"
"Dacă vă am pe voi,nu îmi mai trebuie nimic!"
"De când am așteptat aceasta zi...sa te țin în brațe și sa îți spun TE IUBESC,FETITA MEA!"
Eu:Și eu va iubesc enorm pe amândouă!
Silvia:Iubitule!
Eu povestesc...
Eu:De când stai acolo?
Cristi:De vreo câteva minute...spune apropiindu-se încet de mine cu un buchet mare de trandafiri.Acestia sunt pentru tine!spune arătându-mi buchetul.
Eu:Nu trebuia...
Cristi:Ba trebuia!
Eu:Offf...Ce încăpățânat ești!
Cristi:Știu,iubito!spune și ma sărută pasional,limbile noastre dansând timp de câteva secunde lungi.Ne despărțim din sărut din cauza lipsei de aer.
Cristi:Doamne ce frumoasa e!spune uitându-se la buburuza din bratele mele.
Eu:Seamănă cu tatăl ei!
Cristi:Ba nu!Seamănă cu cea mai frumoasa femeie din lume!Cu mama ei!
Eu:Awww...spun emoționată,o lacrima zarindumi-se în priviri.
Cristi:Pot sa o iau?
Eu:Desigur!Dar ai grija cum o ții!spun eu cu o teama în voce.El își ia fetita în brațe și o tine mai bine decât mă așteptam.
Cristi:Ma descurc!
Eu:Sa vedem dacă ești asa de bun și la schimbatul scutecelor,domnule descurcăreț!spun eu chicotind.
În secunda următoare intra asistenta.
Asistenta:Pot lua fetita?
Eu:Da!
Asistenta ia fetita și iese din salon.
Cristi își trage un scaun lângă patul meu.
Cristi:Cat de frumoasa ești!spune admirandu-ma.
Eu:Ba nu!
Cristi:Ba da.Esti cea mai frumoasa femeie din lume.
Eu:Nici chiar asa!
Cristi:Pentru mine asa ești!Nu exista nimeni ca tine!
Eu:Nici ca tine nu exista și nu o sa existe vreodată cineva!spun eu iar el îmi sărută mâna.
Cristi:Cum te simți?spune îngrijorat.
Eu:Bine...Ma doare puțin în partea abdomenului dar nu e nimic grav.spun eu
Își pune mana pe ce a fost cândva burtica mea...nu ca nu ar fi și acum dar nu mai este asa de mare.Tine mana pe burtica mea câteva secunde,apoi o ia sărutându-mi abdomenul.In acel moment,o mie de fiori ma trec pe șira spinării.Doar cu o simpla atingere,îmi trimite un milion de senzații în tot corpul.
Cristi:Nu îmi vine sa cred...
Eu:Ce nu îți vine sa crezi?
Cristi:Tot ce mi se întâmplă!
Eu:De ce?
Cristi:Nu îmi vine sa cred ca ești aici.Mereu mi-am dorit pe cineva ca tine,care sa îmi fie alături la bine și la rău.Si acum ca ești aici nu îmi vine sa cred.Am trecut prin atâtea împreună...Prin lucruri atât bune,cat și rele.Te-am înșelat de atâtea ori...
Eu:Cristi...Nu e momentul acum!
Cristi:Nu...Lasă-mă te rog sa spun ce am de spus.
Eu:Bine...
Cristi:Te-am înșelat de atâtea ori...Nu ți-am fost fidel...Iar tu da!Îmi pare rău pentru tot.Stiu ca ți-am cerut iertare dar tot nu ma simt împăcat nici dacă ți-aș pune toată lumea la picioare.
Eu:Nu e nevoie...
Cristi:Shh...Mulțumesc ca ai fost mereu lângă mine...Mulțumesc ca nu m-ai lăsat în ciuda a toate cate s-au întâmplat...Mulțumesc ca îmi accepți defectele...Mulțumesc ca ma accepți asa cum sunt și ca nu ai încercat sa ma schimbi niciodată...Multumesc ca m-ai invatat sa fiu mai bun si ca m-ai invatat sa iubesc.Mulțumesc pentru tot...Acum întrebarea mea este "De ce?"...De ce ai făcut toate astea?De ce ai stat lângă mine în ciuda a tot ce ți-am făcut?De ce nu m-ai lăsat atunci când te-am înșelat?De ce mi-ai fost mereu alături?De ce mi-ai dăruit o fata?De ce ai vrut sa devii a mea?De ce nu ai încercat sa ma schimbi niciodată?De ce m-ai acceptat asa cum sunt?De ce mi-ai acceptat defectele?DE CE AI FĂCUT TOATE ASTEA?

Fără sa îmi dau seama,am inceput sa plâng și efectiv nu mai aveam cuvinte.Dar într-un final am răspuns întrebărilor și cuvintelor lui care m-au  făcut sa ma simt femeie și sa ma simt iubita.
EU:PENTRU CA TE IUBESC!!!


Hei lume!Sper sa va placa capitolul.
Va pup și va iubesc mult.
P.S:Scuzați greșelile gramaticale!

Iubire la limita infinituluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum