1.gün

6 0 0
                                    


Yoruldumm..

Tek başıma her şeye ve herkese direnmekten yoruldum

kimseye güvenemiyorum güvenmek istiyorum yapamıyorum.

en aciz kaldığım yalnız hissettiğim her şeyin ağır geldiği noktalarda elim naber mesajını gönderip göndermemek arasında gidip geliyor, her defasında boşver uyursun kalkarsın geçer diyorum .Tek amacım belli bir düzeni olmayan ama ara ara nükseden yoksunluk noktasını atlatmak tıpkı sigara krizi gibi canın istediğinde 5-10 dk sabredersin bir bakmışsın unutmuşsun bir sonraki noktaya kadar..

Böyle bir erteleme benimkisi erteleme üstüne yaşıyorum bütün hayatımı sabahları bile alarmlarımı 15-20 kere ertelemeden kalkamıyorum.ah bir bıraksam kendimi kuş misali uçucam ya bu bedenle (!)

Bırakmak istediğim noktayı en doğru zamanda doğru yerde doğru kişilerle seçmek istediğim için aslında bütün bu savaşım, kimileri diyor ki bırak anı yaşa ne olacak ki kimileri de duvarlarından asla vazgeçme..

Bu zamana kadar hep şunu düşündüm ;doğru kişiler olduğuna kanaat getirene kadar asla kendini bırakma asla kendini açma kimseye düşüncesiyle yaşadım durdum hala yaşıyorum ama hala o kanaatı getiremedim.işte soru işaretim tam da bu noktada,

benim hala inandığım stilim mi yanlış yoksa hala o doğru nokta gelmedi mi?

Şimdi diyeceksiniz ki ne kasıyorsun bu kadar yaşa gitsin işte!

Hıh o iş öyle olmuyor işte .En başta şunu kabullenmek lazım kimse sizin gibi değil ya da tek bir insan çeşidi tek bir doğru insan modeli tek bir doğru yok. Doğru nedir ki zaten toplum çoğunluğu tarafından onaylanmış şeylerdir o yüzden bir insanı kendi düşüncelerinizi empoze etmeye çalışmayın o kişiye kendi bakış açınızdan yeni çözümler üretip ona yol gösterin ,bakış açısı sağlayın.Bu yüzden şimdi buraya kadar okudunuz oturun bir adam akıllı anlamaya çalışın.

Mesela neden doğru olmadığını iddia ettiğimiz halde bazı yanlışları yapmaya devam ediyoruz.Çevremdeki herkes mutsuz herkes kendisine yapılan yanlışı ödetme peşinde ya da o yanlışın acısını başkasından çıkarmaya çalışır durumda.

niye böyleyiz niye birisi de kalkıp abi bu bana yapıldı ama ben buna rağmen doğru bildiğimi yapmaya devam edeceğim demiyor(?)

bu noktada nereye geliyoruz farkında mısınız?

az önce bahsettiğimiz toplumun doğruları,tek doğru insan tek insan çeşidi muhabbetimiz vardı ya

oradaki doğruları savunup insanları değiştirmeye çalışırken gayet kararlıydık ne oldu şimdi bu doğrular neden birden değiştiler .(cevap:çünkü abi onlar bizim canımızı acıttı,bize yanlış yaptılar)öyle değil işte.

Sırf siz bunu yaptınız diye ben bu yazıyı yazmaya çalışıyorum içimi bilgisayar klavyesiyle bilgisayar belleğine döküyorum ona bile güvenim kalmadı o bile eskiyince bozulacak o bellek bir gün silinip gidecek.Önemli değil bu yazının bir yere ulaşması .maksat benden çıkmış olsun ama şunu söylemek istiyorum ben bu savaşımı sürdürmeye devam edeceğim merak edenleriniz varsa da hala o naber mesajını yollamadım bugün de geçirdik haydi geçmiş olsun .

Yoruldum..Where stories live. Discover now