Po snídani Tara vyrazila k Medikům. Ne že by Chuckovi nevěřila jeho schopnosti, ale on se do kuchyně hodil víc než ona. Proto, když došla před ošetřovnu, zaklepala na dveře.
"Kdo je?" ozval se zevnitř chlapecký hlas. Následně se dveře otevřely a v nich stál černošský chlapec, který si ji prohlížel.
Dívka mu pokývla. "Dobré ráno, neruším?" zeptala se s mírným úsměvem.
Chlapec si ji prohlédl. "Ty jsi ta nová, co? Guty, jsem Jeff," řekl a podal jí ruku.
Ruku stiskla. "Tara," představila se. "Newt mě poslal, že bych si měla vyzkoušet různé práce a pak se rozhodne, kam půjdu dál." To si samozřejmě vycucala z prstu. Byla pevně přesvědčená, že tuhle práci dostane. Chtěla ji. Chtěla pomáhat nemocným, starat se o ně. Aspoň dočasně.
Chlapec přikývl a odstoupil ode dveří, aby mohla projít. "Takže náš malej Endžl by chtěl, abys dělala Medičku? To se divím, že tě nestrčil ke svým kytkám," zašklebil se.
Povytáhla obočí. "Kytkám? Myslela jsem, že Newt je zástupce Albyho."
"To samozřejmě je, ale u kytek tráví taky hodně času, grind jeden," ozval se jiný chlapecký hlas. Netrvalo dlouho a přidal se k nim jiný chlapec. Tmavé vlasy a světlé oči spolu docela soupeřily o to, kdo je výraznější, ale jinak vypadal mile.
Blondýnka si ho prohlédla. "Jsem-" začala.
"Tara, novej Bažant. Já vím," kývl. "Jsem Clint." Na znamení slušnosti jí podal ruku.
Potřásla si s ním. "Vypadá to, že už mě zná celej Plac, co?" povzdechla si.
Medikové kývli. "Vypadá to tak," řekli nastejno.
"Ono, když jsi první holka, co se tu objevila, tak se to dalo předpokládat," zašklebil se Clint. Pak poukázal na místnost, která zřejmě sloužila jako ošetřovna. "Taro, mohla bys zatím urovnat ty obvazy a lahvičky? Musím se věnovat několika nešikovným Placerům." Poté odešel za pacienty.
Dívka kývla, svázala si vlasy černou stužkou, kterou našla v kapse mikiny, a upletla z nich cop, který začínal na hlavě. Poté si sundala černou mikinu, kterou na sobě měla již včera. Pod ní měla černou kostkovanou košili a černé plátěné kalhoty. Na nohou obyčejné černé tenisky, které ráno našla u sítě. A nakonec nenápadný řetízek se zlatou hvězdičkou.
Jeff si ji prohlédl a uznale kývl. "Nevím kdo ti to vybíral, ale jsi fakt kočka."
Děvče protočilo očima. "Díky." Poté už se začala věnovat práci, kterou jí Clint zadal. Obvazy naskládala na jednu hromádku a začala je skládat. Poté lahvičky oprášila a přerovnala podle abecedy, aby bylo jasné, kde co je.
Práce ubíhala velmi rychle, takže ji udivilo, když za ní Clint přišel. "Máš hotovo. Stejně za chvíli máme oběd, takže by ses měla jít najíst."
ČTEŠ
A Traitor (The Maze Runner CZ)✔
Fiksi PenggemarJednou ráno, když Klec znovu vyjela na povrch, přivezla s sebou nového Placera a zásoby. První velké bum v Placu bylo, když z Klece vylezli dva Placeři. Druhé velké bum bylo, když ostatní zjistili, že je to děvče s chlapcem. Ti dva si byli velmi po...