beğenenler sen, namjoonie ve 7.046 diğer kişi
swaggydboy - big dreams~
142 diğer yorumu gör
agstdizm yÜZün GözÜkMeDEn bİLe nAsıL bU kadAr mÜkEmMeL oLAbiLİrsİn¿?
dboyfanpage eline götüne kurban senin
mochimchim fanların fangirl'lüğü abartmış sanki biraz¿?
~~~
swaggydboy;
kıSkaNDın Mı?mochimchim;
hyrswaggydboy;
iNanAYım Mı?mochimchim;
evtswaggydboy;
Sesli harfleri mi yedin mochi?mochimchim;
evt açmswaggydboy;
yEmeK yE:)mochimchim;
sn ne akllsn öyle yha.s.sswaggydboy;
tşk cnm yha.s.s.Smochimchim;
pZZa iSTyRm
(Görüldü.)
GÖRÜLDÜ YEDİM
(İletildi.)
ŞURDA ZATEN SAP GİRİYORUM SEVGİLİLER GÜNÜNE
(İletildi.)
BİRDE GÖRÜLDÜ YEDİM
(İletildi.)
Hemde adını bile bilmediğim biri tarafından
(İletildi.)
Adını söyleyip gideydin be adam
(İletildi.)
Vay amk
(İletildi)
Tripte yiyoruz boku bokuna
(İletildi.)
tm bnde gdyrm
(İletildi.)
gttm.
(İletildi.)~~~
Jungkook'un dışarı çıkmasıyla evde yalnız kalıp sevgilisiyle takılma hayalleri kuran Jimin'in bilin bakalım neyi eksik! Sevgilisi!
Görüldü attığını gördükten sonra sinirle telefonu kapatıp cüzdanına davrandığında boş olduğunu farketti. Sömürülmüştü, tam 210 TL yok olmuştu! Jungkook'un şimdiden yatacak yer araması gerekiyordu...
Çalan kapı ziliyle Jungkook'un geldiğini düşünüp söylene söylene kapıya ilerledi.
"Vicdan yapıp parayı geri getirdin dimi şerefsi-"
Kapıyı açmasıyla karşısında gördüğü manzara şoka uğramasına sebep olmuştu.
Kucağına uzatılan pizza kutusuyla afallasa da konuşmayı başarabilmişti.
"B-bu da ne?"
"Bu adrese sipariş edilmiş efendim, üzerinde ki notta size ait olmalı."
"A-ama parası?"
"Parası ödenmiş efendim, iyi geceler." deyip merdivenlere yönelen pizzacı ile Jimin hâlâ üzerinden şaşkınlığını atamamış bir şekilde kapıyı kapattı.
Oturma odasına girip kutuyu sephaya bıraktığında üzerinde ki yapışkanlı notu çekip yüzüne yaklaştırdı.
'Eğlendiğimi söylemiştim ya, eğlenmek değil. Korkuyorum Jimin. Bu kutuyu sana kendi ellerimle getirip yedirmek varken ben karşına çıkamayacak kadar korkuyorum. Özür dilerim böyle olduğum için... Umarım afiyetle yersin, seni seviyorum...'
Okuduğu not gözünden bir damla düşmesine neden olurken neden aktığını bilmediği göz yaşını elinin tersiyle silmişti. Notu cam sephaya yapıştırıp pizzanın kutusunu açtı. Telefonunu eline alıp bir fotoğrafını çekti.
beğenenler eatjin, hoseokue ve 479 diğer kişi
mochimchim - speacial gift...~
23 diğer yorumu gör
eatjin Yemedim yedirdim, içmedim içirdim pü yazıklarım olmasın sana
jjkookie cANıM aBiM~
mochimchim köyüne dön velet! @ jjkookie
swaggydboy :)::):::)::::)~~~
Gelen yorumları okuyarak pizzasını bitirdiğinde notu günlüğünün arasına sıkıştırıp kutuyu çöpe attı.
Yalnız olsada vardı birileri işte, ve bunu hissetmek içindeki sıkıntıları yerle bir ediyordu. Her şeye rağmen...
~BÖLÜM SONU~
ağaağaağağağğağağğ bölümü yazarken geçirdiğim feelsların haddi hesabı yok:")
sevgililer gününe özle bir bölüm olsun istedim ama benim ki biraz erken oldu galiba:'))))
gelin şimdi biraz daha kuduralım
+
ŞİMDİ OKUDUĞUN
spark ; ; yoonmin
Contomochimchim; Sana aitmişim gibi konuşmayı ne zaman bırakacaksın? swaggydboy; Hiç bir zaman, Çünkü bana aitsin:) Belki bedenen değil ama... Kalben, Yalnızca bana aitsin...