Bizimkileri sonunda bulmuştum,onlara konuyu açtığımda şaşırmamışlardı bile tek şaşırdıkları nokta benim çok kazanmak istediğim yarışmayı şu an kazanmak istemiyor olmam. Onların bu hali çok değişikti neden az tepki veriyorlar. Acaba ben mi aşırı tepki veriyorum.gitmek istediğimi söylediğim anda merve sözümü kesti
"Gülçin artık sakin olur musun? saçmalalıyorsun. Sen oraya çıkıcaksın ve birincilik ödülünü alıcaksın deli etme adamı. Çok abartıyorsun,düşün ki sadece biz varız birde emir sargın biliyoruz adam çok etkili ama bunları düşünme, gerçi sen onu düşünmezsin bile ortalıktaki kalabalığı düşünürsün. Neyse sadece bizlesin işte diğerlerini boşver tamammı?Ve hiç bir yere gitmiyoruz burda bekliyoruz."
"Ya merve bilmiyorum deniycem. Artık bazı şeyleri yıkma zamanı, ve o gün bu gün olabilir sonuçta ben kalabalığı sevmiyor olabilirim ama işe başladığım zaman bir sürü insan içinde olucam yavaş yavaş alışmam lazım.Tamam ya gitmiyorum bir yere burdayım."
"Helal be kimin kankası neyse birşeyler içelimde kafan dağılssın"
Bizimkilerle koyu sohbete dalmıştım ki Ardanın yakın arkadaşları geldi. Ne sandınız Ardanın sadece kızlarla takıldığını falanmı dev yanıldınız.Arda okulun basketbol takımında ve hepsi çok yakışıklı. Ya şimdi çok fazla insan sevmiyor olabilirim ama buunlarda bir başka, bunlar sevilmez mi.Hele takım kaptanı Yavuz efsane çocuk.Diğerleride Egemen,Ali,Murat ve Furkan.Onlar sohbete dalmışken bende Yavuz'u dikizliyordum. Allahım neler yaratıyorsun.
"Gülçin utanmasan çocuğu burda yiycceksin ne o bakışlar."
"Duygu ne saçmalıyorsun. Ben şey biliyorsun işte kalabalık pek sevmem. Gözüm dalmış oraya ordada o oturuyorsa bu benim suçum mu?"
"He he tabi bende yedim kanka. bi sus allasen. Bari çaktırmadan bak çocuk bakışlarından rahaatsız oldu galiba yerinde kıpırdanıp duruyor."
"Ne bakmıyorum ben onaaa."Duygunun dediklerinden sonra yerin dibine girdiğimi sanmıştım. Çok utandım be. Ihım ıhım neyse daha bakmıyım yanlış falan anlar şimdi. Gözümün önünde sallanan eli gördüğümde anca kendime geldim. Kim olduğuna baktığımda bu Yavuzdu takım kaptanı olan. Etrafıma baktığımda bizimkilerle takım sahnenin oraya gidiyorlardı. Noldu dercesine Yavuza baktığımda
"Biz sahnenin oraya gidiyoruz.Şu sonuçlarmı ne varmış onlar açıklanıcak.Duygu da bana seni çağırmamı söyledi."
"Teşekkür ederim, sen git ben gelirim."
"Olmaz Ardaların kesin talimatı var seni onların yanına benim götürmem gerekiyormuş. Kaçarmışsın falan. Bu arada ben yavuz."
"Bende gülçin tamam o zaman beraber gidelim." yürürken konuşuyorduk bana
"Ben Ardayla çok yakın arkadaşım sende Ardanın yakın arkadaşısın ama bizi hiç tanıştırmadı neden?"
"Benden dolayı. Şöyle açıklıyım, ben fazla insan olan yerleri çok sevmem zaten fazla kişiylede konuşmam, böyle partilerede zorla getiriliyorum Ardalar yüzünden, yani şu an burda zorla tutuluyorum. Ama sonuçlar açıklansın kaçmayı düşünüyorum."
Söylediklerim çok tuhafına gitti herhalde bana çok tuhaaf bakıyordu,biz konuşurken çoktan bizimkilerin yanına gelmiştik.Ama Yavuz susmadı ve konuşmaya devam etti.
"Neden hoşlanmıyorsun, güzel kızsın ama insan içinde olmak istemiyorsun. Okulda konun çok geçiyor ama ismin bilinmiyor, Seni Ardaların yanında görenler kim diye soruyorlar Ardalarda söylemiyor, cevapları genelde , o sizinle tanışmak isteseydi tanırdınız oluyor. Ve ben bunları anlamıyorum."
"Dedim ya tanınmak istemiyorum ama okulda konumun geçtiğini hiç düşünmemiştim, neyse şu sonuçlar açıklansında bir an önce gidelim."
Konuşmayı bitirdiğimde, dekanımız sahnedeydi.
"Evet sevgili gençler , bu akşam burda bulunmamızın amacı aslında bu yarışmanın sonuçları, ve eminim hepiniz bunu saçma buluyorsunuz. Şöyle açıklıyım bir arkadaşınız var ve bu yarışmalarda hep birinci oluyor, Ki duyduğuma göre Emir sargının resimlerinede bayılıyormuş. Bu arkadaşınızı siz tanımıyorsunuz çünkü kendisi öyle istiyor. Ama artık tanımanın vakti geldi,He bu arada kendiside daha bilmiyor bu partinin onun için olduğunu. Hadi buda bizim ona hediyemiz olsun birincilikler hep bizim okulda sonuçta."
Konuşmasını bitirdiğinde ben olduğumu anlamıştım, bu iş kimin fikriyse ona birazda teşekkür etmem gerek. Benim için en büyük hediye bu oluyor sanırım, belki bundan sonra kalabalık ortamda bulunmaya alışırım kendi düşünceleriimde boğulmadan önce dekan konuşmasına devam etti
"Bu arkadaşınızı sizde çok merak ettiniz biliyorum. Birinciyi açıklamak için Emir SARGINı sahneye davet ediyorum." ddediğinde sahneye çımıştı. Bu adam yavuzdan bile daha iyi. Hayranı olduğum ressamlardan biri ve ben bu adama bayılıyorum.
"Merhaba arkadaşlar ben Emir SARGIN belki bir kaçınız beni tanıyordur. SARGIN şirketler grubunun sahibiyim, Belki de bir çoğunuz beni ressam olan yönümden tanıyorsunuz. Neyse lafı fazla uzatmıyım sonuçta bir seminer değil bu, Şimdi size bahsediceğim bu arkadaşınız o kadar yetenekli ki ilk gördüğümde ben onun resimlerine cidden hayran oldum. Sanki sadece resim yapmak için yaratılmış gibi siz onu tanıyormusunuz bilmem ama ben onu resimlerden tanıdım, ve son yarışmaya gönderdiği remini ğördüğüm zaman dedim ki bunları çizen kızla tanışmalıyım. Evet doğru duydunuz bu kişi bir kız, Ve duydum ki resimlerime bayılıyormuş. Bende dedim madem resimlerime hayran,o zamanbu ödülü bizzat kendim takdim ediyim. Tabi bunda arkadaşlarının parmağı var.Yine çok konuştum." o arada bir gülüş attı ben eridim tabi.
"Neyse artık arkadaşınızın ödülünü verelim herhalde kendini anlamıştır ama olsun. Bu muazzam resimlerin sahibi olan Güneş DENİZi sahneye alalımmı?."
Ortalıktan alkış sesleri koparken Yavuz şaşkınca bana bakıyordu.Bende o şaşkınlıktan yararlanıp sahneye doğru ilerlemeye başladım.Hayranı olduğum Emir SARGIN ın yanına ulaştım. Onun bu kadar yakınında olmak o kadar güzeldi ki. ÇOK değişik hissediyordum. Onun bakışları ise bambaşkaydı.
İşte benim hikayemde burdan sonra başlıyor. Her şey o parti ile başladı.
Hikayemi okuyanlara şimdiden çok teşekkür ediyorum. Belki çok fazla hatam var ama siz bunları affedersiniz. Bu benim ilk kitabım. Daha çok yeniyim bu konuda ve siz okuyanların desteğine çok ihtıyacım var. Eğer hatalarım varsa bana yorum aracılığıyla iletirseniz sevinirim. Şimdiden okuyanlara ve ilerde okuyucaklara tekrar teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi MELEK
Fiksi RemajaBeni çok fazla kişi tanımaz. Konuştuğum insan sayısı iki elin parmağını geçmez. Aman tanınmakta istemem, neyes sizde beni tanıycaksınız belki seversiniz orasını ben bilemem ama hayatımıza giren fırsatlarla herkes çok değişiyor... Belki bende değişiy...